{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.897 visninger | Oprettet:

Boykot Mega-Meet! - AA på fredag. {{forumTopicSubject}}

Lige en opfordring her fra Striben Aalborg.

Mega-Meet har ved et tilfælde valgt at holde "deres" Mega-Meet på samme plads som "vores" velbesøgte fredagstræf. Denne gestus er vi ikke vildt imponeret over, da de tydeligvis ikke har tænkt sig at fortælle at de bare hive nogle ekstra biler med til et i forvejen super velbesøgt træf - og samtidigt har de ikke tænkt sig at gøre opmærksomme på, at de skraldespande Striben Aalborg har aftale om ved Bilka SKAL benyttes for at vi får lov at være der for ejeren - ergo kan vi ikke støtte arrangementet, da det kan være skadelige for vores fremtidige træfs.

Tænk sig engang - de arrangerer et Mega-Meet uden at vise ansigt smiley

ALTSÅ! Mødes vi Striben-Aalborg-fans ved Storvask i Støvring (ved afkørsel 31, Støvring S), på fredag kl. 20.00, hvor vi har aftale om at måtte opholde os - såfremt vi bruger affaldsspandende der bliver sat op for samme formål, og kører pænt på parkeringspladsen!!

Dette gøres for at vi ikke kan eller vil tage ansvar for brugen af Bilkas parkeringsplads netop denne aften.

Giv gerne besked til venner og bekendte, hvis I er enige med os, i vores holdning til Mega-Meet.

Vel mødt! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boykot Mega-Meet! - AA på fredag.
  • #1   21. apr 2009 enig ses i støvring:D

  • #2   21. apr 2009 I er simpelthen for latterlige

    Der blir netop fortalt der bar blir hevet ekstra biler op på en fredags træf dag, men det for sippede kællinger vendt om til noget andet ??

    Nu må i sq tage jer sammen^


    Snakkede lige kort med en fra MM -

    De laver bar et træf samme tid som det i Aalborg - der kommer ekstra folk til og det er det.... Intet andet og ikke noget med at stjæle noget fra nogen - hvis folk ikke forstår denne besked så er de da for dumme..
    Der er IKKE mere i det end det...


  • #3   21. apr 2009 eller gør vi så ikke.. min bil er på lift der

  • #4   21. apr 2009 Problemet er at MM, i deres "PR", tager æren for det store fremmøde, hvilket er en fis i en hornlygte. Vi har jævnligt besøg fra folk der kommer - ja alle steder fra i landet - så drop det med at MM gør det så meget større.

    Alt andet lige kan det ikke tåle at blive større, for vi fylder faktisk det areal vi har fået tildelt + det løse smiley


  • #5   21. apr 2009 Boykot Mega Meet og Boykot Christian L smiley

  • #6   21. apr 2009 godt sagt stuf.. hehe

  • #7   21. apr 2009 I KILL YOU

    Nu må du styrer dig smiley

    Hva er det du ikke fatter ??

    MegaMeet tager ike æret for en skid, men det er bar alment viden at der kommer flere folk når der er MegaMeet uanset hvor i alndet MegaMeet blir holdt smiley


  • #8   21. apr 2009 Sendt mail til Mega-Meet.dk (deres mail er LIGE skiftet for 10 minutter siden på forsiden, tænk sig engang)

    "Pæn henstilling: Har i tænkt jer at holde Mega-Meet på Bilka's parkeringsplads, vil der være affaldsspande sat op, der SKAL BENYTTES! ellers koster det os vores tilladelse til at bruge deres parkeringsplads - og det er vel forståeligt at det ville vække stor utilfredshed hos Striben-Aalborg's medlemmer. smiley

    En henstilling til dette på Mega-Meet.dk vil være prisværdig.

    God dag."


  • #9   21. apr 2009 Christian L > Sjovt nok har jeg en idé om at der ikke møder SÅ sørens mange op ved Euromaster. smiley

  • #10   21. apr 2009 Hahaha.... og golk efterlyser træf og events hvor der kommer lidt ud over det sædvanlige... og det er da netop til MEGA MEET der kommer ekstra biler, tøser, show osv... Er det måske mere et spørgsmål om at nogen får lidt ekstra focus på noget som nogen måske mener "de" har skabt og vil have æren for...

    Selvfølgelig skal det ikke gå ud over fremtidige træf og der skal ryddes op, men ved at lave noget SAMMEN kunne det jo løftes højere end ellers... så mød da på midten og hop ud af bleen og grow up....


  • #11   21. apr 2009 Det ener nok med at Christian L holder ved EuroMaster alene samme med alle sine venner fra hans venneliste her på BG smiley
    - Ku ikk la vær smiley


  • #12   21. apr 2009 .ortega. > Problemet er at Mega-Meet først fik en fungerende mail for 10 minutter siden, og stadig ikke viser velvilje til at hjælpe os med at beholde vores aftale med Bilka.

    Nu nævner de også at der ikke bliver noget show ved dette "Mega-Meet", så jeg kan ikke se hvor meget det løfter niveauet smiley


  • #13   21. apr 2009 Boykot boykots

    Boykots er for småbørn, ligesom strejker...
    Pattebarnspolitik... "Hvem tuder højest" - hold dog op...


  • #14   21. apr 2009 Kan se det fra begge sider .. Det virker barnligt og kælling agtigt a striben ålborg og lave sån et indlæg her, men igen self. hvis det ender med at MM tar credit for dem der faktisk kom for at deltage i et ANDET træf, så er joken jo pludselig på Striben AA, for så står de der og ser dumme ud .. De billeder der vil komme fra træffet vil jo nok blive opslået som "billeder fra MEGA MEET (dato)" osv, og så der pludselig ingen der ved at Striben "var" der, og DE faktisk havde arrangeret det hele! Så den er lidt bob bob hehe. Men jeg ved ikk hva MM har sagt/skrevet så mere kan jeg skudt udtale mig om det hehe. Håber i finder ud a det (:

  • #15   21. apr 2009 Og ekstra biler har vi ikke ligefrem behov for, sidste gang var der kø helt ud på motorvejen, pga. opbudet. smiley

  • #16   21. apr 2009 .ortega . - Der sker netop ikke endet end folk mødes, der er hverken show eller noget smiley

  • #17   21. apr 2009 Luffe > Problemet er at Mega-Meet ikke nævner at det er i sammenhørighed med Striben-Aalborgs almindelige fredagstræf, det er sgu at tage æren.

    Har sjovt nok lige fået at vide at Christian er medarrangør, tænk sig, jeg troede bare han gjorde reklame... Tsk tsk.


  • #18   21. apr 2009 Jeg kunne ikke drømme om at køre til AA IGEN til noget lokal træf, men har da fundet vej derop til et MEGA MEET før.. og nok noget jeg kunne finde på igen...

    Så standarden bliver da klart højnet når der kommer så mange nye biler i forhold til hvad der ellers ville komme.... Samt MEGA MEET er vel et eller andet sted skaberen af de største træf herhjemme.. så skal "de" låne en parkeringsplads for en aften og få lidt fokus på alle de biler der ellers er fra AA så burde det jo gå...

    Det kan da kun blive federe end "bare" endnu et lokal træf.


  • #19   21. apr 2009 I KILL YOU, du er misinformeret kan jeg så fortælle dig... hehe...

  • #20   21. apr 2009 Ortega - Og så findes der faktisk folk som bare gerne vil sparke dæk og ha en go aften med gutterne/gutinderne smiley

    Hvordan går det egentlig med Mega Meet i Århus ? Blir det stadig ødelagt a perler med kanonslag og flygtende politibiler der ikk kan stille noget op ? Eller kan man rent faktisk være der?


  • #21   21. apr 2009 Det var sjovt, den info kom fra Mega-Meet mailadressen smiley Nå, det må jeg vel fortælle den kære hr. Martin smiley

    OG NEJ, DE ER IKKE SKABEREN! Det er præcis ordet "SKABEREN", hvor det går galt.

    Og hvis du spørger en garvet S-A'er, bliver det ikke federe end det "lille" lokale træf med 400+ køretøjer.


  • #22   21. apr 2009 Det her lugter langt væk af "Han har taget mit legetøj!!!"

  • #23   21. apr 2009 Nu skal det siges at jeg ikke selv kigger op den her gang, ellers syntes jeg der er fed steming deroppe.... og ikke nødvendigvis til MM træf...

    Det er vel trangen til at se fede slæder og vise metallet frem der driver de fleste af os derop i første omgang. hvorfor skal man så tvinges til at vælge side bare fordi nogen ikke lige kan enes om hvem der har pisset haven mest af...?



