!!!megameet i fredags!!! {{forumTopicSubject}}
hey var lige et smut til megameet i fredags i Århus, var sku fedt og hygsomt at se så mange fede biler samlet et sted, der var godt nok nogle der var lidt for nice.
men må indrømme jeg er sku skuffet over at nogle folk bare ikke har en skid respekt!
nogle racede rundt midtimellem publikum og bilerne, jeg mener helt ærlig var dælme stået af hvis jeg el.min bil var blevet ramt og var sku tæt på mange gange.
samt der blev smidt en helveds masse flasker/dåser/mcD-affald mm. over det hele....kan sku godt forstå amt/kommune/politi bander os langt væk. hvad er det der gør folk ik kan have en affaldspose i bilen? el.bruge skraldespandene??
glsskår blev der oz en del af...
udover det...hvor mange fik så bøder da de kørte fra racet?
jeg slap....han gad sku ik lave raport for 500kr...ret nice!
jul 2003
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 255 Svar: 3.967
En smadret Corolla bliver ikke fed af at den laver burner midt imellem flere hundrede biler og mennesker - Sådanne personer burde forbyder ved lov at blive født.
maj 2004
Følger: 96 Følgere: 91 Biler: 3 Emner: 176 Svar: 2.757
så kan folk da også tage sig sammen, får virkelig skidt smag imunden over det skal være så slemt...jeg kørte som 2.sidste fra kvicklys p-plads...hvis ikke der havde været nogle søde mennesker der gik og samlede tomme pantflasker ind havde det lignet jeg ved ik hvad...og det gjorde det bestemt nede hvor racet forgik.
maj 2004
maj 2004
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 52
Jeg tror ikke nogen ville have de helt store problemer hvis der blev ryddet op... selvom der var mange penge at score, så synes jeg ikke vi ser mange flaskesamlere ved Decathlon som i eks. Århus -måske fordi det er længere udenfor byen?
Nuvel... måske vi skulel tage initiativ til at lave en flok små flyers og smide i hoveddet af folk en aften som beder dem rydde op efter sig?
Nu er der jo - som det også er skrevet ovenfor - folk der kører rundt på pladserne med hovedet liggende derhjemme... de kører hen over flasker og hvad har vi? - ja, deres dæk og fælge bekymrer de sig åbenlyst ikke om...
For 14 dage siden var der en idiot i en golf som troede at han kunne gøre vores allesammens store nordmand kunsten efter og trække en ordentlig lakrids på havnen... det gik fint i sådan ca. 10 sekunder, før den røg fra ham, og havde direkte kurs mod min Mitzi som stod med røven ud imod havnen med bettemand på bagsædet... det kunne være kønt hvis jeg skulle have været ned og hente ham og bil på bunden...
En Bøn: Hvis du så afgjort ikke har forstand på at lave brændere, så lad være... du er til fare for alle andre omkring dig + selvfølgelig dig selv, men det er jeg for så vidt ligeglad med, så længe du ikke kan køre ordentligt.
mar 2005
Følger: 58 Følgere: 56 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.470
maj 2004
har faktisk holdt mig væk fra race i Århus længe pga.jeg var bange for folk der ikke kørte ordentligt og må indrømme at i fredags ikke gav mig mere lyst.
hvorfor skulle kommunen give os plads til at opføre sig latterligt, gamble med andres liv og biler samt svine over det hele? tvivler på det hjælper.
mar 2003
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 7 Emner: 52 Svar: 847
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 52
Check lige streetracing.dk vedr. det der, for den omkring "forsamlingsfrihed" er politiet somænd begyndt at anfægte...
mar 2003
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 7 Emner: 52 Svar: 847
!!!megameet i fredags!!!