{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

Vigtig info fra RaceTeamViborg! ! ! ! {{forumTopicSubject}}

INFO INFO INFO

Da Megameet har valgt at starte op igen, vil vi fra RTV godt lige ha et par linier offentliggjort.

Dette er ren og skær info, ikke et oplæg til debat.

Efter en lang debat i forummet mellem striben aalborg og Christian L(megameet´s mand her på bg), har vi kort været inde og ytre vores mening til sagen.

Vores mening er helt klar og ændres ikke af diverse kommende kommentarer, Vi ser ikke megameet som en go arrangør da der ikke er meget velvilje fra deres side ang.samarbejde,oprydning og ikke mindst en go tone ved debat og/eller alm.kommunikation.

Derfor Vil vi støtte folkene fra striben aalborg på alle relevante måder, bla ved at deltage i deres boy-kot på fredag af megameet.

Vi opfordrer til at tage til støvring og mødes der på fredag kl.20 ved afkørsel 31..

Vi støtter op om Striben aalborgs store arbejde med at skabe gode og trygge rammer for os, der nyder at bruge en fredag i det nordjyske, og vi ved det er dem der har lagt det store arbejde i træffene i aalborg.

husk at der er noget vi opfordrer til og bestemt ikke noget man skal føle sig tvunget til. Vi ser ikke ned på folk der ikke er enige med os.

Har du yderligere spørgsmål til hvorfor vi er af den holdning skal du/i være velkomne til at kontakte os, så vi kan få en dialog på et alm plan.

Vi vil lige benytte lejligheden til at opfordre til pæn kørsel i såvel støvring som på vej til og derfra, samt at bruge skraldespande når i har noget i skal af med. det gør det meget nemmere for dem som bruger sin tid sent om aftenen på at rydde op efter sådan et arrangement, samt at pladsens ejer kan være glad på vejne af vores opførsel og befærden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vigtig info fra RaceTeamViborg! ! ! !
  • #1   22. apr 2009 ser frem til det næste RTV træf smiley nåede desværre ikke at være med sidst, de træf er i mine øjne de eneste der er værd at køre efter

    har ikke rigtigt haft held med at køre efter andet endnu i hvert fald


  • TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #2   22. apr 2009 Nu deltager jeg ikke i streetrace længere, men jeg tager fandeme hatten af for det i har gang i med oprydning efter træf / race, det giver måske også lidt længere line fra ejeren af det område i bruge. Bare en lille indskydelse herfra

  • #3   22. apr 2009 Nu skal i bar lige vide

    At alt info MegaMeet "skulle" skrive på deres side, det blev skrevet, men så blev dem fra striben højrøvet og troede de var konger og ville ændre alt muligt andet pis

    Det holder ikke

    Det er et træf og en hyggelig og fed aften smiley



    Det er en mindre gruppe fra striben aalborg som tror de er konger og kan styrer alt, det for langt ude


    Hvis nogen skulle vær i tvivl, så er det i city syd det sker på fredag i aalborg

    At tro andet og at "prøve" og splitte folk op, er for latterligt smiley


    Bye bye


  • #4   22. apr 2009 Christian L

    dette var ikke til debat. hold tonen på et alm stadie.

    på forhånd tak.


  • #5   22. apr 2009 PS. tll jer der er lidt tykhovedet, så blev det fra MM´s side respekteret de aftaler der var og skraldeposer osv osv...

    Intet der, men absolut ingen vilje til at samarbejde og total inkompetent ledelse af dem der tror de styrer træf i aalborg, det sagde stop for et samarbjde...

    smiley


    og vi kan godt lave et lille væddemål hvor der kommer flest fredag smiley


  • #6   22. apr 2009 Så skriv det på jeres egen side eller gruppe istedet for her??
    Tror da nok RTV folk kan se der smiley


  • #7   22. apr 2009 Christian L

    Stop venligst dine beskeder her.


  • #8   22. apr 2009 Hvis du er en seriøs "træf" person og kun vil det bedste, så tænk dig venligst om smiley
    Det for latterligt det der, i ved jo udemærkedet godt hvor folk tager han!!

    Læs hva jeg skriver og lørdag kan vi skrives igen hvor det skete fredag smiley


    CL Out smiley


  • #9   22. apr 2009 Glemte og skrive at det er noget pis det du skriver

    MegaMeet ikke god arrangør, ingen velvilje osv ??
    Hvis du er en god arrangør, så hør sagen fra begge sider ingen du fyr sådan noget af smiley

    Det andet dur ikke smiley


    ------


  • #10   22. apr 2009 sæt dog "christian" på filter, som han gør ved alle andre. .

  • #11   22. apr 2009 J

    Burde ikke være nødvendigt. vi har ingen brugere på filterliste. kald os bare tålmodige, men sådan har vi bestemt os for at opføre os.


  • #12   22. apr 2009 Lad mig forstå ret - Kender nemlig intet til dette.

    Den ene gruppe er sure fordi en anden arrangør holder træf i "deres" by ?