  • #24   21. apr 2009 Problemet er, at det er en reel sag, at Striben-Aalborg har holdt træf på netop dén parkeringsplads i MEGET lang tid nu.

    Derfor synes jeg det er for snobbet - eller arrogant? - at Mega-Meet ikke i det mindste nævner at det er hvor Striben-Aalborg holder deres fredagstræf - lige så meget fordi at det gør det lettere for en del folk at finde - men også for at de ikke virker til at ville tage æren.

    Derudover er der lige den med de regler vi har aftalt med Bilka, men kan se at de er på vej på forsiden. smiley


  • #25   21. apr 2009 Ortega - Kom lige ned derfra?! Nu det altså ikk alle over enhver heller, der gider ta til AA for at se en skyline, supra eller en Silvia .. Og mht. MM så syns jeg ikk de Mega Meets jeg har været til i min tid har været vildt godt organiseret.. Fx: En i Århus hvor vi lige kørte en smule for sent og ja, OKAY vi for vild ! smiley haha, men da vi kom frem 2 timer efter start , var der INTET træf! Og så ku mine kammerater ellers fortælle mig at en flok , fremmede, havde taget noget forkert medicin og gået amok med sprinklervæske og kanonslag , og bare generelt skabte mega dårligt stemning! At sån nogle typer ikk kan skaffes a vejen (og nej det ikk racisme) så syns jeg det en skam og kalde det for store gode træfs osv..

    Nøj hvor jeg brokker mig i aften smiley

    I KILL YOU

    I follow you brow, kan sagtens se hva du mener nu .. Det virker MEGET som "hey , det sku da os der har lavet det hele?!" fra MM's side .. Det lidt til grin .


  • #26   21. apr 2009 Kim ZC: Lige præcis....

    Jeg er enig med Ortega i det han skriver.

    Og derfor er der kun et at gøre! Mød op på dagen og nyd et træf med en masse fede biler, nyd sommeren er på vej og masser af hygge med en masse cool mennesker som deler samme interesse for biler.

    Det andet mundhuggeri over, hvem der har ditten og datten er livet sgu for kort til. Ellers nap sådan en fætter her" http://www.kinagrill.dk/ " og kom videre de herrer og damer.

    Rune


  • #27   21. apr 2009 Tak for støtten.

    Der er stadig ikke velvillighed til at få rettet det til at det holdes sammen med Striben-Aalborgs sædvanlige træf - nu er der blevet givet en sidste chance for at få det udspecificeret på forsiden, så håber jeg da de griber den.


  • #28   22. apr 2009 jeg nøjes så bare med at tage til esbjerg istedet, der ved jeg hvor og hva der sker smiley hehe

  • #29   22. apr 2009 .ortega .
    man skulle næsten tro at du var mig som du skrever;)

    det er bare LIDT barnligt af AA..!


  • #30   22. apr 2009 - TTH - Admin Luffe&Emma . Skal JEG komme ned? gider du lige spænde bleen for ansigtet...

    Sidste gang jeg havde kørt hele vejen til MM i AA var vi der i 10 min. så fik vi en fristil af et bødeforlæg og trillede hjem igen.... Så ikke vildt begejstrede men havde da stadig en fed tur derop og hjem... men fik afvide at de lokale altid skabte sig og kørte bund råddent så politiet var bare over folk så snart de samles... kan være det har ændret sig jo...?

    Men kan simpelthen ikke se hvad problemet er med at der kommer flere biler til jeres lokale træf? Er det kun for jer eller hvad... for så er det vist ikke mig der skal ned fra noget som helst... smiley


  • #31   22. apr 2009 Rune - Smags sag heldigvis smiley

    I KILL YOU - Ja altså det nemmeste var jo bare hvis MM ku finde ud a og holde deres træf hvor de PLEJER ?! Som faktisk var go stil dengang jeg var der (: Fremfor at luske sig ind på jeres "terf" om man vil .. Det er self barnligt fra begge sider, men ret beset så jeg mest fan a Stribens sag ..

    Tror altså snart jeg fordufter haha , har det med at få skrevet noget jeg måske ikk heeelt mener og så blir endnu flere folk sure på mig :b :I


  • #32   22. apr 2009 Ortega ..... MegaMeet er snobbet, og dette er endnu et tydeligt eksempel.

    Nu har jeg kommet til træf i Aalborg i utallige år, og der har aldrig været en ejer eller en arrangør, Mr.X ( Martin ) Prøvede at tage æren for det, meeen den gik ikke helt ....

    Nej det er et træf for alle, folk hopper i bilen og triller til Bilka fordi det er fredag og klokken er lidt i 8 om aftenen, og der ved man at folk samles ved Bilka.....

    Og med hensyn til lille træf ..... så samler fredagstræf ligeså mange biler som et såkaldt MegaMeet .....

    Jo der kommer måske lidt flere snobber i deres små riskogere ... og når det afholdes ved BilXperten ... holder snobbernes biler bag lidt rødt tape ..


    Og til slut, der <b>ER</b> ingen skaber af striben-aalborg.... det er dem der møder op der er skaberne, og lad os ikke glemme at uden deltagere er der ingen træf.......

    P.S jeg triller <b>IKKE</b> til Støvring og pige flæber, jeg triller til Bilka for den fedeste træf oplevelse.. !!! .......


  • #33   22. apr 2009 Vores træf er for alle! Alle er velkommen, det er bare noget pis når andre prøver at tage æren for noget andre for kæmpet for!!!

    Du vil sku også klage hvis der var en der tog æren for noget du har kæmpet for. Det er det det handler om!

    Det handler også om at der er nogle regler der skal overholdes for at vi kan holdes vores træf om fredagen uden brok og balade og de regler vil MM ikke gå med til samt at rydde op efter folk der ikke fatter att bruge en skaldespand!


  • #34   22. apr 2009 OMG at man ikke gider se flere biler end de sædvanlige golfer og corollaer...

  • #35   22. apr 2009 F.U.B.A.R > Well said, din modenhed skinner igennem. For nogle er det blot en principsag, at MM ikke behøver tage "æren" for hvad der sker. Før var det Mr. X, nu kalder han sig Mega-Meet, men hans forsøg er vel i bund og grund det samme? smiley

    .ortega. > Netop bestyrket politiovervågning er et problem når der holdes Mega-Meet, og det er der også snakket om i fredags, her inden M-M træffet. De fristile af bødeforlæg har vi sgu aldrig haft problemer med - kun når M-M arrangerer noget.


  • #36   22. apr 2009 Neerup > Du præsterede faktisk lige at understrege det F.U.B.A.R skrev: <i> "Jo der kommer måske lidt flere snobber i deres små riskogere" </i>

  • #37   22. apr 2009 hahaha det er vist de 10 der plejer at holde der som er snobbede?

  • #38   22. apr 2009 Nej neerup... det er dem der kommer derop til et biltræf for at vise deres bil frem der er snobber ?? eller???

  • #39   22. apr 2009 og hvilke 10 er det så. . ????

  • #40   22. apr 2009 Nah, jeg tror FUBAR er ude i "dem" med Supraer, RX7ere, Silviaer osv. - der mener de er bedre end os andre, fordi de har andre prioriteter smiley

  • #41   22. apr 2009 hahaha det er vist de 10 der plejer at holde der som er snobbede?


    hehe...
    godt sagt Neerup;)


  • #42   22. apr 2009 Neerup :

    kom lige til at se at du er fra Vestsjælland og kommer næppe til træf i Aalborg ..... har du for meget fritid siden du sidder her og debaterer ??


  • #43   22. apr 2009 . I KILL YOU! .

    hvad skal man så gøre med sin fede nybyggede RX7 med 500hk???

    køre på arbejde??


  • #44   22. apr 2009 "Jeres træf" ? Jeg kommer sku ikk fra storbyen smiley hmm.
    Men nej nej , det jeg siger er bare at det I MINE øre lød lidt som om det kun var værd og ta til træfs hvor sådanne biler som din egen var med osv osv .. Den har jeg nok tolket fejl, sorry. Men sån opfattede jeg den smiley

    Men altså, sån er det jo altid i storbyerne, folk er lige en tand smartere end os bønder :o) oink oink!


    FUBAR - Hah, you said it ;o)

    Neerup - Kan du stave til "snævertsynet" ? smiley


  • #45   22. apr 2009 ortega-> nååååeeeee nu er jeg med.. så kører man derop for at sidde og spille smart og være snobbet? (gælder kun folk toyota, nissan og mazda) smiley

  • #46   22. apr 2009 Jeg har kun fritid smiley

  • #47   22. apr 2009 Steintór > Man kan lade være med at føle sig så skide VIP, bare fordi man har lagt børneopsparingen i sådan en.

