{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Drift i weekenden - Middelfart {{forumTopicSubject}}

Halløj der ude i det varme vejr smiley

Så er det i weekenden d. 18-19 april, at SDseries.eu går i luften med årets første afdeling af DM i drift - Ground Zero, præsenteret i samarbejde med CULT. Eventet vil foregå i Middelfart.

Nogle var måske til selvsamme arrangement i oktober måned 08, hvor SDseries havde qualifying. Forskellen denne gang er dog, at banen bliver meget bedre, samt vejret bliver super godt (det kan umuligt være værre end i oktobers). Der går rygter om det bliver en high-speed bane med op til 3-gears sving (drift i 3. gear, yep :D), så jeg er 100% sikker på vi nok skal se masser af aktion, røg og brændt gummi fra den 10.000 m2 store asfaltdækning

Jeg ved at der er masser af driftere der har gået hele vinteren og arbejdet røven ud af dækkene for at blive færdig med deres biler, og de venter bare på at komme ud og smide dem sidelæns rundt i svingene og brænde en masse gummi af. Det skal nok blive fedt!

Som noget nyt vil der også møde en masse RC-driftere op, så der bliver altså både noget 1:1 drift samt fjernstyret 1:10 drift. Der kommer nok ikke så meget røg fra disse små biler, men jeg er sikker på der stadig er fart og aktion hos dem. Glæder mig ihvertfal til at se hvad de små sataner kan præsenterer!

Der vil - mod et mindre beløb - være mulighed for publikum at komme med ud og mærke suset fra betonvægen der suser forbi en meter fra en selv, mens udsynet bagtil bliver hvidt af dækrøg. Jeg har selv op til flere gange været med som passaser i en drift-bil, og jeg kan love jer for at det får smilet frem! Det er helt klart noget der er værd at prøve! smiley

For at det ikke skal være nok er det ikke kun bilerne, vi fyre kan kigge på. CULT møder op med et par CULT-piger, og SDseries egen grid girl, Zabrina, vil være tilstede. Så ingen grund til at blive hjemme! Men derfor kan alle hun-køn nu stadig også se at komme med (tænk på hvor mange fyre der er i kan kigge efter?) smiley

For de af jer der ikke ved hvor arrangementet foregår, er det i Middelfart, nærmere bestemt Fynsvej 66 (5500 Middelfart). Det er ikke svært at finde, ligger meget tæt på motorvejen.

Der vil være mulighed for køb af mad og drikke på pladsen. Arrangementet er åbent begge dage fra 930 til 1730

Priser ser således ud:
Lørdag eller søndagsbillet: 100 kr
Børn under 12 år: GRATIS ifølge med en voksen

Weekendbillet: 150 kr

Så ingen grund til ikke at møde op!

Se mere på:
http://sdseries.eu/da/middelfart-2009/

Se evt billeder fra sidste år på:
http://neffi.dk/drift.html

Ses vi? Det tror jeg nok lige vi gør! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drift i weekenden - Middelfart