Supra konkurrence v/f&f. {{forumTopicSubject}}
Min opfattelse af weekendens konkurrence v/ Fast & Fourius Car Show i weekenden... Hvad er din?
Da udlodningen af Supra'en, ved weekendens Fast & Fourius Carshow skulle finde sted. Var jeg meget forbavset over, at de begyndte at sælge af de sidste lodder, lige inden udtrækningen af vinderen. Det ville tydeligvis være rimlig svært for dem, at overskue om vinderloddet overhoevedet var solgt, på denne måde.
Og da de så trækker lod nr. 1925, så kan man sige at loddet næsten med sikkerhed ikke er solgt, da minimum 4 piger render rundt med en håndfuld lodder, og prøver at sælge dem. (Detsuden ville køberen af vinder loddet være lidt speciel, hvis han køber loddet 15 minutter før udtrækningen, og så vælger at gå hjem).
Det er da helt uhørt at de ikke trækker 3 vinder numre, med en 1, 2 & 3 prioritet. Og så checker de usolgte lodder, hvis det første vinder nummer er et lod som ikke er solgt, så gælder vinder nummer 2 naturligvis.
Nu kan det ikke gøres om, da folk smed deres lodder på gulvet, og gik skuffede hjem...
Jeg er ret overbevist om at det ikke er lovligt at inkassere næsten 200.000,- kr. på et lotteri, og så selv beholde gevinsten...
... Uanset, så er det grænsende til BEDRAGERI.
jan 2006
Følger: 171 Følgere: 167 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.672
Så du hvem den heldige vinder blev?
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.996
også at vognen udloddes uden afgift....
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.996
jan 2006
Følger: 171 Følgere: 167 Biler: 5 Emner: 1.029 Svar: 14.672
jan 2004
Følger: 216 Følgere: 208 Biler: 5 Emner: 522 Svar: 2.185
maj 2006
Følger: 67 Følgere: 63 Emner: 90 Svar: 1.110
jan 2004
Følger: 34 Følgere: 31 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 282
maj 2006
maj 2006
På Fast & Furious Car Show, har du mulighed for at vinde en rigtig drifting bil, nemlig denne Toyota Supra Twin Turbo, som Streetfire Racing Club har udloddet, og med kun 2.000 lodsedler til salg, skulle chancerne for at vinde være store og yderst rimelige i forhold til at spille lotto.
Lodsedlen der kun koster kr 100,- kan du købe i informationen, eller hos nogle af vores søde Streetfire piger der cirkulerer rundt i hallerne under showet.
Bilen vil stå nær scenen i hal A hele weekenden, og vil med jævne mellemrum bliven kørt på scenen og yderligere præsenteret, i denne forbindelse vil lodsedlerne også kunne købes.
Vinderen vil blive offentliggjort på scenen søndag d. 27 april kl. 15.00 på scenen i hal A.
Tilladelse til lotteriet er givet af Østjyllands politi d. 1 april.
Det vindende nr. udtrækkes af Notarius Publicus ved Retten i Randers og Hobro, og opbevares hos Sparekassen Kronjylland i Ørsted indtil offentliggørelsen d. 27 april.
Bilen udleveres til den heldige vinder umiddelbart efter offentliggørelsen eller ved henvendelse 23729703.
Bilen er toldsynet og leveres uden reg. afg.
Sidste frist for gevinst udlevering er 30 dage efter offentliggørelsen. Præmien byttes ikke til kontanter.
maj 2003
Følger: 28 Følgere: 106 Biler: 4 Emner: 38 Svar: 1.422
Er det bare for at whine over at du ikke vandt???
Ikke nogen kritik, men der er jo ikke nogen der siger at man skulle være til stede. Og tror heller ikke lodderne blev solgt i nummer orden.
hvis f.eks 4 piger har rendt rundt med 500 lodder hver, som blev opdelt i nummer orden, så har den en haft 1-500 den næste haft 501-1000 osv...
Og hvis de bare har dykket hånden ned i bæltetasken og trukket et lod op, så kan det første lod solgt meget nemt være f.eks 387 eller 1925 for den sags skyld...
Men du har kun brugt 100 kr på dit lod. Og pengene går alligevel til en organisation der meget målrettet prøver at få et sted til legal gaderæs på en bane.
Så det er da vel ikke helt spildt.