    Jeg synes det er megafedt når folk har en fed bil - hvis bare de for pokker ikke bliver så skide arrogante.


  • #48   22. apr 2009 - TTH - Admin Luffe&Emma .

    sagtens.. du hjalp mig jo smiley


  • #49   22. apr 2009 Kan da lige hælde lidt mer på bålet

    træf og race og medie omtale har aldrig været større end dengang ham martin mr x var med til at skabe lidt uro i gaderne smiley

    Nå, men udover det så kan man stadig se i ikke fatter at megameet ikk prøver tage æren for noget, i synes det bar i jeres hovedet og kan ikke forstå andet uanset hva der blir sagt virker det til ??


  • #50   22. apr 2009 Martin har sgu aldrig haft 400+ biler afsted, med kø ud på motorvejen. smiley

    Så længe i ikke kan finde ud af at henvise til vores fredagstræf, er det stadig at se udefra, som at i får alle bilerne derop, hvilket er løgn.

    End of discussion, du gider sgu ikke høre efter uanset.


  • #51   22. apr 2009 Christian L - Når du nu siger "man" mener du så dig og ortega eller ?

  • #52   22. apr 2009 Det er svært at være andet end stolt hvis man har hældt hele sparegrisen i en fed vogn og vil vise den frem.. syntes bare altid der står nogen med en golf gld af en art og øffer over hvor nederen show biler feks. er og hvor grimt hår folk har når de har supra osv... Og det er da lige den holdning af janteramte stakler der gør at de fede biler bliver i garagen eller holder sammen på den røde løber...

  • #53   22. apr 2009 Neerup - Den var til din "OMG golf corolla" kommentar ;D haha .. Men ja, øv os .. Den burde jeg ha forudset :b



  • #54   22. apr 2009 kæft en lam diskution smiley
    Hvorfor pive sådan når alle alligevel ved at det er samme sted som striben Aalborg plejer at være..
    Det er da ikke et større problem at man kontakter bilka om at mega meet afholder et arrangement samme dag samme sted.. Også tage den derfra, kan nu ikke helt se problemet..
    Jeg er ikke selv den store Mega Meet fan, men jeg syntes da ideen er god til at man kan se nogle flere biler.. Og er det ikke det man tager på striben for at gøre.. Også ræse lidt selvfølgelig smiley


  • #55   22. apr 2009 gadræs træf, kunne lære meget af Amerikanerklubberne.... der er slet ikke alt det snobberi .....

  • #56   22. apr 2009 Hah, nej - det er flere gange hørt at ejere af de gejlede japsere, VIL holde på VIP for at få opmærksomhed. Der er den igen: Kom nu bare ned på jorden til alle os andre. At i har en fed bil gør jer ikke til overmennesker.

    Igen: Jeg synes da en Supra er kongefed, men det fede ved bilen går lidt af den, hvis alle ejerne har de fine fornemmelser.


  • #57   22. apr 2009 - TTH - Admin Luffe&Emma .

    nej nej ham, Ortega og mig;)


  • #58   22. apr 2009 ortega-> og det er faktisk sjovt som de står og klør sig på pikken over ens bil når man så endelig kommer og viser vognen frem.. men det vil de så ikke ha nu?

  • #59   22. apr 2009 Ortega, bar kom til Esbjerg smiley de problemer har jeg ikke set her.. hehe

  • #60   22. apr 2009 Desuden kan man selv hælde hele sparegrisen i en Golf GTD og så være stolt dér, så dårlig sammenligning. Ikke alle er født med en guldske i røven, eller får den proppet op senere hen! smiley

    Michael O > Nu er vi bare ude i at Mega Meet så må tage ansvar, og hjælpe med oprydningen efter træffet.


  • #61   22. apr 2009 Steintór R
    os mig :b


  • #62   22. apr 2009 Det der er forsøgt at få ud af MM er hvem der sørger for oprydningen da vi har en aftale som vi ikke vil have ødelagt fordi de ikke kunne finde ud af at vælge en anden dag end fredag at holde deres træf.

  • #63   22. apr 2009 i da for afbrændte med alle de fordomme i har overfor folk med specialle biler

    i da ikke en skid bedre selv smiley haha


  • #64   22. apr 2009 Neerup:

    Ikke at det skal blive personligt nu, men hvis du ser mig klø mig i skridtet når d triller forbi i din Audi .. så er det nu nok fordi den har smittet mig med fnat... smiley


  • #65   22. apr 2009 Desuden lyder det pænt meget på forsiden af hjemmesiden som om vi kun står for aftalen med stedet, og at rydde op - hvilket er temmeligt meget løgn smiley

  • #66   22. apr 2009 Christian L > Fordomme skal jo opstå et sted, tænk lidt over dét...

  • #67   22. apr 2009 Ortega - Ku de nu vise lidt ydmyghed og parkere deres import biler i rækken hvor os andre holder med vores pisæsker, så ku man da i det mindste se det reele i dem.. Det jo ikk DHB vi snakker om her, eller Fast & Furious for det er jo ikk et træf, der handler det om at skabe størst mulig opmærksomhed på den og den bilklub, og det og det firma og dets produkter. Der er der sku heller ikk halvt så mange som sviner supra'er til osv .. Puha, nu går jeg altså snart til ro hehe. Ska op i børnehaven imorgen zzZzzZzzZzz...!

  • #68   22. apr 2009 der blir skrevet på megameet siden at striben aalborg står for skraldespande og aftele med ejeren af stedet

    hva fanden vil i mere ha ?? smiley nu er det sådan, og det blir vel derved

    Så må i sq da lige selv få lidt omtanke på øverste etage smiley


  • #69   22. apr 2009 I KILL YOU..
    Det er nærmere de der normalt ikke kommer til Stribens arrangement men til mega meet der skal huske at smide deres affald i spandene smiley
    Det eneste jeg kan se Mega Meet arrangørene kan gøre, er at informere de der deltager om at huske at bruge de opstillede spande..


  • #70   22. apr 2009 F.U.B.A.R ^

    hehe audien har fnat.. tror nu nok hellere jeg ville vise silviaen frem. smiley


  • #71   22. apr 2009 Christian L > Yes, du har lige bevist at du er martin. smiley VI VIL HAVE, EN HENVISNING TIL AT DET HOLDES SAMMEN MED STRIBEN-AALBORGS SÆDVANLIGE FREDAGSTRÆF! Det har jeg skrevet en milliard gange pr. mail, og nu får du det med stort, så du ikke kan overse det.

    Vi har sgu ikke arrangeret skraldespande og aftale FOR JER, men FOR OS, som i så vil have lov til at "overtage". Det kræver sgu noget ansvar fra jeres side.


  • #72   22. apr 2009 Puha.. Må hellere få et Golf GTD skilt bag på bilen så jeg kan få lidt streetcredit og iføre mig campinghabit, så jeg ikke fremstår snobbet.

  • #73   22. apr 2009 Kim > Du er sgu lige så stort et tudefjæs som du så pænt vil kalde os andre. Det er et spørgsmål om at være nede på jorden, istedet for at kræve VIP, og pis og papir, "bare" fordi man kører Skyline.

  • #74   22. apr 2009 Kim .... Troede sgu da den Skyline var en GTD ?? smiley :P

    he he gamle dreng, du kommer derimod aaaalt for sjældent herop, din gamle svinger smiley smiley


  • #75   22. apr 2009 . I KILL YOU! .
    jeg vil da meget hellere se en med en supra der spiller smart og bruger den og laver donuts osv. end en som bare kommer og stiller bilen og så ser på en andens golf!!!


  • #76   22. apr 2009 Jeg er da fløjtende grønlænder om du har hældt sparegrisen i jørgen ege... Det er da åbentbart flere af jeres forudfattede meniger at smarte biler har smarte ejere... og siger bare at den slags dobbelmoral holder ikke.. Det har da ikke en skid at gøre med noget om man har penge eller ej, men om man er glad for det man har... Skal jeg være flov over at jeg har spillet mine kort rigtigt måske? tror også lige at jeg nok selv skal bestemme det iøvrigt... men faktum er at i siger indirekte at smarte biler ingen adgang har... super jamen så kører jeg nok også bare til esbjerg og "spiller smart" for der bliver det ikke set på den måde...

