Opsamling til RX05 - Jylland/Fyn Opsamling til RX05 - Jylland/Fyn
Jeg ved godt jeg er tidligt ude. Men eftersom RaceX iår foregår på Sjælland, så er det jo os Jyder/Fynboer, der skal op før fanden får sko på lørdag morgen, for at ankomme til pladsen i god tid.
Opsamlingen vil jeg godt sørge for på Fynsiden, hvis så Jyderne kan finde ud af at samle sig selv på fastlandet og koble på.
Stedet blir Strib rastepladsen (1.rasteplads på Fyn efter Lillebælt) kl. kvalme lørdag d.13. august.
Præcist tidspunkt vil jeg notere når arrangørerne af RaceX offentliggøre stedet, så man kan planlægge kørselstiden.
Folk der har lyst til at mødes og køre samlet bedes sende mig mail med navn/bilmodel. Så vi ved lidt om hvem/hvormange vi skal vente på og ikke står forgæves og venter på folk, eller smutter fra en hel flok som er på vej.
Tidsrammen vil blive nogenlunde overholdt, så dem der evt er for sent på den, må fange os senere på strækningen. Hvis der er flere store opsamlinger fra Jyllandssiden kan "lederen" af disse korteger få mit nr og melde om evt forsinkelser, så må vi se om tidsrammen tillader man er lidt large.
Vi gør selvfølgelig et pitstop undervejs på en tank så dyrene kan få lidt saft til rejsen.
Jeg har fået stykket en side op hvor man løbende kan se tilmeldinger og evt ændringer i planen.
http://www.geekbrother.net/RX.html
Mailen I bedes tilmelde til: cej_84@msn.com
Og jeg vil i samme åndedræt pointere at folk der ikke kan finde ud af at køre ordentligt i samlet flok ligeså godt kan holde sig væk.
Der vil blive lavet en anfører m. GPS og så en bagtrop, så vi har alle samlet. Det er fint nok for dem der vil strække benene undervejs at trække ud af rækken og ind igen senere... Men jeg vil ikke acceptere folk ligger i røven af hinanden og presser på eller knalder voldsomt zig-zag igennem rækken, overhaling i nødsporet eller det der er værre.
Fornuftig kørsel er et must hvis vi ikke skal gøre holdt undervejs fordi nogle tåber er knaldet sammen.
Kald mig bare sippet - men sådan blir det. Kan folk ikk overholde den simple regel bedes de trække sig ud af rækken
Håber at se mange fornuftige i rækken til August - Vi ses!
maj 2003
Følger: 146 Følgere: 139 Biler: 1 Emner: 298 Svar: 2.028
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.338
Ligeledes hvis der er en opsamling på Sjællandssiden må denne også godt gi sig til kende, så vi kan koble på dem
maj 2003
maj 2003
apr 2004
Følger: 310 Følgere: 308 Biler: 7 Emner: 180 Svar: 7.035
Det kan godt være jeg kan komme med alligevel, er lige ved at forhandle lidt
aug 2003
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 43 Svar: 862
sep 2003
Følger: 51 Følgere: 54 Biler: 5 Emner: 89 Svar: 462
nov 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 52
Det tror jeg vill være lidt bedre, da folk generelt er mere friske der sidst på dagen, end de er kl røvhul om morgenen.
Bare et forslag, der kan tages op til overvejelse
Opsamling til RX05 - Jylland/Fyn