TRÆF I MIDT/ØSTJYLLAND I WEEKENDEN {{forumTopicSubject}}
Hva så.. Skal vi have et lille/grande stort træf i Silkeborg, Viborg eller Århus her i weekenden..
Jeg er mest frisk på et træf i Silkeborg... Men vil da også godt køre et par kilometer for det hvis det er..
Lørdag passer mig bedst, men fredag er da også okay med mig..?
Der er jo sportscar event på jyllandsringen lørdag, så kunne man jo lave et træf i Silkeborg om aftenen, for der skal folk jo alligevel til at hjemad, så kunne de jo lige trille forbi.. Men det skal nok være et sted med lidt mere plads end Metax..
I må forresten godt lige kigge forbi min profil og skrive jeres mening om mit skørtesæt..
Ja og så har jeg også lige et par udfordringer kørende som i selvfølgelig også må smide en stemme på.. Men HUSK..! STEM SOM I LYSTER....
/Kim S
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 1.829
Kim S - hvor kan vi være i Silkeborg uden at vække for megen opsigt?
maj 2004
Følger: 74 Følgere: 71 Biler: 7 Emner: 119 Svar: 1.223
"Rasmus A"
opsigt er da ligemeget.. Jeg tager udelukkende til træf for at se på stylede biler, og for at lære nye mennesker at kende.. Og hvis politiet vil kigge forbi, så er de da velkomne.. Men hvis man skulle lave et stort træf i silkeborg, så ved jeg faktisk ikke lige hvor det skulle være.. De steder hvor der er plads til mange, der er der ikke noget lys..
/Kim S
aug 2004
Følger: 59 Følgere: 60 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 203
ta til grenaa... der er pimpmyride.dk træf, som starter kl 15.
Mere info:
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=49695
aug 2004
Følger: 59 Følgere: 60 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 203
TRÆF I MIDT/ØSTJYLLAND I WEEKENDEN