  • #77   22. apr 2009 Folkene skulle også meget gerne have modtaget en mail hvor vi gerne vil have navne på dem der har ansvar for oprydning så at vi kan videregive det til ejeren af p-pladsen hvis oprydningen er mangel fuld og de vil "sende regningen videre"

  • #78   22. apr 2009 Problemet er jo ikke at folk har fede biler - det er da superdejligt - men hvorfor skal vi andre slikke jer i røven pga. det? smiley

    Steintór R > Enig, problemet er at folk bare smider Supraen foran den røde løber bag et rødt bånd, og så står den dér. smiley


  • #79   22. apr 2009 Ork, kom i bare forbi i jeres Silviaer, og hva fa'en i kører i, men parkér dem sammen med os andre, der kommer i hvad vi nu lige har råd til. smiley

    Det er netop det at kræve VIP parkering der gør at vi mener i er lidt højrøvede. smiley


  • #80   22. apr 2009 Ah, lad os nu lige få den pæne tone engang.

    Har ikke rigtig nogen holdning til det mega meet fis, men synes nu heller ikke at det er mere end rimeligt at dem som står for mega meet hjælper med at rydde op på pladsen ude ved bilka bagefter, og ikke bare regner med at vi andre går og rydder op efter deres "gæster". Et par stykker fra Striben Aalborg har kæmpet en del for alt det her på det sidste, og det synes jeg sgu ikke megameet skal ha lov til at splitte ad igen.


  • #81   22. apr 2009 Mener da de sidste par gange jeg har set Supraer i aalborg har de stået mellem golf og corolla? kan de ikke stadig det?

  • #82   22. apr 2009 Steen > Sikkert ikke hvis de skal have VIP parkering smiley Synes det er fedt når Chris kommer i Starletten eller Supraen, og brænder den af, som vi andre gør med vores andre smadrekasser. smiley - Dét er god stil!

  • #83   22. apr 2009 Jeg parkere da altid med jer andre smiley
    er da ikke spor snobbet.. hehe, men det kan da være det er fordi jeg har en astra til at køre i til hverdag og at min silvia skal renoveres når jeg lige tager mig sammen til det smiley


  • #84   22. apr 2009 _Neerup_ .

    jamen så kan vi jo bare starte en STOOOR gruppe alle fire;)

    heehe!!!


  • #85   22. apr 2009 Og jeg syntes bestemt ikke jeg er en bilsnob. jeg er ikke mærke trofast som dem der render rundt med en scania jakke feks. jeg har sgu haft min del af alt muligt blandet og har haft nogle af de fedeste oplevelser i mit billiv i min gamle kadett.. eller når vi har været på tur i min møgspand af en sur gammel ford, men det var pisse sjovt netop fordi det handlede om biler og ikke om hvorvidt jeg var flov, stolt, flabet eller smart omkring hvad jeg kørte i....

    Og lad mig så lige høre hvad der så skal holde i "vip" pladsen til et stort træf feks?


  • #86   22. apr 2009 .ortega. > Hvorfor skal der overhovedet være en VIP plads, det er dér jeg står af smiley Men er rart at høre du havde nogle af de fedeste oplevelser i helt kedelig øser.

  • #87   22. apr 2009 . I KILL YOU! .
    Der er sgu da ingen her der har sagt noget om at folk med "specielle biler" skal have særbehandling..
    For mig virker det sgu mere som mindreværdskomplexer at når der kommer en med en bil der er hældt nogle penge i, så er man straks snobbet, eller har fået pengene af farmand.
    Ingen af dem jeg kender med de lidt dyrere biler har fået noget somhelst foræret... der imod hårdt arbejde og kærlighed for biler.



  • #88   22. apr 2009 Kim - Omg haha ! Campinghabbit ? Så folk med "alm kedelige" biler har dårlig tøjstil nu ? Hmm .. Knap så heldig kommentar igen der ..

    Christian L / Martin - Som I KILL YOU siger det, så vil Striben ha deres VELFORTJENTE del a "kagen" eftersom deres træf måske trækker hvad, 300 biler til stedet og MM trækker 200 ? Og så står der Striben har sørget for skraldespande og tilladelse, men ikk at de faktisk "sad" på datoen og stedet?

    Hvis der kom en gruppe og holdt træf samme aften som vi åbnede vores første træf i Holstebro og skrev at deres træf var vellykket "og tak til TTH for opstilling a spande" så ville jeg/vi i TTH sku da nok blive EN smuuule sippet! Det svarer jo lidt til at du får pladebixen til at bygge en masse på din bil og skriver / siger rundt omkring at det er hjemmelavet det hele, men bjarne tømte dit askebæger ..


  • #89   22. apr 2009 hvad gør man hvis man slet ikke er vant til at bruge skraldespande??

  • #90   22. apr 2009 Der skulle ikke være behov for en VIP plads .... som du selv siger er alle ens på lige fod om det er en Lada .... Eller en af mine frække V8´ere smiley smiley

  • #91   22. apr 2009 I KILL YOU. Hvem siger du skal slikke nogens røv ? Du kan ikke se på en flot vogn uden at føle dig besudlet eller udnyttet på en eller anden måde ?

    syntes godt nok det er noget jantebetonet bræk...


  • #92   22. apr 2009 Hahahahahaha smiley

  • #93   22. apr 2009 F.U.B.A.R ^
    Grunden til at jeg ikke kommer derop er fordi jeg er snobbet, højrøvet og ikke får en VIP plads.. smiley


  • #94   22. apr 2009 Synes det er Utrolig barnligt af Reklamemanden At han smider alle der svarer på hans emner på filterliste medmindre det er det han vil hører.

  • #95   22. apr 2009 hehe

  • #96   22. apr 2009 Kim ZC ..... Jeg vidste det nok, he he let du nu røven, så jeg kan skyde nogle frække billeder af den lille riskoger du triller rundt i smiley smiley

  • #97   22. apr 2009 Hvem siger det var kedelige øser??? du er da helt afsporet mand.... Det har da på det tidspunkt været de fedeste biler jeg har haft... Du vil da bare have at jeg skal være højt til hest hva? så er det også svært at ændre dit syn når du står og stirre op i luften...

  • #98   22. apr 2009 Hvorfor er det, at det vigtigste ord i en superbilsejers ordforråd SKAL være "Jantelov", og det skal bruges så ofte som muligt?

    Jeg kan sagtens se på en flot vogn uden at føle, blabla (gider slet ikke repetere dit ordvalg), men det fede ved vognen forsvinder når den SKAL have sin egen fine lille parkeringsplads, for ellers må den ikke være der.

    Den stråler sgu meget mere, blandt de andre hverdagsgryder der dukker op!


  • #99   22. apr 2009 .ortega. nu strammer du dig fandme lige op... <i> "når vi har været på tur i min møgspand af en sur gammel ford </i> - en sur gammel ford, kan det forstås andet end at du prøver at kalde det en "kedelig øse"? Det var sgu din egen hentydning jeg greb der...

  • #100   22. apr 2009 F.U.B.A.R ^

    nøøj hvor er du bare arrogant at sige at dine v8ere er frække;) smil!

    godnat drenge;)


  • #101   22. apr 2009 en lille sidekommentar til Christian L:
    du klarer godt nok ikke lidt modstand godt, siden du sætter alle på filter, hvis de ikke slikker dig i røven, i den anden tråd. .


  • #102   22. apr 2009 Lige nu er du vidst bare ude på at SKULLE finde noget negativt. Kommentaren omkring "Men er rart at høre du havde nogle af de fedeste oplevelser i helt kedelige øser.", var sgu positivt ment... Det fangede du åbenbart ikke, for nejnej - jeg er en mavesur jantelovsopretholdende stodder smiley

  • #103   22. apr 2009 Misundelse er en grim ting og janteloven lever i bedste velgående, hvilket er ret tydeligt i denne tråd desværre.

    Det er åbenbart gået galt i kommunikationen mellem AA og MM. Det er beklageligt og folk fra hver side har sine meninger og følelser som kommer til udtryk i denne sag.

    Jeg er sikker på der ikke er nogen, der forsøger at stjæle hinandens traf og sted til formålet. Som jeg skrev tidligere så mød op og nyd en fed dag med en masse biler og mennesker.

    Lad de to parters arrangerører løse uoverenstemmelserne indbyrdes istedet for at tilsvine et godt iniativ som både AA og MM er.

    Og at folk har forskellige biler og i forskelllige størrelser, årgange og værdi er, da bare noget som man skal nyde at alle ikke har den samme bil.

    Det handler ofte om prioriteringer og vedholdenhed til at spare op til det man vil og kan lade sig gøre hvis man sætter næsen derefter.






