{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.773 visninger | Oprettet:

Striben kbh = indkaldelse til syn =( {{forumTopicSubject}}

Jep. der var sjovt nok politi her til aften på Striben i kbh :S

Og jeg var så den heldige vinder af at få en bøde, og en indkaldelse til syn. smiley
Men ville bare høre om der var flere af jer der var så heldige her til aften, eller om det kun var mig han havde set sig sur på. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Striben kbh = indkaldelse til syn =(
  • #1   24. apr 2009 Xenon?

• #2   24. apr 2009 Ja Xenon osv

Men står nu og mangler nogle " Flade Selvklæbende Blinklys " til når jeg skal til syn, hvis i kan hjælpe smiley

• #3   24. apr 2009 der var jo en der synes han skulle vælte betjentens motorcykel.. derfor kom der nok en hel del smiley

• #4   24. apr 2009 Hvordan vil du så få dem til at virke sammen med din pind ved siden af rattet??

• #5   24. apr 2009 var der en der væltede en mc betjents cykel ?? haha ja så gir det sig selv de går lidt hårdere til den. og sikkert også de næste par gange.. Tak til ham

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #6   24. apr 2009 Jeg må indrømme at jeg har aldrig har forstået pointen i at køre TIL panserne i 'ulovlig' bil. Jeg mener, fint når man kører på vejen, og alt det pjat.. Men når man kører til træf, hvor det næsten altid er sten sikkert at der dukker blå blink op? Det er jo lidt ligesom at musen lige skal mærke, hvor hårdt musefælden slår smiley

Med hensyn til de der blinklys, hvorfor ikke smække noget i sidespejlene? Diode snask, hvis du vil holde den så clean som muligt smiley

• #7   24. apr 2009 B A Y => Jeg har jo stikket fra de gamle blinklys, inde bag inderskærmen endnu,
    så kan jo bare forlænge dem, også klister nogle blink på bilen.

• #8   24. apr 2009 Tommy
    Er det lovligt, selv at lave noget " Diode snask " i sidespejlene ?

• #9   24. apr 2009 Tommy B
    Det er jo netop "ulovlige" biler man køre på striben i... Striben vil da slet ikke være det samme i standard vogne smiley

• Tommy B
    VIP

#10   24. apr 2009 Ja, og vinklen hvorpå man skal kunne se den blinke. Prøv at google lidt, så finder du helt sikkert noget omkring det! Mange har lavet hjemmelavet sideblink, f.eks. i spejlene, og det er helt ok. Det er ikke påkrævet at sideblink er E-mærket smiley

• #11   24. apr 2009 Oki. men Selvklæbende Blinklys ville nok være nr. 1 lige pt, da jeg nok ikke har så meget tid at løbe på, inden den bliver kaldt ind.

• Tommy B
    VIP

#12   24. apr 2009 Er vi enige om at du skal lave et hul i forskærmen, for at forbinde sideblinket?
    Er det så ikke ligegyldigt om hullet er 50mm eller 3cm? Du finder uden tvivl et sæt sideblink til hvilken som helst bil, så er det jo bare at lave hullet, så de sidder der, og vupti!

• #13   24. apr 2009 Sæt dem fast med elefantsnot, og lad ledning løbe fra motorrum og ned af skærmen. Så skulle det problem være løst til syn, og så hjem og pil det af efterfølgende.....

• #14   24. apr 2009 Jeg skal SQ absolut ikke have noget Hull på 3 Cm i min side skærm.

Jeg hiver kablet uden på skærmen, altså forlænger ledningerne, og hiver dem ud, så de ligger på ydersiden af skærmen.

• Tommy B
    VIP

#15   24. apr 2009 I så fald, har jeg 2 stk sideblink til en Astra G, du kan skære fatningen af på, lave en udhuldning til kablet og så må du selv finde ud af det med pæren - Hvis det holder til syn, vil jeg med glæde give dig de sideblink - Dobbeltklæbende tape må du selv købe smiley

• #16   24. apr 2009 Lyder SQ godt Tommy

Men prøver lige at smutte ned i Thansen imorgen, og høre om de ikke ligger inde med noget.

