{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traf under kinopalæet kl 20.00
  • #1   20. nov 2008 hvor henne af er det henne? lidt sted blind?

• #2   20. nov 2008 Lyngby heeh glemte jeg lige

• #3   20. nov 2008 Sagt med andre ord:

I anledning af nogle omrokeringer, udskiftning af medlemmer og stigende aktivitet i crewet, har McD Meet-Up-Crew besluttet sig for at ændre navn til Team MUC. I samme anledning, vil vi fremover holde vores træf kl. 20:30 istedet for kl. 20, da der her vil være mere plads i kælderen.

Vi håber fortsat at folk vil bakke op om vores træf, som de hidtil har gjort smiley

Team MUC holder træf i P-kælderen under Kinopalæeet torsdag d. 20 november kl. 20:30

Vi vil derfor invitere alle der har mulighed for det, til at mødes under Kinopalæet, ovre i hjørnet hvor vi plejer, så vi håber ikke at i har sat bilerne i vinterhi endnu!

Til dem der ikke ved hvor det er:

Kinopalæet - Lyngby Kulturhus
    Klampenborgvej 215A
    2800 Kgs. Lyngby

Nedkørslen til P-kælderen er for enden af Klampenborgvej. Lyngby, afkørsel nr. 16 fra Helsingørmotorvejen og så til højre og ligeud af vejen! Den gratis del af kælderen hvor vi holder træffet, er til venstre i rundkørslen når man kommer ned ad rampen.

OBS: Da vi er ved at være rigtig mange til vores træfs, vil vi henstille ALLE til at køre pænt til, fra og rundt i P-kælderen. Der er selvsagt meget lydt dernede, så vi beder folk om ikke at gasse for meget op, brænde dæk af på alle måder, eller spille alt for høj musik. Indtil videre har vi dog kun erfaret meget få tilfælde af den slags, og det er vi glade for. Vi har endnu ikke fået klager eller blevet smidt ud derfra, så det er jo positivt.

Team MUC glæder sig til at se jer!

• #4   20. nov 2008 show off!!! vi ses sener magnus, jeg har forresten malina med i aften.

• #5   20. nov 2008 hvor mange kommer der? ca?

• #6   20. nov 2008 Lille P - Sidst var ci ca. 25 biler

• #7   20. nov 2008 60

• #8   20. nov 2008 okay der er bare over en halvtime for mig og gad ikke hvis der kun var 5 biler!

• #9   20. nov 2008 Du kan roligt møde op. smiley

• #10   21. nov 2008 Var der ud igår troet der var mere gange i den eller hvad man siger

• #11   21. nov 2008 Det var en ret skrabet aften i går desværre smiley

• #12   21. nov 2008 Når okay så var det nok derfor. Kørte helt nede fra køge så var godt nok lidt skuffet hehe

• #13   21. nov 2008 Det kan jeg godt forstå. smiley

D. 4 december hvor vi tager til Ikea Gentofte til Motorbabes træf, det skal det nok blive godt. smiley

• #14   21. nov 2008 Tak for et godt træf, der er dog et element som kan pisse mig af i middel svær grad, hvorfor skal stort set alle som køre derfra slå hoved fra og blæse igennem kælderen til opkørslen?
    Husk på der ligger en bio lige over, der kan komme familier med børn og andet, det går galt på et tidspunkt hvis man ikke lige slår tænkeren til!!!

Hvis vi skal have lov at være et sted, så nytter det ikke at folk teer sig som de vil, det gælder om at respektere alle de regler som er til af sikkerheds hensyn, OBS så må der kun køres 20 km/t på en pakeringsplads!

BP

• #15   21. nov 2008 Hørt!

Det er første gang vi har set politiet dernede og kørslen var ret så slem i går. Det hænger sammen. smiley

Kommentér på:
Traf under kinopalæet kl 20.00

Annonce