  • #104   22. apr 2009 Reklamemanden=Christian L smiley

    overvejer at oprette en ny tråd vi kan skrive i og så bare blocke alle som ikke mener det samme som mig. det er lidt Christian L´s Stil.


  • #105   22. apr 2009 Jeg gider bar ikke os med fine biler skal holde blandt pøblens skodkasser

    Hvor svært kan det vær og forstå smiley hahaha


  • #106   22. apr 2009 Jeg håber sgu det var ironi, Christian L. Eller. Martin. Eller hvem du nu her. Hvis din bil er så fin, så få den oprettet. smiley

  • #107   22. apr 2009 Christian .... Well hvis du er chum med Martin, så har du sikkert heller ikkenogen bil smiley :) smiley

  • #108   22. apr 2009 I simpelthen for dumme

    smiley

    Vi ses på fredag til hva det nu end blir smiley


  • #109   22. apr 2009 Martin må jo slet ikke ha' kørekort...

  • #110   22. apr 2009 Hehe glæder mig lidt til at se BILLEDER af det VIP område med alle de fine japser på prøveplader smiley

  • #111   22. apr 2009 Jacob B> Ja, men dengang havde Mega-Meet aftalerne. Nu har de jo så pænt skoddet Aalborg, vi andre har taget tråden, og kører den videre dérfra. smiley Problemet er at Mega-Meet er gået fra et være folkets, til at være et brand.



  • #112   22. apr 2009 Rune - Ja ja, misundelses kortet virker hver gang hva smiley hmm..
    Eneste grund til jeg ville vælge en japser fremfor anden bil sku da være for at den ku sælges så jeg ku få mit en stor lade et sted med en flok 127'ere som jeg ku gå igang med! Den bil vil jeg UDEN TØVEN altid ALTID vælge fremfor enhver anden bil .. Ja selv min kære Emma som jeg er ovenud lykkelig for ! smiley Men nu har jeg haft 2 a slagsen, og den mangel på komfort, servo, udstyrs mangel osv osv , den elsker jeg bare ! Og så har den bare charme !! smiley Altså 127 smiley

    Og ja det griner folk sku a , men det fordi de ikk ved bedre smiley hehe..


  • #113   22. apr 2009 har intet problem med MM men de må bare tage deres del af arbejdet og ansvaret og det er først nu de har ville svare på deres mail efter at vi har skrevet om dem her inde.

  • #114   22. apr 2009 Eller. Skoddet og skoddet Aalborg. Før var det altid i Aalborg, nu er det temmeligt sjældent i Aalborg. I skal ikke læse hvad jeg skriver, men hvad jeg mener smiley

  • #115   22. apr 2009 i kill you, Det var sarkasma... du ved... sådan noget bilsnobber bruger åbentbart... Jeg var glad for min gamle xr3i, selvom den gik i udue hele tiden.

    Jeg syntes det er latterligt at i ikke lige kan enes.. men efter denne lille menings udveksling kan jeg godt se det bliver et problem...

    Jeg hopper ihvertfald af her for det kan der simpelthen ikke komme noget konstruktivt ud af....


  • #116   22. apr 2009 . I KILL YOU! .

    jeg synes nu at du er lidt ironi;) hiihi, det gaz:)

    men folk med smarte biler kan godt tillade sig at være lidt smarte synes jeg...

    OG NU HAR JEG IKKE EN SMART BIL SOM ALLE KAN SE I MIN PROFIL!
    så kom det på plads;)


  • #117   22. apr 2009 Steintór R > En E46 coupé er en af de smukkeste biler nogensinde, så i mine øjne er den smart. smiley

    .ortega. > Godt. smiley Vi kan sagtens enes, men det bliver på den betingelse at Mega-Meet er villige til at erkende at det her træf er noget vi laver SAMMEN, og ikke noget de - eller Striben-Aalborg - laver alene. Jeg er 100% klar til at melde ud at det er i samarbejde med Mega-Meet, hvis de er villige til at melde det omvendte ud. Det har jeg også skrevet pr. mail.


  • #118   22. apr 2009 Jakob.... det var street-x .. dengang var der sgu intet der hed MegaMeet

    Men ja der prøvede Martin også at tage æren for træf .... men der mener jeg jo så at både AA og MM er for høje i hatten, det er ikke et spørgsmål om hvem der skal have æren ....

    Det er en parkeringsplads fri for alle, hvor vi alle mødes .... og i mine øjne er der ingen arrangører, da jeg triller derud hver fredag og jeg får en åndsvag sms eller ej ......

    Hvis træf skal til at handle om ære, så vil jeg sgu da også have en klub smiley


  • #119   22. apr 2009
    Ja, det sq for latterligt her

    Smutter os smiley Ses fredag jer med lort på 4 hjul og jer med guld på 4 hjul


  • #120   22. apr 2009 Christian L > Nu proklamerede jo at du havde en fin bil, så hvor kom det med "lort på 4 hjul" fra?. Det lød sguda højrøvet, hva? smiley

  • #121   22. apr 2009 jeg fandt osse noget porno istedet.. ses smiley

  • #122   22. apr 2009 TTH: Det lyder sgu fedt:-)= Kun fedt at folk ikk har de samme meninger og interesser, så ville det da være kedeligt:-)=

    Nogle er til gamle biler, nye biler, hurtige biler, cruiser biler osv.. Det jo netop det der gør det sjovt at møde op til et træf:-)=

    Og misundelse jaaaa, det lugter langt væk af det i mine øjne, men igen måske jeg tager fejl, hvem ved:-)=

    Ha et godt træf på fredag, jeg skal desværre arbejde så jeg kan fortsætte min interesse for biler:-)=

    Over and out:-)=


  • #123   22. apr 2009 Hehe Fubar, sådan er det med exclusive clubs smiley
    Jeg har også en, og der er kun 1 medlem og det er mig.. Så kan det ikke blive mere eksklusivt XD


  • #124   22. apr 2009 MegaMeet har skrevet de vil samarbejde og de har nævnt at det var i samarbejde og regler skulle følges og der var skraldespande op osv, og det var i samarbejde med striben aalborg

    enste krav var alt det her mudderkast skulle stoppe

    det skulle ske inden kl.01.00 og det skete ikke

    Så mega meet har slettet alt det med sarmebjder med striben aalborg på siden, og så kan striben aalborg takke sig selv for det samarbejde ikke blir til noget, for de fik rakt en hånd og første skridt blev taget fra MM´s side, men så skete der pludselig ikke mer fra striben aalborgs side

    =

    tak for lort

    Vi ses smiley


  • #125   22. apr 2009 Steen - Hov hov du ! Hva der nu galt i og ha rigmands nummerplader ?!
    Jeg syns sku næsten det er federe med prøverplader haha , den anden aften her i påsken er der hvert år Påske cup i byen så det VRIMLER med unge damer i shorts og sved :b !!! Så kom der en lille knægt med hans tøser og pegede på min Polo 1.4 16v "DEN ER FED DEN DER ! smiley WOW mand ! Jeg ved os godt hva det er for en ! smiley " Nåå, hva er det så? "Det sån en Golf 5 R32 med turbo på!! fuck den er fed man!" så blev han sku noget slemt skuffet og eller fik fart på da jeg sagde det var en Polo 1.4 benziner og hans "chicks" fik griner på a ham hehe :b

    Så hvis folk går og tror jeg har noget vildt under hjelmen så det da ok med mig smiley Det ikk nemt og være fattigrøv smiley


  • #126   22. apr 2009 hmmm jeg er altså også viiiildt misundelig .... har altid drømt om at eje en riskoger.....

    Og imorgen går min drøm i opfyldelse .... der er en 4 liters riskoger tilsalg i Metro imorgen for 129,- + moms smiley :P smiley :P


    DEEEET GAAAZZZ:) smiley


  • #127   22. apr 2009 det der skulle stoppe var bla det her boycot mega meet indlæg

    men nu er bolden spillet op endnu engang, så må striben aalborg vise de vil det her - for der blir ikke gjort mer fra MM´s end allerede gjort...

    Vis i kan smiley


  • #128   22. apr 2009 Nu er Christian da i børnehave. Der stod ikke kl. 01.00 nogle steder i de mails jeg har modtaget. De eneste der blev rakt en hånd var da vidst MM, men fair nok smiley

  • #129   22. apr 2009 Christian L
    hehe godt kommentar;)

    . I KILL YOU! .
    måske en smuk bil meen ikke nogen så speciel som jeg havde ønsket mig!! ikke en bil som man overhovedet KAN spille smart i:)

    det var ligsom det jeg mente;)


  • #130   22. apr 2009 Vi kan sagtens, men MM kan ikke finde ud af at erkende at AA træfs er store i forvejen, og det er virkelig fesent.

