{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp fra ekspert? :D
  • #1   18. jun 2009 Fælge. Køb nogle brugte kvali fælge i stedet, t-hansens fælge er noget rigtigt lort.

• #2   18. jun 2009 Colla:

Det aner du åbenbart intet om.

De fælge er fine til prisen

• #3   18. jun 2009 Aha, jamen så held og lykke med jeres diskount kina lort.

• #5   18. jun 2009 Nej Borbet er ikke og enkelte andre fælge de har, de er fine fælge. Men hovesagligt er resten ikke en skid værd! Ville meget hellere give eks. 4000 for et sæt kvalitets fælge der er et år gamle end nye T-hansen fælge! Så få dig en bil med nogle billige T-hansen fælge så skal du se hvad det vil sige at lære.

• #7   18. jun 2009 Tjek evt. www.Jeghaderthansen.dk Jeg kender også mange inklusiv mig selv der har kørt på dem, og de var alle skæve/irrede. Men ja folk får ondt i røven. Især dem som ikke har råd til kvalitet, de syntes med det samme diverse kina vare er rigtig god kvalitet.

• #9   18. jun 2009 Ja alu irre, men nu ved jeg lidt om jern osv. Der er kæmpe forskel på kvaliteten af aluminium fra dyre til billige fælge. Har iøvrigt set en sprit ny thansen fælg afbalanceret med 120gram. Tror du snakker som du har forstand til. Søg bare på google (thansen fælge) og se hvad du finder. Så find et godt argument inden du løber tør for undskyldninger.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #10   18. jun 2009 Sjov diskusion hehe Kvalitet og pris hænger som regel sammen ... Hvis mandne ikk har penge må han nøjes og ja han ved nok de ikk holder for evigt .... Men det er jo ikk t-hansens skyld så ingen grund til at bearbejdrer dem rigtigt men producenteren nærmere.... Synes det sjovt når folk oss skriver Cerwin-Vega (ikk fra Thansen """ Er sku da lige meget om Cerwin-Vega er købt i thansen eller andre steder det er samme producent ikk ? Hehe

Men mit bedst råd til dig mester er at finde nogen brugte kvalitetsfælge istedet =) Held og lykke med det

• #11   18. jun 2009 Jo men igen!! kan vi ikke alle sammen være enige om at thansen ofte har dårlige dele.!!!! jo det kan vi godt!!! Colla generalisere bare og I tager det yderst bogstaveligt.. jo thansen har nogle ting som er gode...! Men nogle af de fælge du kan få hos thansen er altså også lort..!! Jeg balancerede en fælg fra thansen som var over 200g! det var som om at fælgen allerede var skæv i forvejen!!

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #12   18. jun 2009 Jo kan vi nemt blive enige om men ville ikk være bange for at købe mærkevare derinde hvis de har dem men undgår helst t hansen i det hele taget og som sagt vil jeg oss råde ham til at købe brugte kvalifælge istedet

• #13   20. jun 2009 alufælge er alufælge om de så kommer fra t,hansen eller hvor man nu køber dem det er dækkene der er noget skrammel

• #14   20. jun 2009 det med en 120 grams afballancering, det er da noget pis at fyre af.. det kan lige så godt være dækker, som skal vendes i stedet for at det er fælge. jeg bruger Thansen fælge som vinterfælge, og jeg klager ikke.

noget helt andet, så kan jeg se at der er ingen, fordi de sikkert har for travlt med at rakke ned på thansen, der gad at skriver til vores corolla ven at han har fået oprettet det i et helt forkert forum, dette er et forum kun for træf.. prøv evt i teknik i stedet for.

men så vidt jeg husker hedder din bolt afstant 4x100 og du kører med et 40 ca. jeg ville smide et sæt 16" på den da de er lidt nemmere at trække rundt frem for 17 " hvis man ikke har så mange heste igen at gøre godt med..

• #15   20. jun 2009 hov hov ssj! Jeg har været ude for det. Siger sku ikke at alle fælgerne er således. Du kan jo bare se alle de a8 fælge som kører rundt, dem kan man få i thansen og så mange andre steder. Men ssj du ved jo også godt selv at man kan få en del skrammel i thansen. Det er billigt og derfor er kvalitetsniveaut også der. Fx xzound er fint men det er jo ikke for sjovt at man laver test og det siger alle jo at det er billigt men så skal man heller ikke forvente at kvaliteten ligger sammen med pioneer. Det er jo ikke for sjovt at pioneers touch skærme ligger så dyrt i forhold til xzound!

• #16   20. jun 2009 jeg vil give dig ret i, at thansen kan have nogle lorte ting engang i mellem, men jeg syntes sku at det er fair nok, de følger jo reklamations loven, og hvis der er noget galt så skal de rep eller ombytte det. prisen som thansen har er ofte 3 4 gange billigere end andre steder, og som du selv siger må man forvente at noget af det er noget skrammel. og der er jo nok en grund til at det er billigere. jeg forstod det som om du mente at alle fælge var noget lort. nok bare mig som har fået misforstået et eller andet.

Kommentér på:
Hjælp fra ekspert? :D

Annonce