{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye regler ved DHB
  • #1   25. maj 2005 Øhh nej, fortæl da

• #2   25. maj 2005 Alt det med at man ikke på have bål og man må ikke parkere ved teltet eller køre rundt på pladsen eller lave bare en lille brænder, hvis man gøre nogle af disse ting skriver de at man bliver bortvist fra pladsen.!!!

• #3   25. maj 2005 Hmm damn.. Hvis man ikke må arkere ved sit telt, så skal jeg da vist ikke overnatte. Ellers bliver det i bilen smiley

• #5   25. maj 2005 ja har det lidt på samme måde. men jeg ved ikke om det gælder når man er med i Wagcar lejern??

• #6   25. maj 2005 ja jeg gælder mig sgü også helt vildt det bliver helt sikker et hit igen i år!!! =)

• #8   25. maj 2005 tja man ved aldrig for når man betiller plads i lejern så skal man jo skrive hvor stor ens telt er så de vist nok kan mærker et stort nok sted så der er plads til bilen og teltet...

• #9   25. maj 2005 ang. klub camps. så skal bilerne holde x antal meter fra teltene.
    DVS den plads/område man får tildelt skal deles op i teltplad og p-plads.

• #10   25. maj 2005 ja oki var også det jeg mente... det bliver kanon også med de nye regler!!!!

• #11   25. maj 2005 Hmm, ved ikke helt, ville da være træt at min bil ikke kunne holde ved teltet.. Så skal man ned i bilen hver dag og låse alle sine ejendele ind.. Synes det fungerede fint sidste år, der var for mange der kørte sindssygt på pladsen, men det var lige så vel deltagere på vej tilbage til startområdet..

• #12   25. maj 2005 fucking latterlige regler ang sovepladser.... man må ikke sove ved sin bil... fuck dem mand.. derfor lejer vi en hytte.. selvom jeg skal udstille og i realiteten kunne sove i vip standen,,,så har vi valgt at køre om aftenen fra stedet til en hytte vi har lejet og møde igen tidlig morgen;-) det er dejligt at være vip kunde

• #13   25. maj 2005 Jeg opfatter bare deres nye regler som, at man heller ikke kan forlade området efter kl 18.00 med sin bil. Er det ikke rigtigt?

• #14   25. maj 2005 Ikke for vip kunder.. de må køre efter lukketid og komme igen tidlig morgen...

• #15   25. maj 2005 Hvad fanden er det for noget med at man ikke må smutte efter 18.00? De kan da ikke bare spærre en inde!?!?!

• #16   25. maj 2005 mads... goe patter;-)

• #17   25. maj 2005 her er det der står omkring de nye regler på V-max
    ´s hjemme side:

Er der nye regler i forhold til 2004?

Sidste år var der enkelte, der troede at parkeringspladsen og resten af området var en racerbane. Det er det IKKE, og i år vil det medføre omgående bortvisning, hvis ikke ALLE ordensregler overholdes!
    Det samme gælder for folk, der parkerer på græsset ved siden af telte, eller tosser der tænder ild tæt på telte - svaret vil være det samme - BORTVISNING!
    Husk, at vi skal passe på os selv og hinanden.

Vær med til at sikre DHB som et fedt arrangement mange år frem - så tænk Jer om, og overhold reglerne! Hold også lidt øje med andre. Alle gæster kan være med til at sørge for at arrangementet forløber fornuftigt, så DHB ikke risikerer at blive blacklistet hos myndigheder og baneudlejere. Alle skal være med til at sørge for, at DHB kan fortsætte i mange år endnu.

På forhånd tak for hjælpen - vi ses!

Vmax

• #18   26. maj 2005 Jeg synes det er fair nok, der skal jo være nogen regler, ellers ender det jo helt galt....

• #19   28. maj 2005 jeg var til vw træf i tysker land sidste år, og hvis dem der har arrangeret dhb så det ville de få hjerte stop. men jeg syntes også det er fladt man ikke kan parkere i nærheden af teltet, da der desværre er nogen der stadig har ondt i røven over det man har... og det med man ikke kan komme ud kan de da ikke hvad nu hvis man vil ind til byen og spise en aften????

Kommentér på:
Nye regler ved DHB

Annonce