    I teksten der var kommet på MM var S-A degraderet til stik-i-rend og oprydnings-drenge, og den holder sgu ikke...

    I vil jo så gerne ha' at det bli'r gjort SAMMEN - så vis det dog!


  • #131   22. apr 2009 Steintór R > Jeg ville sgu føle mig smart hvis jeg kørte E46 Coupé, det ligger fast. Sådan en vogn er altså lækker!

  • #132   22. apr 2009 bolden er spillet videre

    gør noget ved det fremfor at spille dum, i ved og kan se nu her hva der har været skrevet på MM siden, så hvis i vil samarbejde så slet det her emne og så blir det info lavet på Mm siden igen og vi ser frem til et fornuftigt træf fredag...


  • #133   22. apr 2009 I må jo frem med nogle navne på hvem der vil stå for oprydningen? det var det de mails handler om?

  • #134   22. apr 2009 "Der køres videre til et endnu ukendt sted bagefter træffet" - nå, gør der det? Lidt ligesom det normalt bliver gjort i AA. Haha smiley

    I kan fint på passet ind at det holdes sammen med Striben-Aalborg's sædvanlige fredagstræf (eller bare Aalborg-fredagstræffet), og så skal jeg nok få boykot-indlæggene væk.

    Værsgo: Deal or No Deal.


  • #135   22. apr 2009 Ja - ok - har i tænkt jer at benytte Bilka / Storvask, må I altså også spæde til med nogle folk der hjælper med oprydningen.

  • #136   22. apr 2009 . I KILL YOU! .
    jamen så må jeg bare takke for komplimanget:)


  • #137   22. apr 2009 Kæft hvor er i simpelthen for dumme

    Det er det som der er lagt op til hele tiden, men i skal trække det ud i ordkløveri

    Farvel - nyd jeres egen problemer, for i skaber dem selv........


  • #138   22. apr 2009 Christian L > Ergo er i ikke interesseret i at samarbejde, kan jeg høre.

  • #139   22. apr 2009 Måske de forhandlinger skulle holdes i en PM mellem jer to istedet for at sidde og forhandle herinde i en åben tråd ......

    til begge sider af bordet .... I KILL YOU / Christian L

    Hvis i begge har så travlt med ære og prestige .. så kom ind i kampen og få det snakket igennem som 2 voksne mennesker .....


  • #140   22. apr 2009 Tja, offentlig debat er åbenbart det eneste sted man får noget brugbart ud af ham, for på mail lover og lover han, men intet sker der.

  • #141   22. apr 2009 Men han fik et final offer, som han sagde nej til. Det er vel så let. smiley

  • #142   22. apr 2009 Christian L

    du viser med din tone en ikke særlig positiv indgangsvinkel til det at samarbejde.

    Kan på forhånd sige nu, at hvis du/i har tænkt jer at arrangere MM i viborg, så forventer Vi fra RaceTeamViborg en anden tone end det du ligger for dagen nu, ellers vil det desværre nok ende i en ligende debat.

    Det var alt fra os.


  • #143   22. apr 2009 Christian - Du da glad for bolde hva ? smiley hehe.
    Håber ikk du er MM's offentlige side på nogen måde, for du klarer dig tydeligvis ikk pisse godt (; Lidt ligesom et køkken .. Låger og skuffer, lover og skuffer .. (ja, den er lidt fesen på tekst kom jeg til at se (;)

    Hvis du vil "hjælpe" til forsoning så kan du jo bare til en start, knappe op for en sober tone uden at kalde folk dumme osv ..

    Kan ikke se problemet i at MM evt bruger overskiften "Striben træf (tid og sted) i samarbejde med MM" Og ja det var lige et hurtigt eksempel, men går ud fra de fleste kan se kontexten smiley


  • #144   22. apr 2009 Sådan er han altid ... hård i filten, men rent luft i posen ... smiley smiley

  • #145   22. apr 2009 Ah, fik lige læst det som noget med K&N filter, og så var det bare noget kedeligt filt. SKUFFELSE smiley

  • #146   22. apr 2009 P.S ..

    Efter min mening og erfaring er ræs efter et MM <b>ALDRIG</b> en god ting ....


  • #147   22. apr 2009 Jeg husker noget med : TV 2 program dødskørsel, megameet i overskifterne fra sidst.

  • #148   22. apr 2009 F.U.B.A.R > Den havde jeg vidst allerede nævnt, men i faldt jeg har glemt det, så tak. Det blev der jo snakket vældigt om sidste fredag: MM og race bliver aldrig godt.

  • #149   22. apr 2009 RTV - Uhh .. Go stil.. De ska sku ikk spolere vores kære landsdel! Hehe.
    Hvis nogen har styr på selvjustits, aftaler osv osv , god tone .. Så er det sku jer! Det da sjældent vi kører forgæves d. første lørdag hver måned smiley hehe.

    FUBAR - Haha , tvivler sku lidt på der sker noget hvis man snakker mano a mano med Christian aka Martin, da han tydeligvis ikk ejer en brik.
    Der MÅ sku da være andre der er med til at stå for MM ? Ellers er de arrangementer da snart dødsdømt med martins tiltag .. Bob bob bob ikk ?


  • #150   22. apr 2009 Ja, der var en episode her i Esbjerg hvor der var mega meet og folk kørte som sindsygt ved afslutningen..
    Der var desværre nogen der satte det i forbindelse med striben esbjerg, men det blev så vidt jeg ved løst.
    Jeg mener heller ikke man kan skyde skylden på mega meet arrangørende..
    Ansvaret for hvordan bilen køres til og fra et meet ligger hos den enkelte. Om det så er til mega meet eller striben!
    Det eneste der kan gøres begge steder er at melde klart ud at det ikke tolereres at der køres som sindsygt til og fra deres meets..


  • #151   22. apr 2009 Ja RTV har styr på deres træf, og da også dem der har inspireret AA

  • #152   22. apr 2009 Men pudsigt nok er det kun ifm. Mega-Meet, at de store TV-udsendelser om Dødskørsel skabes - og politiet holder de vilde razziaer.

    Unødig opmærksomhed! smiley


  • #153   22. apr 2009 F.U.B.A.R > Indrømmet, vi lader os inspirere af RTV i vildskab. smiley

  • #154   22. apr 2009 - TTH - Admin Luffe&Emma .

    Tak. det handler jo ikke så meget om at spolere en landsdel lige pt. men for os er det vigtigt at der er en sober tone, både medlemmer imellem i gruppen, men også med dem vi taler med udadtil. man kommer ikke langt nogen steder uden at snakke pænt, hverken mellem venner,familie eller politiet for at tage et eksempel. Når man udtaler sig eller debatere på nettet, pr.sms, eller andre måder en lige face to face afspejler ens sprogbrug meget om hvem man er og om hvordan man opfører sig.


  • #155   22. apr 2009 Michael O .... det er bare som om at de unge mister stelforbindelsen efter et MM .... er jo set bla i den dødskørsel video ..... og ja jeg ved godt at der intet positivt kom ud af den udsendelse .. men stadig...

  • #156   22. apr 2009 nah, det er nu ikke helt rigtig I KILL YOU.. der har da også været et par gange i nyhederne med striben fra de forskellige landsdele smiley

  • #157   22. apr 2009 Michael O > Da Striben-Aalborg var i TV2/Nord i lørdags, var det nu overraskende positivt. smiley

  • #158   22. apr 2009 FUBAR.. Jeg er ganske enig, det var ret uheldigt den opførsel der var efter det meet.. og det var vidst i Esbjerg hvis jeg ikke husker forkert.. Men ham der i vr6'eren talte da klart for sig selv, han sagde heldigvis intet om at sådan kørte alle der var med til meets, om det så var til mega meet eller stribens arrangementer smiley

  • #159   22. apr 2009 Michael O: Men her oppe fra lavede Tv2 nu en meget pæn udsendelse i sidste uge.

  • #160   22. apr 2009 I KILL YOU.. Det har jeg desværre ikke fået set, men jeg kan da huske der har været indtil flere udsendelser i nyhederne hvor de har vist noget fra striben hvor folk også lige skulle vise sig lidt ekstra, bare fordi der var kamera på..
    Men der er da heldigvis også eksempler på det modsatte smiley


  • #161   22. apr 2009 Michael O > Kig i mine videoklip! smiley

  • #162   22. apr 2009 ahh, ja det er ganske ok..
    Lige et tip, for at de lokale politikere og politiet kan finde det mere acceptabel, burde i sætte en sikkerheds afstand op, samt kegler eller hvad det hedder med afspæring så folk ikke går ud på vejen, kan nok ikke helt forhindre det, men det sender et pænt signal til de andre parter smiley


  • #163   22. apr 2009 Det lyder sku godt smiley
    Det er ski vigtigt med noget sikkerhed ved løbs stederne smiley


  • #164   22. apr 2009 Jep, den er Mølbæk vidst på, det bliver super godt når der kommer styr på dét.