• #17   24. apr 2009 Så sku sjovt ud, da betjente skrev bøder til alle smiley

• #18   24. apr 2009 Jeg var godt nok ikke derude idag.. Men så lige på vej hjem ved Mileparken at der luskede to Mcére rundt.. De har vist været rimelig på, her til aften..

• Tommy B
    VIP

#19   24. apr 2009 Baskaya, hvis du ikke finder noget, så er du velkommen til at smide mig en PB - Jeg bor på Amager Strandvej, så jeg er inden for overskuelig distance, og da de sideblink ligger i en pose, i kælderen, kan de jo ligeså godt tjene et gøremål - De ryger sgu ikk lige på min VB'er smiley

• #20   24. apr 2009 Lyder godt Tommy smiley skriver lige til dig imorgen så smiley

Hehe.. han var heller ik skide glad den betjendt, da han skrev en bøde mit mig og en Gut i en Bmw

• #21   25. apr 2009 Det så vildt nok ud da han væltede ham betjenten.. Og fuck det må være pinligt at der står et par hundrede mennesker og griner og tager billeder af en..

• #22   25. apr 2009 Hehe.. hvorfor var det han væltede ?

• #23   25. apr 2009 Der fra hvor jeg stod lignede det at en eller anden golf lige fik puffet til ham..

• #24   25. apr 2009 hehe oki

• #25   25. apr 2009 ja han fik vist puffet til ham...

Betjenten skulle da godt nok lige samle sig mod til at rejse den Cykel op ...:)

• #26   25. apr 2009 Hehe.. godt det ikke var mig, der fik puffet til ham smiley
    Hvis det var ham jeg talte med, var han SQ sur nok i forvejen smiley

• #27   25. apr 2009 thansen har blinkene til at klistre på, og de er så billige at man smider dem ud på vej hjem fra synshallen smiley
    men husk nu ledningen skal tapes fast på skærmen, ellers kasserer de den bare på 'løse genstande' smiley

• #28   25. apr 2009 ja wauw det sejt og ødelægge det for alle andre ved at spille smart og vælte en mc, WAUW !

• #29   25. apr 2009 jeg holdte lige over for... da politiet kom gik alle over til den ene motorcykel... og folk begyndte at råbe... nogle ville have en tur andre alt muligt men så var der en der råbe vælt den og det gjore man såå

synes det er for lam

hvorfor skal vi nu begynde a ødelægge det endnu mere for os selv ved at smadre politiet´s ting hmmm....

håber de fik fat i ham så han kan lære noget a det

• #30   25. apr 2009 Holdte som bil nr. 3 i rækken, da MC'en med blåt blink kørte foran... Så fik man sgu lortet i bakgear og efter 20 meter bakning gennem folkemængden opdager man endnu et blåt blink - i bakspejlet... Men mange tak til Golfen foran, som åbenbart ikke orkede at bakke - så gav betjenten ham al sin opmærksomhed:)

Og sideblink SKAL være e-mærket!!!

• #31   25. apr 2009 Og komme med en ulovlig bil - fair nok... Men komme med en ulovlig bil på prøveplader?! Så har man sgu mere mod end hjerne...

• #32   25. apr 2009 Ja, der var gang i basserne idag.. Jeg levede på andres uheld her til aften tror jeg.. Kunne liste afsted hver gang der var nogen der blev stoppet..

Så ingen bøde til mig idag..

By the way, så er det da for latterligt at ødelægge det helt ved at vælte betjentes cykel..

Og hvad skete der lige med ham på MC'en som væltede på tilbagevejen? Holdte lige foran, men sad og tågede for meget og lagde først mærke til noget da han lå ned.. Han sagde vidst at der lå noget på vejen? Var sku' synd for ham..

