{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Demonstration {{forumTopicSubject}}

kunne det ikke være cool nok at arrangere at folk møder op i deres biler i de forskellige byer og demonstrerer for at få tilkæmpet os de baner vi gerne vil have til race?

fik idéen på www.burnoutonline.dk synes det var et godt initiativ at bakke op om....

tag jer ikke af at der er en stodder på videoklippet der siger der ikke er penge til det fra statens side...det skal de jo sige....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Demonstration
  • #1   8. mar 2005 jeg bliver stoppet 3-4 gange på månedlig basis og tjekket af poli, på trods af at begge biler er standard uden styling eller noget som helst...hehe....så det er ikke kun dig de er efter...hehe....

• #2   8. mar 2005 hmm...synes folk virkelig det er så dårlig idé eller gider ingen svare?

• #3   8. mar 2005 hehe....hvordan er det 50 cent siger? "it ain't considered a crime unless they catch you"...hehe....så...vil bare sige at jeg ihvertfald aldrig er dømt for noget....hehe

• #4   8. mar 2005 synz måske det er en fin ide...men demonstrtioner er ikke så vellidt...tror det ville være fedt at mødes (som til træf) men tror ik hverken paderne el.andre vil være positive overfor det.
    desværre...men man ved jo aldrig, kan være jeg tar fejl

• #5   8. mar 2005 når vi holder uofficielt træf ved kolding storcenter(gør vi af og til) kommer padderne....men de siger aldrig noget, medmindre folk opfører sig åndssvagt....

• #6   8. mar 2005 wow...vist 81 gange og der er helt to der har svaret....ikke for at være provo...men er folk en gang pussies? eller synes i virkelig at det er fair at regeringen synes det er bedre at folk kører hinanden ihjel end at de lige må punge lidt ud? når jeg hver gang der står 10.000kr på min lønseddel kun får udbetalt 6.000, så må der fandme også være noget i overskud de kan bruge på det!....

• #7   8. mar 2005 JEg tror ikke på at det er vejen frem. Sådan noget ender stort set altid med at der er folk der kører race eller trækker hjulspind, og det sætter bare os unge i et dårligt lys. Vejen frem er traditionelt lobbyarbejde, men det er ikke noget der overståes på en enkelt dag.

• #8   8. mar 2005 tror desværre heller ik det ville føre til andet end ballade med panser svinene

• #9   8. mar 2005 Og egentlig tror jeg at problemet skyldes holdningen hos mange af dem der dukker op. Fx folk som Anders der ser dem som "panser svin" i stedet for bare at acceptere at de udfører deres arbejde.

• #10   8. mar 2005 hmm gøre det arbejde siger du? min bil blev "lånt" nytårs aften...heldigvis holdte den 200meter længere nede af gaden..lige i det jeg når hen til den kommer der en panser og begynder at gennemsøge bilen og da jeg spørg om ik lige jeg skal køre den ind til siden går han helt amok og råber at jeg skal ihvertfald ikke noget som helst andet end at skubbe...sådan en nar mand..

• #11   8. mar 2005 Jeg tror faktisk godt det kan give noget PR og respons men det skal planlægges rigtigt og budskabet med arrangementet samt måden det afholdes på skal være lovlig og iorden. Dvs. en dag, hvor alle mødes, f.eks. på rådhuspladsen i gejlede vogne, poli skal selvfølgelig INVITERES (det skal anmeldes hos poli), samt at der skal kontaktes nogle aviser/ugeblade eller radio....og så skal samtlige tilstedeværende kunne undlade at lave samme ånsvage stunt som til de små træf, hvor der bliver brændt dæk, kørt race osv.....og en talsmand som ved lidt om den sidste tids arbejde for lovligt race bør udpeges (sagde jeg ladathomas?) som kan stå for at få det formidlet til medierne.......men som I ser, det tager tid og koster kræfter så I kan bare gå igang smiley

• #12   8. mar 2005 Tænk hvis alle fakebusterne herinde brugte tiden på at arrangerer sådanne arrangementer istedet for......WOW!

• #13   8. mar 2005 Anders: De er mennesker ligesom alle andre og kan også have en dårlig dag.

Jeg vil påstå at mindst 95% af de gange jeg har snakket med politiet har været positivt. Også selvom jeg er blevet stoppet på Striben eller lignende. I bund og grund tror jeg det er et spørgsmål om hvilken atitude man selv har over for dem.

• #14   8. mar 2005 ja og det vil de altid være..de er der fandme kun når der er mindst brug for dem!

• #15   8. mar 2005 hmm en servicemedarbejder ville blive fyret for at have "en dårlig dag" burde de fandme også blive!!!

• #16   8. mar 2005 Anders T, det vil jeg give dig ret i..hvis det blev gjordt på den måde...men det ville nok bare ende i burnouts og en røvfuld bøder smiley

• #17   8. mar 2005 Anders J>> Måske men så er bilfolket satme selv ude om aldrig at få bedre vilkår....man fejer for egen dør først og gider man ikke prøve, så er det svært at høre på det piveri!

• #18   8. mar 2005 jeg er frisk smiley på en demonstration, det lyder sjovt

Kommentér på:
Demonstration

Annonce