  • #165   22. apr 2009 Det er jo hvad der sker, man kan jo bare håbe det bedste smiley

  • #166   22. apr 2009 Tja. Varehuschefen hos Bilka får besked på at vi holder vores træf andetsteds fredag, så bliver der noget med oprydningen, har han fået Mega-Meet's mailadresse at kontakte. smiley

  • #167   22. apr 2009 tja, så har i da jeres på det rene smiley

  • #168   22. apr 2009 i har ikke noget liv striben ålborg

  • #169   22. apr 2009 Vil skide på hvem der tager æren for hvad, hvis det ikke bliver nævnt at MM holdes i forbindelse med Stribens normale træf, så støtter jeg 100% op om Striben Aalborg..

  • #170   22. apr 2009 Enig smølfen: Vi boycutter boycuts:P Jeg syntes at det er godt nok at der sker noget ud over det sædvanlige:)

  • #171   22. apr 2009 Oh my god, nu har de fjolser IGEN rettet deres mailadresse! Den mail blev vidst tilføjet i går aftes - bare midlertidigt - selvom Martin. Øh. Christian L sagde andet smiley

    mcdba18@hotmail.com kan du kontakte "dem" på... smiley


  • #172   22. apr 2009 Jeg har lige snakker med Varehus Cheften fra Bilka Skalborg, og han har ikke fået nogen information om at mega meet bliver afholdt på deres parkering plads på fredag. Jeg har lige ledes informeret om at Striben Aalborg ikke har noget med det at gøre på fredag.

    Jeg har aftalt et møde med Varehus Chefen i næste uge hvor det er mening der skal blive startet en dialog med Bilka/storcenteret.


  • #173   22. apr 2009 Drop nu det æres pis og lad os få et godt træf med mange mennesker også tage til et godt sted bagefter...

    Vil sige til striben ålborg at støvring er desværre ikke et godt sted og kører mere pga den ujævne vej, har været ved og miste min flere gange nede i svinget...


  • #174   22. apr 2009 Støvring er et godt sted, <b>fordi vi har lov til at være der</b>. Det er jo kun en meget lille procentdel der ræser, resten af os er der mest af alt for det sociale. smiley

    Hvis du flere gange har været ved at "miste den", hvorfor så blive ved?


  • #175   22. apr 2009 Lad os nu liiige få Støvring i perspektiv .....

    Troels, vi har fået lov til at <b>Parkere</b> der og ikke en disse mere......


  • #176   22. apr 2009 F.U.B.A.R > Ja, og? Jeg har jo aldrig sagt vi har fået lov at ræse på området. I det mindste kan vi parkere der i fred og ro for politiet, det er mere end man kan sige om f.eks. Pandrup, hvor politiet har ret til at jage os væk.

  • #177   22. apr 2009 LOL, det er morsomt at læse i denne tråd.

    Der er eddermame nogle der har mindreværdskomplekser..tag jer nu sammen.

    Glem jeres konkurrence om hvem der kan pisse højest, og tænk på det det hele drejer sig om! BILERNE!! Lad være med at lægge vægt på om ejerne er snobber eller ej. Jeg har sgu mødt folk der kørte i gamle lortespande, som troede at de var verdens konger, og igen, folk med fede vogne (til SD Series i weekenden f.eks), som var imødekommende og venlige!

    Så er der i hvert fald en grund til ikke at komme til Aalborg smiley

    Neerup, du kan da også bare få tilføjet din sprøde vogn så folk ikke tror det er Audi'en du voldtager asfalt med smiley


  • #178   22. apr 2009 Var det efterhånden ikke bedre at "I" brugte tiden på at arrangere nogle lovlige streetracing arrangementer? smiley Det er så let at sidde foran computeren og skrive på bilgalleri.dk smiley

    I kan bare skrive til dem her: www.megameet.dk


  • #179   22. apr 2009 Skal vi skrive til politiet? smiley

  • #180   22. apr 2009 Heintzelmann : Godt ord igen: Prøv at maile til den mail de oplyser, og tjek autoreply.

    "Quota Exceeded".


  • #181   22. apr 2009 Citat Start:
    . I KILL YOU! . Skrevet: 22-04-2009 14:19:50

    Heintzelmann : Godt ord igen smarte: Prøv at maile til den mail de oplyser, og tjek autoreply.

    "Quota Exceeded".

    Citat Slut.

    Prøv at se siden, så kan du kalde mig smart efterfølgende.


  • #182   22. apr 2009 Update: Måske de faktisk har tømt deres mailboks nu? smiley Fik ikke autoreply på den mail jeg sendte for 5 minutter siden, men gjorde på den jeg sendte for ½ time siden.

    Hvad er det helt præcis vi skal skrive til Mega-Meet for?


  • #183   22. apr 2009 Jeg var temmeligt overbevist om at du mente mega-meet.dk, men blot stavede forkert fordi du ikke selv gade tjekke linket. Jeg er udemærket klar over at megameet henviser til politi.dk, men det er ikke dér vi skal starte, hvis vi skal arrangere noget lovligt.

  • #184   22. apr 2009 Gade = Gad*, og tak til BG for at man kun kan slette 1 indlæg i døgnet.

  • #185   22. apr 2009 Nå, Mega-Meet.dk mailadressen er stadig stuffed.

    <i> Recipient: <info@mega-meet.dk>
    Reason: 5.7.1 <info@mega-meet.dk>: Recipient address rejected: 552 User is over quota</i>


  • #186   22. apr 2009 Til I KILL YOU

    Ja vi må holde på p pladsen i støvring, men du må jo ikke kører der ude, så kan vi jo lige så godt blive holdende ved bilka.
    Vi holder da også på privat område i pandrup så det er jo ejeren deroppe der skal tilkalde politiet..

    Jeg kører heller ikke derude mere.. men hvis du nu prøvede en hurtig bil ude på den vej der ville du kunne følge mig...


  • #187   22. apr 2009 Tim J > Jeg har skam prøvet en hurtig bil derude, og syntes ikke var var noget problem.

  • #188   22. apr 2009 Forskellen på Støvring og Pandrup er bare, at i Støvring har vi ejerens tilladelse til at være der.

  • #189   22. apr 2009 oki så er du åbenbart den eneste der ikke syntes det er noget problem, for har snakket med en del der siger det nu.. vil nødig se en 600hk supra ned over den kant :s

  • #190   22. apr 2009 Tja, en 300+hk's E30er der er superlet i røven burde nu også have problemet. Tror nærmere det er fordi en singleturbo generelt er en dårlig idé, hvis den leverer effektspark lige omkring en ujævnhed.

  • #191   22. apr 2009 Det er godt nok pinligt at læse dette emne. Kan i ikke bare holde det fucking træf, som i plejer at gøre. Det er jo kun fedt, at der kommer mangfe flere biler. Respekt til at striben-aalborg vil bygge det hele op igen og få styr på løjerne fredag aften, men lad nu være med at tage til støvring i stedet for. Det ender jo bare med at der kun er 50% begge steder i stedet for 100% et sted. Og jeg er rimeligt sikker på, at et KÆMPE træf en fredag aften, er bedre en d 2 mindre træf.
    SPÆND HJELMEN FOLKENS!!!!!!


  • #192   22. apr 2009 Kører stadig til Bilka ... smiley ses derude smiley

  • #193   22. apr 2009 Så er det jo godt jeg ikke kører med single turbo ;o)

    Men så også den grå brune a3 i fredags hoppede noget ned af vejen..

    Men Ja fubar ses ved bilka og derefter til noget sjovt race


  • #194   22. apr 2009 Gråbrune? Farmers? Hans undervogn er da også spøjs smiley

    Men det er forstået, i kører til Bilka, i behøver ikke gentage det mere nu smiley


  • #195   22. apr 2009 Har ikke læst alt i dette og andet indlæg, men hvad fanden er det for en latterlig holdning fra begge lejre?

    Bliv dog enige om de regler der nu en gang er aftalt og lad os alle mødes!
    Det er da 100 gange federe at samles flere, både os fra Striben og dem der støtter MM.