• #33   25. apr 2009 *300hk Mitsu til salg *
    Ja jeg er sku modig blev da også stoppet men når man er så flink og velsnakkende over for en betjent går alt vel godt

Og det med og vælte motorcykel osv er noget lort og alle jer mongoler der tog billeder og grinte af ham få jer et liv... Det er en politibetjent han gør som han for ordre på i sku kræft edme se ham i ansigtet han havde det sku ikke fint få jer dog et liv man i har sort humor.. Det sidste gang jeg kommer til det lorte race nede ved fabriksparken

• #34   25. apr 2009 Det med den politi mc var det mest latterlige der kunne ske. Jeg fatter ikke hva det skulle til for. Ja der kommer nok ikke mindre politi af det i den kommende tid!

• #35   25. apr 2009 i skulle bare have taget den tredje vej ud af industrien i Herlev, der stod de ikke smiley men alle kørte mod mcd eller modsat.

• #36   25. apr 2009 bare kør i en lovlig bil smiley den kan godt være fed alligevel...

• #37   25. apr 2009 morfar jeg kan kun give dig ret

det kan godt være de kommer og ødelægger vores aften og vi ikk kan få lov til at være nogle steder

men der er jo ingen der sviner den til når de selv skal bruge dem når du fået et par på hovede inde i byen eller når de skal bruge dem privat

de gør jo bare deres job og synes det er okay for det vi laver ved at køre race er jo ulovligt så sådan set er det jo os der gør noget vi ikk må

ved godt jeg lyder som en lille artig dreng men sig jeg ikk har ret

• #38   25. apr 2009 Tony Montana :

100 % enig, hva fanden sker der oven i folks hoveder.. Stå og grine af en mand der vælter. SHIT det er sygeligt.. han sys nok ikke det var skide skægt..! idioter.

• #39   25. apr 2009 Tony Montana :

Ja folk er for syge, de tror de blir nogen helvedes konger af at lave alt det pis.

Men kom til (ssj) de har styr på det ik alt det pis!

• #40   25. apr 2009 det jeg synes vi skal huske på er at på den her måde

får vi sQ aldirg en bane at køre på nogensinde

• #41   25. apr 2009 heey mester mht. blinklys så kør i biltema og købt de sidemarkerings lygter til lastbiler og så noget magnet tape og så bare på siden og en ledning ind.. den er lovlig.. har selv fået synet en del sol såen:D

• #42   25. apr 2009 morten H
    Det for vi aldrig. Med mindre man gør ligesom ungdomshuset.. så ska der nok ske noget.. alt andet er prøvet af..

• #43   25. apr 2009 Hey jeg var også derine igår stod i nærheden af motorcyklen da den blev væltet og tænkte da også bare det her er ikke rigtigt og gik så skulle fandme ikke blande ind i noget fordi en anden syntes det er sjovt at vælte betjentens mc'er.

angående det afspæring de lavede ud fra mileparken af ved mc'd fik mig og en anden ven i sin bil lige vendt om engang så vi ikke fik kørt den vej tog alt.. for lang tid...

men helt sikekrt gider ike smedeland mere det alt for meget spild af tid.
    Så enter til SSJ holder noget det sikkert...

• #44   25. apr 2009 Hvis Folk Vil Se En Film Med Det så Tjek Min !

• #45   25. apr 2009 Det er mere måden, betjenten gik rundt og spillede konge på gjorde, at der én, der fik den idé med at vælte MC'en... Han stillede den midt i det hele på vejen ved startlinien og gik over til en bil for at give bøde... Så husker han nok at blive siddende på cyklen næste gang

• Tommy B
    VIP

#46   25. apr 2009 *300hk Mitsu til salg *, en person af din alder, burde have en mere moden tilgang til livet samt måden man begår sig ude i offentligheden, end den du fremlægger lige nu.

• #47   25. apr 2009 Bare vi er enige om, at det ikke mig, der gjorde det... Men en ting er sikkert - mindst 3 biler slap for en bøde ved at den blevet væltet... Så 3 førere sparer mindst 500 kroner hver på det. Det er sgu fair. Det kostede ham ikke 1500 at få den rejst den op igen...

