Legal Stret race updatering {{forumTopicSubject}}
Efter 1 1/2 års kamp i samarbejde med Streetfire.dk, Striben SJ, DASU og Dragracing.dk er Københavns Kommune nu endelig kommet frem til at der ikke er politisk opbakning, plads eller egnede steder til hverken permanente eller midlertidige baner, hvilket medfører at drag kørerne fortsat får svært ved at dyrke sporten og street racerne må stadig nøjes med at arrangere ulovlige gadeløb. Støt op om Facebook gruppen så vi kan få belyst behovet for baner i Danmark og endnu en gang forsøge at vise at drag race og street race, som kultur og sportsgren bør tages mere seriøst.
http://www.facebook.com/groups/edit.php?members&new&saved&gid=45296192566#/group.php?gid=45296192566&ref=mf
Prøv nu at tage dette initiativ seriøst i det at jeg/vi har kæmpet for sagen lang tid og ikke giver op så let.
Når du/I har meldt jer ind i FB gruppen så inviter gerne alle der kan se fornuften i denne kamp.
Jack
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 55 Biler: 3 Emner: 60 Svar: 1.148
hvad med at gøre som alle de andre der ikke får deres vilje , og nej vi skal ikke kaste med bro sten med lad os blokkere en eller anden større vej eller plads så de kan se og mærke hvor mange der står bag ved det ønske
sep 2006
Følger: 65 Følgere: 63 Biler: 3 Svar: 2.408
dec 2005
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 56
Nu er der prøvet og kæmpet den politisk rigtige kamp og nu er tiden måske mere moden til alternative måder at råbe politikerne op - Her tænker jeg netop i form af en stor fælles demonstration i KBH. me eller uden biler/MC'er
Brainstorming er sundt, så hvis er er nogle derude med med gode forslag, så kom med dem....
Jack
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 55 Biler: 3 Emner: 60 Svar: 1.148
jeg er klar på en demonstration så alle får øje på den mængde mennesker der har en ønske om en bane / sted .
sep 2003
Følger: 29 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 49 Svar: 1.777
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.994
dec 2005
Her har du helt ret.... Der vil altid være nogle der får et kick af at være outlaws og sådan er det bare. Jeg mener bare stadig at permanente anlæg hvor motor interesserede kan mødes til ræs eller bare at sparke dæk, steder hvor der vil være et stort fælles sammenhold er til gavn for alle inkl. borgerne i de områder der er ramt.
apr 2007
Følger: 110 Følgere: 101 Biler: 1 Emner: 207 Svar: 377
velkommen til lorteland!
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 75 Biler: 1 Emner: 97 Svar: 1.076
jeg tror stadig at man vil fjerne den del af kulturen fra de offentlige veje som virkelige tager motorsporten seriøst, det ville ikke være "in" længere at køre ud til de ulovlige ræs mere hvis der kom en bane.
dec 2005
Jeg tror du har helt ret i at det ikke længere vil være "in" at køre ræs på offentlig vej hvis der kommer baner til formålet, og slet ikke "in" at tage ud for at se på som tilskuer, når de rigtig hurtige biler følger med ind på banerne.....
Hvem ved - måske jeg er galt på den????
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 75 Biler: 1 Emner: 97 Svar: 1.076
så bare reklamere for det, få lavet nogle stande osv så stedet kan få en vis indtægt på det samtidg og så kan man samtidig styre at folk ikke er for fulde osv når de er derude. jeg tror virkelig at dette er vejen frem.
jeg har tænkt lidt over at lave et team vestegnen som gruppe herinde hvor man kan diskutere den slags og mødes og få kigget lidt biler osv.? hvad siger folk til det?
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 1.587
Så snart det er et fedt fælles sted hvor alle kan være og hvor man kan få nogen fede aftner under lovlige forhold så vil glostrup blive lagt øde, og selv de folk der syntes at det er fedt at det hele skal være undercover og ulovligt blive så få så de ikke rigtigt bliver et problem.
NÅR vi får en bane - for få den skal vi nok - så får Streetracing (og drift for den sags skyld) først rigtigt populært og tilgængeligt for alle...
Og selv om det er meget meget skuffende så er det ikke chokerende at politikerne ikke rigtigt fokuserer på det. Vi er jo ikke rigtigt et problem
Stor skulderklap til Jack som har kæmpet som sindsyg for at nå så langt. Du må sq ikke give op og du må bare sige hvad vi kan gøre for at hjælpe!
- Peter
Legal Stret race updatering