  • #196   22. apr 2009 i ved godt folk der er smålige er dem der har færrest venner osv.

    det er videnskabligt bevist smiley


  • #197   22. apr 2009 Biiiiiillllllllkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaa... Ville os bare lige være med...:-)

  • #198   22. apr 2009 Giver .ortega . rat

  • #199   22. apr 2009 I KILL YOU gider ikke bruge mere tid på og diskutere det for du ved vist ikke hvordan den vej er med en god gevind og en god mængde hk. ved en del med mange og få hk vil give mig ret.. men ja lad os alle mødes og få en god aften...

    Jacob b savner du synet af mine bag lygter????


  • #200   22. apr 2009 lad nu bare folk gør hvad de vil..

  • #201   22. apr 2009 Hold Kæft man, det er da både grineren og nærmest pinligt at sidde og læse dette indlæg... syntes sgu bare folk skal tage sig sammen istedet for dette ordkløveri, det er da for langt ude. Jeg syntes sgu´da det er super nederen at splitte folk op på denne måde, for tror der er mange der egentlig gerne vil være begge steder....! Syntes det er for latterligt det pis her. Jeg ved stadig ikke hvor jeg kører hen.. må tiden vise...!

  • #202   22. apr 2009 Tim J > Jo, tjek nu bare min gamle E30er. Den lave vægt var ikke ligefrem et plus. Jeg tror det er smag og behag om Støvring er et godt sted. smiley Men igen: Vi har tilladelsen i Støvring, hvorfor så ikke bruge den - og tage den med ro - istedet for at være jaget vildt.?

    Lars > Alt andet lige beviste vi jo sidst, at Storvask faktisk ikke kan bære så stort et opbud, så måske det er godt nok at vi er lidt hver for sig, hvis det bliver så meget større? smiley


  • #203   22. apr 2009 Fåååk... Griner totalt over dette her... Specielt dem som rigtig sidder og sviner "riskogere" til og bla bla, og så ved vi jo alle hvilken bil de kører rundt i.... Misundelse er en grim ting....



  • #204   22. apr 2009 Tine, med riskogere mener vi ikke din fine Rina smiley

  • #205   22. apr 2009 Nu orker jeg ik lige at følge op på hva der er skrevet og sket siden i nat smiley haha. Men nu kan jeg se at ham Christian aka. tykke Martin med den samme hat evig og altid os har sat mig på filter smiley

    Hvordan kan en "træfarrangør" tages seriøst når han for det første er frosset udelukkende pga hans tone til folk på et simpelt bil forum .. He's like, a punk smiley


  • #206   22. apr 2009 Kunne være man skulle skrive og spørge BilXperten om de mener det er god reklame for dem smiley

  • #207   22. apr 2009 Troels - det var nu heller ikke dig jeg mente.. Aner faktisk ikke hvad du kører i nu.. ;o) Kan bare slet ikke ha' de mennesker der har en forkærlighed (kun hat ét mærke at gå op i) osv, jeg er sgu ligeglad med om folk kommer i en mega fed supra, eller en lada, så længe personerne i bilen er flinke, så er det andet fuldstændig ligemeget....

  • #208   22. apr 2009 Reklame: Bilxperten, kom til vores 20 mins megameet, og få nogle rigtige "gode" tilbud... Før 300 kr, nu 300000 kr...

  • #209   23. apr 2009 Tine - Lige pt. kører jeg gammel sur Golf 2 med røgsky ud af siden smiley Jeg har kørt Peugeot, Honda, BMW, Mitsubishi, VW - ja, lidt af hvert må man sige smiley

  • #210   23. apr 2009 Hehe.. Ja jeg prøver bare på at holde mig til én bil og alligevel siger folk stadig at jeg kører i kærestens bil.... Hehe... ;o)

  • #211   23. apr 2009 Tine - Det gør du da også - i din kærestes kærestes bil smiley

  • #212   23. apr 2009 Troels - Ja nemlig ja... ;O) Men den kommer nu ikke med fredag, jeg skal prøve at være passager... smiley Så jeg skal sidde ved siden af i kærestens bil.. smiley

  • #213   23. apr 2009 Tine - Håber da i dukker op i Støvring :

  • #214   23. apr 2009 Du får lige resten af smileyen - så må du selv samle den:

    )


  • #215   23. apr 2009 Lige til yderligere info:

    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=532965
    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=533178

    Team Århus kopierer lidt, men hva' - budskabet er godt nok smiley


  • #216   23. apr 2009 OMG!! kom lige til at se at Christian L AKA Martin også har sat mig på filter ...... han er jo bare en pige sur lile tøs, der ikke kan debatere ....

  • #217   24. apr 2009 Hvad fanden har JEG gjort ham frossenpinden/PR manden Christian L?
    Jeg må åbenbart ik skrive i hans "reklame indlæg" fordi "du er på brugerens filterliste..."

    Ses i Aalborg, parkeret blandt alle andre og tager en strimmel minebånd med til dem der skal køre ræs, da jeg er TRÆT TRÆT TRÆT af at se folk der kævler Shakere midt på vejen foran/ved siden af start stedet...

    Vejen/asfalten er KUN til BILER...!!!
    Damn det var en gang bræg igår i Silkeborgs Industri hvor det åbenbart er kotume at ræse forbi 2og2 hvor biler og publikum står klistret op af vejen hvor der kun liiige er plads til begge biler.
    Nu gider jeg ik se på det mere og gør noget ved det.


    Desuden er det ikke VIP biler jeg kommer for at se.

    Den bil jeg så sidst i Aalborg jeg tænker mest tilbage på var en Manta B uden andet end en forrude og ruder i døren men INGEN bagruder og primet i 3 farver og lavet på en ganske utraditionel måde, men lignede noget hevet ud fra garagen på vej til maler men der var potentiale iden.
    Synes det er sjovt at følge sådan noget.


  • #218   24. apr 2009 Jeg fatter ikke hvorfor begge arrangører ikke tager og slår 2 fluer med et smæk og slår sig sammen om arrangementet og får en dobbelt så fed oplevelse ud af det hele, og skaber et samarbejde under fælles rammer.

    Det kan for h...... ikke være så svært at snakke sammen, det går jo fint nu vi mødes der ude i landet, det er jo trods alt den samme passion vi alle brænder for.


  • #219   24. apr 2009 Michael G > Nu kan jeg høre du ikke har læst på lektien. Striben-Aalborg ønsker et samarbejde, men Mega-Meet er ikke interesseret i det. De ville gå med til at sige at Striben-Aalborg stod for aftaler om lån af plads, og oprydning - og at kalde "os" skraldemænd er ikke i orden. Vi står for aftale om lån af plads TIL EGET BRUG. smiley

    Mega-Meet ville heller ikke hjælpe med oprydning, og så slutter det ligesom dér.

    Vi har kæmpet og kæmpet for div. tilladelser, og dem skal vi sgu ikke miste pga. at Mega-Meet lige vil komme og flexe musklerne, uden at hjælpe det fjerneste med det praktiske. De lagde endda op til at et stort fremmøde ville være DERES fortjeneste. Synes nu et "standard" AA-fredagstræf sparker pænt meget røv.

    Beklager: De fik tilbudet og afslog.


  • #220   24. apr 2009 Dem fra blå stue skal ind og sove til middag nu !

  • #221   24. apr 2009 Politiet & Skat.dk og nogle sagkyndige kommer på besøg deroppe i aften. Så vær klar til et lille §77 eftersyn.

  • #222   24. apr 2009 og hvis nogen skulle være i tvivl om hvad §77 er:

    § 77. Politiet kan standse et køretøj og lade det undersøge for fejl og mangler samt kontrollere, at føreren opfylder betingelserne for lovligt at kunne føre køretøjet. Opfylder køretøjet ikke bestemmelserne i loven eller de bestemmelser, der er udfærdiget i medfør af loven, kan det indkaldes til senere kontrol. Såfremt køretøjet er til fare for færdselssikkerheden, kan dets nummerplader inddrages.

    Giver meget mening hvis de dukker op, men nu må vi se hvor og hvornår smiley


  • #223   24. apr 2009 Ketil - nu har vi jo så givet bilka besked på at det ikke er SAA der holder der i aften..
    Så vi skulle ikke få problemer hvis de ikke overholder de regler der nu engang er..


  • #224   24. apr 2009 Jaaaah, 10 fire og pingviner på rulleskøjter smiley

    Ses i Støvring i auuuten gutter og gut-inder smiley


  • #225   24. apr 2009 Ses I støvring alle zusammen... Hehe...! Blir feeed...

Kommentér på:
Boykot Mega-Meet! - AA på fredag.

Annonce