Men der vil jo altid være nogen der skal brokke sig... Hvis der kommer en bane og den så bliver lagt på Sjælland, så brokker jyderne og fymboerne sig, ligger den på Fyn, så brokker Nordjyderne og sjællænderne sig osv osv...
jun 2005
Følger: 42 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 298
Men faktum er hvad skal der ske med bilen, går den videre til næste gang som lotto?
Eller beholder streetfire bilen?
Det var en fin konkurance streetfire kørte, men jeg savner noget en afklaring på konkurancen.
jan 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 49
Tænk i kan bruge så meget tid på brok og vrøvl.
Der er ingen der aner noget, alligevel flyver beskyldninger om fup og svindel, mindre end 24 timer efter loddet er trukket.
Så vidt jeg kan se bliver vinderen offentliggjort, vent dog med at brokke jer til den tid så hvis ingen står frem, eller vent på en udmelding fra FF.
Det her er sku for barnligt.
maj 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 40 Svar: 258
jan 2008
www.streetfire.dk
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.746
maj 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 40 Svar: 258
jan 2008
jan 2008
Hvad er tankevækkende?
maj 2003
Følger: 28 Følgere: 106 Biler: 4 Emner: 38 Svar: 1.422
Klaus Gejl's Getz til F&F '08:
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=24010
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 66
En eller anden går rundt med en billet til Supraen i lommen, bare kom frem med den, så bilen kan blive afhentet.
Når vedkommende henter sin bil, vil der komme et fint foto af ham på Streetfire.dk.
apr 2007
Følger: 110 Følgere: 101 Biler: 1 Emner: 207 Svar: 377
Tag dog og vær glad over et event!!!
Uden det var der jo "kun" DHB, af store events.. altså tag jer dog sammen..
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 3.032
jun 2005
SSJ Kenned B: Meget intersandt, jeg er nød til at høre hvornår købte du lodderne?
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.588
jul 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
Jeg kan berolige Jer alle med at loddet er solgt, vi har tjekket alle de lodder som er tilbage og det er solgt, så der er altså en heldig vindere et eller andet sted ude i landet.
Pigerne og informationen solgte billetter alle 3 dage og derfor har alle lodder været ude i hallerne alle 3 dage, så jeg kan berolige alle der er intet fusk.
I skal huske på det er ikke Streetfire som har trukket nummeret, det er retten i Randers, så det kunne lige så godt have været nummer 12 som nummer 1925, der var vinder nummeret.
Det med at udtrække flere nummere må man ikke i følge reglerne, der er meget strenge regler, når man laver sådan et lotteri, som Streetfire har fuldt til punkt og prikke.
Så vi håber selvfølgelig at den heldige vindere snart henvender sig, så vi kan overrække bilen tiol den heldige vindere, for som sagt loddet er solgt...
jun 2005
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 287
Jeg håber også at vinderen opdager at han har vundet, og får hentet sin bil.
Jeg syntes det var en super fed ide at udlodde en bil, og især så speciel en bil som en Supra. Jeg var blot noget skuffet over afslutningen, og derfor denne tråd.
Jeg håber i laver en lignende konkurrence næste år, så kommer vi selvfølgelig igen, og ser noget godt race og nogle flotte udstillinger... Ps: Vi har også penge med til at købe lodder igen
Mvh
Dennis H.
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 66
Han havde købt sit lod søndag middag af nogle søde pige ved indgangen til showet, nok mest fordi de søde piger blinkede en ekstra gang til ham, -- for som han siger, jeg vinder sgu aldri noget, men han lod sig lokke af pigerne og deres fortrin. Herefter tænkte han ikke mere på lotterie, ud over at kikke på bilen da han gik forbi den.
Under udtrækningen var han ude og se drifting, og da det sluttede tog han hjem,,,, med lodsedlen i baglommen. øv. vi ville gerne have set ham på senen.
Først i mandags da han stod i lufthavnen i Kastrup, på vej til Warzava i forretnings øjemed, så han en bil stå til udlodning og tænkte først her på sit lod købt på F & F, gu ve hvem der vand her, kunne da lige tjekke den.
En nærme historie om hvordan det videre forløb kommer på Streetfire snarest muligt --- men hold da kæft hvor var det fedt at se så glad en fyr drage afsted med den fedeste bil her i lørdags og så kostede den kun en hund
Supra konkurrence v/f&f.