{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Bilgalleri - Sommertræf 2004... {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen...!!!

Tænkte på hvorfor egentlig at Bilgalleri ikke prøver at samle så mange biler herinde som muligt, så man kunne afholde: Bilgalleri-træf til sommer 2004...? Hvis Bilgalleri fx prøvede her inden for den nærmeste fremtid at sætte en dato på hvornår træffet skulle afholdes, så kunne folk nå at sætte et kryds i kalenderen, så vi kunne møde 100-vis af biler op...!!! Folk kunne jo evt bare betale et vis beløb for deltage... V-max kunne komme og tage billeder og evt lave en rapport om arrangementet...!

Så hvis vi alle støttede og hjalp Bilgalleri med træffet, så kunne vi alle gå og se frem til et vildt træf her i den kedelige julemåned...! Hva siger i drenge...?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilgalleri - Sommertræf 2004...
  • #2   8. dec 2003 Bring it on... jeg er med!

• #3   8. dec 2003 Ja det kunne være lidt for fedt med et sådan træf...

• #4   8. dec 2003 Det er en perfekt idé... jeg er helt sikkert med...

• #5   8. dec 2003 Ikke for at være negativ, men der er mega mange træfs til sommer, både store og små, tvivler på at det kan komme op i et størrelses område med RX og de andre store træfs.. hvorfor så bare ikke tage op til dem i stedet for?

• #6   8. dec 2003 Hey drenge...! smiley

Det lyder sku godt at i er friske... Det kunne da også være for vildt... Ja det var nu til sommer jeg mente... smiley Men vi kunne glæde os her i vinteren...! Der er nok mange steder vi kunne afholde det, men mon ikk Fyn ville være det smarteste, så vi har lige langt uanset om vi kommer fra Jylland eller sjælland...? Syntes bare lige at dem der står for Bilgalleri.dk skal prøve at undersøge ideen og hvor mange der vil dukke op...!

Til JesperJ: Det er rigtigt nok at der afholdes mange træf, men ville det ikk være lidt fedt at mødes alle os fra Bilgalleri, så vi kunne tjekke hinandens "øser" LIVE, og måske lære hinanden at kende...!!! smiley

• #7   8. dec 2003 ..Helt sikkert .. så'n engang til sommer .. Det ku' være mega fedt at se alle de gejle slæder som befinder sig herinde. Jeg slutter op omkringe det! Godt initiativ...

Mvh
    Peter P.

• #8   8. dec 2003 Helt sikkert..... Den er jeg med på!!
    Men det har været oppe og vende mange gange før, så der skal vist en rigitg initiativtager til!!!!!!

/René

• #9   8. dec 2003 jeg er med da. det lyder som en god ide. håber at høre nærmere.

• #10   9. dec 2003 er os med totalt iorden.

• #11   9. dec 2003 ATT: Thorbjørn J

Egenligt så er jeg rimelig booket sommer ud med træfs, så et træf fra eller til ville jeg ikke kunne mærke forskel, men en ting er sikkert prøv og kontakt RX fra Vagcars.dk de kan fortælle lidt om hvad det kræver at sætte sådan et træf på benene, og trust me, det er ikke nemt og er kanon hårt arbejde, og risikoen er hvis det bliver noget lort så står man med udgifter og en masse spildt tid.. taler bare af erfaring og andres..

Jeg vil naturligvis ikke være lyse slukker men det er bare surt at sætte folks forventninger op til noget som ikke er garanteret at blive til noget, men prøv endelig, der er mange som savner træfs da der ikke findes særlig mange klubber til deres bilmærke ligesom vagcars.dk

• #12   10. dec 2003 Ja, jeg ved godt det er et kæmpe arbejde, men vi må jo bare hjælpes ad, så det ikk blir ved snakken...! Altså til en start kunne man jo finde ud af hvor mange der er interesseret i at møde op... Derefter kunne man finde en dato, så alle kan nå og sætte et kryds den dag/weekend...! Nå så man havde fundet ud af hvor mange der var interesseret i det, kunne hver mand/dame betale et depositum for at kunne deltage, så man er sikker på at folk dukker op...!!!