• Tommy B
    VIP

#48   25. apr 2009 Om det var dig eller ej, har da ikke noget med sagen. Du sidder lige nu og siger, at det personen gjorde er OK, fordi 3 andre slap for bøder, selvom de udemærket vidste at deres bil var ulovlig og kører på offentlig vej med dem. Det er da ikke OK? Over hoved ikke!

Don't do the crime, if you can't do the time.

• #49   25. apr 2009 JEG er en af dem, der slap for at få en bøde! Og min bil er 110% lovlig! Jeg vil få bøde for: 1. være på striben. 2. køre forbi skiltet "motorkøretøjer forbudt- ærindekørsel tilladt" - 1000,- skattefrie kroner. Så tak for din mening, men jeg kan godt bruge de penge på noget andet...

• Tommy B
    VIP

#50   25. apr 2009 Hvis du siger din bil er lovlig, så tror jeg på dig. Men du har selv lige remset to ting op, som du har gjort, der ikke var lovlige. Og med det, gentager jeg min pointe; Hvis du ikke kan tage straffen, så lad vær med at bryd loven.

Det der blev gjort på Striben er ikke i orden, overhoved. Det skaber kun flere problemer, og dem er der vidst nok af i forvejen. Personen som væltede motorcyklen fortjener ikke et klap på skulderen, men der i mod det helt modsatte.

• rasmus  l
    rasmus l Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #51   25. apr 2009 Var også derude igår.... efter en pause på omkring 5 år stoppede da jeg syns det blev for useriøst sidst med drunk, idioter der ikke fatter en skid osv. Havde faktisk hørt det skulle være blevet ok igen men efter de spader igår er det slut for mit vedkommende.

Ville være rart hvis alle de utilpassede pubatetsunger gad skride et andet sted hen og opføre sig som idioter evt bare hoppe i havet og ikke komme tilbage.

Og NEJ der er ikke nogen som gør det OK at vælte lortet hvis folk ikke kan tåle en bøde uden tudefjæs SÅ BLIV VÆK.

• #52   25. apr 2009 Jeg er enig med dig i, at det løser ingen problemer - tværtimod. Men hvis du selv sad i denne situation og skulle betale 1000,- for stort set det samme, som alle andre rundt omkring dig laver i selvsamme øjeblik (men de slipper for bøden, kun fordi DU stod nærmest politiet) - så ville du også synes, at det var fair...

• #53   25. apr 2009 Skal man være sådan et sted skal man ikke sidde og bitche over en bøde bagefter, når man tydeligvis ved at der er en risiko ved at være der!

De 3 som slap for bøder gik da bare ud over nogle andre, da politiet nu havde fået blod på tanden. Jeg blev i Glostrup efter det var sket som en af de sidste med nogle kammerater, og der blev sku' skrevet et par bøder når folk prøvede at liste væk. De nåede lige at skrive en bøde før de vendte om og stoppede den næste person der kom trillende..

Bare det at forestille sig hvor ydmygende det må have været for betjenten..

• #54   25. apr 2009 Morfar... Har du nogensinde kørt for stærkt? Og hvis du har, vil det ikke være lidt nederen at få en bøde for det? Især, hvis du får bøde for at køre for stærkt på en strækning, du har kørt 1000 gange før, men UDEN at du fik en bøde for det? Og selvfølgelig vil du ikke da ikke finde på at sidde og "bitche" over denne bøde, vel? For du tydeligvis ved at der er en risiko ved at køre for stærkt...

• #55   25. apr 2009 Jo selvfølgelig er det sur røv at få en bøde.. Har da også et par stykker liggende herhjemme der skal betales.. Men sådan er det jo, nogle gange må man betale prisen for lidt sjov.. Jeg bliver da også pisse negativ, men hvad faen, det er det samme som at blive taget med hånden i kagedåsen.. Nogle gange går det, andre gang ikke..

• #56   25. apr 2009 Der var engang, en fører blevet stoppet af politiet for at køre for stærkt. Bøden blevet 500. Føreren rækker betjenten 1000 med sætningen "Jeg skal samme vej tilbage..."
    Sådan gør man, hvis man bryder loven og KAN tage straffen... Føreren blev landskendt for det og kom i aviserne pga denne udtalelse... Eftersom INGEN af jer, "lad-være-hvis-du-ikke-kan-tage-det"-helligbrødrer fra ovenstående indlæg er landskendte, må man tage jeres meninger som bagklogskab...