    De bliver fornærmet fordi nogen andre holder træf der hvor de plejer eller hvordan?


  • #13   22. apr 2009 Lytter lige med. Har også forstået det som Markii har

    Er der træf i viborg den 2 maj eller er det aflyst pga fast and the furious show ?


  • #14   22. apr 2009 Markii - Problemet er ikke at de holder træf i samme by, men at de vælger samme tid og sted som de normale træf holdes, og undlader at nævne det..

    Hvis du kigger på megameet's hjemmeside, så kan du ikke noget sted se at træffet på fredag holdes samme tid og sted som Striben Aalborg holder hver fredag, og Striben Aalborg er ikke "bare" et bonderøvs træf som nogen kalder det, i fredags var der godt 400 biler heroppe..


  • #15   22. apr 2009 Sheepy ™

    Og hvad så om de holder samme sted? - Så kommer der da bare endnu flere mennesker og derfor bliver det vel en endnu federe oplevelse.


  • #16   22. apr 2009 De vil jo ikke tage ansvaret ang oprydning og alt det

  • #17   22. apr 2009 Markii: så er der jo bare problemet med hvem der skal have æren for træffet, de lokale deroppe har jo kæmpet i laaang tid for at få det til at køre som det gør og så hopper MM lige ind og bruger samme sted / tid... dvs det er striben ålborg der kommer til at rydde op efter et "mega-meet" træf... kan sku da godt forstå de er sure...

  • #18   22. apr 2009 Vi har kæmpet for at få aftaler i hus, ang oprydning og brug af parkeringspladser, hvis de aftaler ikke bliver holdt, så må vi ikke bruge pladserne mere..

    Megameet vil ikke nævne os, og de vil heller ikke sætte navn på de personer der så står for oprydningen..

    dette betyder jo, skåret ud i pap, og måske overdrevet lidt, at Megameet holder træf, folk synes det er et fedt træf og megameet får æren, men det er striben aalborg der står med rodet, og i bund og grund sørger for at det hele kan løbe rundt..


  • #19   23. apr 2009 Nu har jeg læst de indlæg jeg ku finde om dette.. og har lige et par små-ting..

    1. hvem siger ham Christian er officiel talsmand for MM? er i sikre på det ik er noget gutten selv har udnævnt sig til? aner ik hvem han er så ka ik sige det.. men ik fedt MM ska høre for at de ik holder en sober tone osv hvis ham gutten der rent faktisk ik er blevet bedt om og tale deres sag..

    2. alt det her æres-pjat fatter jeg virkelig ik.. det vi alle i bund og grund vil er vel bare og samle så mange som muligt til et fedt træf.. så er det vel ligegyldigt hvem der tiltrækker folk? er sgu mange fra hele landet der ik normalt kommer til træf i aalborg som måske vælger og komme pga MM??

    3. hvornår har MM sagt de ik vil tage deres tørn med oprydningen? det kan i jo faktisk ik udtale jer om de har gjort før bagefter.. og da der er kommet nye arrangører af mm og det er årets første træf har i jo ik rigtig noget og sammenligne med??

    har en masse andre ting fra den "debat" der har kørt i de andre indlæg.. men skal jo stoppe et sted.. sys virkelig bare det her har udviklet sig til mudderkast og pegen fingre.. få dog det bedste ud af det og vær glade for at der er nogen der prøver og få det op og køre igen og lave nogle fede træf sommeren igennem som giver anledning til at vi kan mødes om vores fælles interesse.. bilerne..


  • #20   23. apr 2009 Christina N: Hørt hørt hørt hørt.. Jeg kan kun give dig ret i det du skriver.


    Rune


  • #21   23. apr 2009 Syntes det er så latterligt det her boykot. Hvad med bare og tage der hen og få en fed aften sammen med en masse andre. Tvivler på der vil komme lige så mange det andet sted som der normalt plejer og være.

  • #22   23. apr 2009 Hurra for RTV..... Kan kun støtte op om de erfaringer de har gjort sig omkring MM... Det er desværre også de erfaringer jeg har haft.... En masse pr på nettet, men ingen sjæl og fysisk morale...!!!!!!

  • #23   23. apr 2009 Ham CHRISTIAN L laver ihvertfald ikke god reklame med hans sprog herinde...

    Jeg gider da overhovedet ikke tage til MM nu hvis det er måden de samarbejder på... Hvis jeg var MM.. ville jeg nok vælge en ny mand end Christian L til at reklamere for træffet...


  • #24   23. apr 2009 Vil jeg sku os sige, sådan et fjols..


  • #25   23. apr 2009 hvis bare de ville sige.. hey stiben aalborg vi vil gerne hjælpe med og ryde op bagefter...

    og hvis de så skrive på deres side mega meet holder træf sammen med stiben aalborg da de har lavet aftaler med ejerne af de steder vi er og de har skraldespande op til os...

    hvor svært er det at gøre det... men nej de gøre ikke en skid...


Kommentér på:
Vigtig info fra RaceTeamViborg! ! ! !

Annonce