{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Reminder: Airshow - F16 mod racerbil {{forumTopicSubject}}

Vil lige minde jer om Airshow 2008, som foregår i karup

Jeg havde en utrolig stor oplevelser derude sidste gang, så i må sku ikke gå glip af det.. smiley

Det er d. 8 juni - fra 10 til kl 16 på Karup flyvestation. FRI ENTRE !

http://forsvaret.dk/FLV-Aabenthus/

Der vil være en dyst mellem et F16 fly og en racerbil !

"Air Show ved Karup er en kæmpe stor begivenhed i Danmark, og jeg er virkelig begejstret over, at jeg er blevet inviteret til at race mod en F-16 Fighter jet. Det er første gang det sker for det danske Flyvevåben og første gang en GP2 bil racer mod en Fighter jet, så alle involverede har arbejdet enormt hårdt på alle forberedelser og udregninger. Den mindste detalje og sidste udregning skal være korrekt, så selve dagen og løbet foregår uden problemer. Jeg tror, at det er enhver ung fyrs drøm, at komme så tæt på en flyvemaskine af denne kaliber. Det har helt klart været en af mine store drømme og jeg tæller dagene til denne specielle begivenhed," siger Christian Bakkerud"

Bare en reminder - take it or leave it.

Vh Peter

SE EVT billeder fra sidste gang. : http://forsvaret.dk/FLV-Aabenthus/Billeder/2005+-+Karup/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reminder: Airshow - F16 mod racerbil
  • #1   1. jun 2008 Der ventes op imod 75.000 tilskuere, så det anbefales, at man kommer i god tid. Derfor åbnes portene allerede kl. 08:00.
    Der er fri entré, og der kan købes både mad og drikke på pladsen, så der skulle være lagt op til en underholdende søndag for hele familien.
    Husk at det især for mindre børn er en god idé at have høreværn på, da der flyves lavt.



  • #2   1. jun 2008 synd at det ligger sammen med DHB.. en skam, tror ellers det kunne være sjovt at komme ud og se

Kommentér på:
Reminder: Airshow - F16 mod racerbil

Annonce