• #57   25. apr 2009 Heey.. Jeg tør lige våge pelsen og komme med min mening om tingene...Jeg var der ikke, og kommer der aldrig, køre kun hos S-SJ hvor der er styr over tingene, men hvis ham politibetjenten har opført sig som jeg kunne forstille mig, og har set de gør, så forstår jeg godt nogle bliver provokeret til at vælte hans MC, nu var det jo ikke betjentens egen cykel, og han sad ikke på den så vidt jeg har læst mig frem til det, self er det forkert og kunne aldrig finde på at gøre det, men det kan virkelig osse opføre sig som om de er konger, så kan man så diskutere om de så osse er det, men det ikke måden at få stoppet tingene på..

• rasmus  l
    rasmus l Tilmeldt:
    jul 2003

#58   25. apr 2009 Eller også bare det faktum at vi ikke blir snuppet....
    Desuden er det da stadig ærgeligt at få en bøde men der er ingen som skal komme og hyle over det hvis man kører forstærkt så ved man det kan ske. Derfor giver det sq da ingen mening at lave hærværk på deres lort...

• #59   25. apr 2009 Vi er enige, men tror nu heller ikke det mest pga bøden, fordi 1000 kr har vi fleste sku da råd til.. Får vi ikke en bøde, betaler vi det nok senere i topskat eller ligende. Jeg tror folk ligesom mig selv bliver provokeret af deres måde at optræde på, de kan godt Irritere mine spydtklirtler engang i mellem...!!

• rasmus  l
    rasmus l Tilmeldt:
    jul 2003

#60   25. apr 2009 Så vidt jeg kunne se igår ( stod rimelig tæt på ) kom han kørende hoppede af sin mc gik ned for at snakke med de 2 der holdt klar til race... all begyndte at gå derned og råbe også hva 30 sec senere var der en kegle der sparkede til lortet.

• #61   25. apr 2009 dette er jo bare endnu en grund til at man skal komme forbi ssj´s træf i stedet for.. der sker ikke denne slags ting.. og det er klart bedre end smedeland, ingen tilskuere på kørebanen, bedre vilkår..

www.s-sj.dk

• #62   26. apr 2009 Daniel - det gør det jo ikke mere lovligt at køre race med s-sj
    Men også helt sikkert jeg kommer der fremovre frem for på striben alt for mange der skal gå ind over vejbanene på trods af der kommer en bil skal de gå så langsomt over er de nær blir kørt ned bare for at spille smarte og alt for mange der skal så langt ud at stå så de næsten for kørt deres tæer over.
    Jeg var derinde da en mc blev væltet og stod egentli og så på de to biler der sku til at køre idet han kom på sin mc en to pers. til højre fra mig og råbte flyt jer.. til de folk der stod til højre for mig. klart nok han skulle ind og blokere for bilerne og forstår da nu også godt han stilte mcer fra sig han kan vel ikke have den under armen når han skal give bøder. men blev for meget da der var en eller nogen der veltede hans mc så sku jeg fandme ikke værre der mere. ikke behageligt at værre sådan et sted når folk går så langt at vælte en politi betjents mc'er.

• #63   26. apr 2009 du har ret.. street race er ikke lovligt..

men men men.. at gøre det sikre hvis man endelig skal gøre det er da klart det bedste smiley

• #64   26. apr 2009 Jeg vil helt klart også 1000 gange hellere køre ude ved Avedøre med SSJ end i smedeland..

folk skal fandme stå så langt ude på vejen..

• #65   26. apr 2009 Daniel - helt enig smiley
    Og jeg holder mig da heller ikke fra det bare fordi det er ulovligt.. smiley men ser frem til s-sj holder noget igen nåede kun at værre der kort sidst men det virkede langt mere prof meget mere mig...

Kommentér på:
Striben kbh = indkaldelse til syn =(

Annonce