Så hvis "næsten" alle herinde var friske på ideen, mon så ikk det kunne blive til noget...???

• #13   10. dec 2003 det er en helt vild fed ide og ingen kritik fra mig. håber det kan lade sig gøre.

vi blir bare nød til at hjælpe hinanden istedet for at det kun er en mand der sidder med alt arbejdet.

måske en representant fra hver bilmærke kunne mødes et sted i danmark, og aftale hvordan tingene kan blive sat sammen til et projekt.

men måske starte med at finde ud af interessen for et bilgalleri træf ved at man tilmelder sig under en ny overskrift f.eks. ( bilgalleri træf tilmeldning 2004 )

måske kan det også vægge opsigt til indehaverne af denne webside

så kan man måske kan få deres hjælp til at finde et sted det kan afholdes

held og lykke med projektet jeg møder helt sikkert op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #14   11. dec 2003 Okay men så lad mig lige fortælle om dengang at vi var nogle bil klubber som havde gang i et fælles træf, vi spurgte både herinde og rundt omkring i klubberne, der var overvælende positiv response, og ekstremt mange tilbage meldinger på at det var der interesse for, men da dagen kom var der knap så mange der gad og møde op, selvom vejret var kanon...

Du skal jo også tænke på at du har vejret imod dig, samtidig skal du have fundet et område der er stort nok, og det koster jo somregel, hvem skal betale for det eller ligge ud.
    Yderligere skal du have tilladelse fra både kommunen og politiet, da du tilfører området generalt mere støj og trafik, og allerede der er der mange som melder fra når politiet er informeret, mange har jo lidt små ulovlige biler.

• #15   16. dec 2003 vil da næsten helt dukke op som jeg jo gør til alle de mere eller mindre lyssky træf som jeg dukker op til alligevel.

• #16   29. dec 2003 Jeg er klar

• #17   1. jan 2004 Jeg er frisk, hvor sku det være så ?

• #18   3. jan 2004 er også klar....

• #19   6. jan 2004 Det ville holde 100% hvis det kom på benenen ...
    KTI i Roskilde er perfekt til sådan et arrangement!!!

• #20   7. jan 2004 Det kunne være ganske spas på KTI..

man kunne jo lave lidt M Prøver eller noget i stilen for at folk kan afreagere lidt

• #21   8. jan 2004 Helt sikkert, men det ska Sq være noget mere centralt!!!
    Ellers R det Sgu ikk fair!!

Men R sgu FriSk alligevel...

• #24   20. jan 2004 Det ser da en kanon idé!!!

Jeg er da frisk, og det ser det da også ud til at der er mange andre der er!

Jeg kender da mange der vil komme selv om de ikke en gang har en bil!! DET KUNNE BLIVE STORT!

• #25   25. jan 2004 Helt klart jeg er med....jeg er ikke medlem af en bilklub idet jeg ikek aner hvilken jeg skal tilmelde mig...men er da frisk på og deltage

• #26   1. feb 2004 Jeg vil da klart også med hvis ikke jeg lige har et andet træf i den weekend det så bliver. Men er der nogen der har snakket med bilgalleri om det?

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #27   28. feb 2004 helt sikkert man kan jo flette det sammen med et andet træf (Dhb,.Landbrugsmesser,Truckerstævner;osv osv osv) så vil der være noget for en hver smag.

• #28   15. mar 2004 Hey... Det ville da være vildt fedt med et bilgalleri-træf...Der ville sikkert komme mange, og man ville kunne få sig en ordentlig snak om biler...
    Ved nogle, om det bliver til noget??

• #29   16. jun 2004 Fyn er fin. Enestående mulighed for Bilgalleri.dk at lave lidt reklame og evt hive et par ekstra annoncører ind :o)

• #30   24. feb 2005 ja.. nu er vi så kommet til 2005.. så mon ik det er på tide.. hva sigwer i, er i stadige friske på et sommertræf her i 2005?

Kommentér på:
Bilgalleri - Sommertræf 2004...

Annonce