{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træf i Harrevig
  • #2   11. jun 2008 Min kone, søn og jeg kommer der op. Pyt med at der kommer en regnbyge eller to. For det plejer også at være hyggeligt i teltet.

  • #4   11. jun 2008 Dejligt at høre der er nogle der kommer uanset vejr og vind smiley Øl,kaffe og en lille en til halsen,kan jo altid få solen frem i de fleste .... I er velkomne til at tage kontakt når i kommer derop... Spørg efter Jacob og Fru Poulsen fra Kolding Volvo Klub,så ved de fleste hvem jeg/vi er....

  • #5   12. jun 2008 vi kommer en helt flok fra esbjerg har været med de sidste 5 år og jo det r rigtig hyggeligt...... så lidt regn kan ikk holde rigtige volvo folk hjemme så stop men det piven og kom afsted..... vh frannes carstyling....

  • #6   13. jun 2008 Hmm så kan i garanteret godt huske os fra sidst år.. Vi havde de små atv´er med... Men i år har vi dog ikke..

  • #8   13. jun 2008 Og hvad mener du med det? Er vi da ikke `rigtige`volvo-folk fordi vi tænker lidt på børnene + den ældre generation,som havde samme glæde af det... Men lad det nu ligge der hvor det er nu,for den sag bliver vi vist aldrig enige om... PS. Vejret er vist helt i top dernede...

  • #9   13. jun 2008 Regn, sne eller slud...en Volvo kan godt tåle at komme ud......men måske dens chauffør er lidt pivet? Det kunne tænkes.

    Vi kommer i hvertflad uanset, hvordan vejret bliver. Så må vi krybe lidt i ly i teltet sammen med alle de andre, hvis det bliver for slemt.
    Men hyggeligt skal det nok blive.


  • #13   17. jun 2008 Hmm jeg tror vi misforstod hinanden :).. Vi tager skam til træf uanset vejr og vind... Prøv at bladrer tilbage og læs de forskellige indlæg,så tror jeg du forstår...

Kommentér på:
Træf i Harrevig

Annonce