{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Træf i Hobro lørdag kl 21. {{forumTopicSubject}}

Ja som overteksten lyder bliver der holdt træf i Hobro nede på havnen kl 21.00 Der ska siges at det ikke er et Race som nogen tror.. Havnen er ikke til race muligheder.. Men et rigtig godt sted til et hyggeligt bil-træf. Det ska siges jeg intet har med den sms der er sendt rundt.. Syntes bare folk sku vide at der ikke vil bliver kørt race da det er umuligt på Hobro havn. Men håber folk kommer selv om race mulighederne er små. Håber street-x støtter op om det her.. For de har tidliger været ude at sige det er nogen for drukene svin som vil kører race på noget sindsygt stykke vej. Og det er det ikke kan jeg hilse at sige. Men må vi håbe på godt vejr og en masse fede biler at kigge lidt på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træf i Hobro lørdag kl 21.
  • #1   30. jun 2005 hehe, er der vild ræs i hobro, det har jeg sku ikk bemærket.. og det med alkohol har jeg heller ikk set noget til, folk er da tørstige, men så galt er det vist heller ikke.. støt op om træffet i hobro, kunne være sjovt at se en masse fede biler..

  • #2   30. jun 2005 LOL street-x i bitcher hver gang der er nogen der skriver i jers indlæg.. folk kan sq da godt komme til jers træf fredag stadig væk og desuden er der mange fra træfet i viborg som fælles køre til hobro...
    så tag nu og luk..
    Som Tobias L siger jamen hvis det bliver stort hygge træf ud af det jamen så er det jo kun dejligt.. og bliver det ikke noget jamen så køre man jo bare, der er jo ingen der river dine lille øre af hvis du køre hjem kl 21:30 vel


  • #3   1. jul 2005 Jo, det har jeg engang prøvet... det var i Spjald - men de er heller ikke normale.
    Derfor er jeg så meget på nettet den dag idag, for jeg kan intet høre, så jeg har ikek ret meget ud af at se TV.

    Jeg kan ikke dyrke sejlsport, for det er sådan nogle store horn der dytter når man er igang, så jeg valgte streetrace, for der skulle jeg bare følge nogle lamper på en lodret pind, og nogle gange skulle jeg bare se hvornår en idiot vinkede til mig smiley


  • #4   1. jul 2005 ses i hobro imorgen høre der kommer en del fra randers og hadsund og opland

  • #5   2. jul 2005 Kommer også til Hobro...
    Og til Street X >> Det kan godt være der ikke altid var så meget styr på det her i Aars.. Men det var fanderma noget ved, med ORDENLIGT race hver gang...!


  • #6   2. jul 2005 tror også vi kigger ned til hobro. og ja i aars har der sku været rigtigt race

  • #7   2. jul 2005 Dejligt der er en der kan se det positive i det der var i Aars... Det var sku noget ved... Virkelig en skam det er faldet til jorden... smiley

Kommentér på:
Træf i Hobro lørdag kl 21.

Annonce