{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

SDseries Round 3 - Drift i Padborg {{forumTopicSubject}}

Så er det i weekenden (27-28 juni) at Padborg bliver omhyldet i en gigantisk tåge fremkaldet af en masse toptunede driftere midt i Padborg by.

SDseries Scandinavian Drift Series lægger vejen forbi med Round 3 af danmarksmesterskabet i Drift 2009. Der er blevet lagt op til masser af fedt drift hele weekenden, og eftersom den førende i mesterskabet efter løbet i Padborg får sponsoreret en præmie til en værdi på over 10.000 kr skal der nok blive kamp til stregen!

Mange af jer så måske (forhåbentligt) drift til DHB i år (SDseries Round 2), og jeg håber i kan slutte jer til mig og sige det er mega fedt at se på. Der sker hele tiden noget og det er ikke ualmindeligt med et crash eller 5 i løbet af sådan en weekend. Som et eksempel på dette kan jeg vise dette billede fra DHB:
http://photos-b.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v4509/52/124/776422557/n776422557_1823561_5402144.jpg
Siger sætningen "ALL IN" ikke alt her? smiley

Jeg håber mange af jer vil møde op og støtte op om drift i Danmark (og motorsport under ordnede forhold), og eftersom Padborg ligger helt op af grænsen kan denne tur let kombineres med en tur i Fleggaard eller de andre grænsebutikker. Jeg ved at Fleggaard har åbent til lørdag kl. 24, og igen søndag fra 11-20 (og døgnåbent alle andre dage). Jeg ved der bliver lagt et stort arbejde i at få det hele til at løbe rundt og for at give publikum et stort show. Så fyld bilen op med mennesker, og kør en tur sydpå til grænsen for en fed oplevelse til SDseries Round 3, og en tur i grenseshoppen smiley

Programmet for weekenden ser således ud:
Program for lørdag den 27. juni ´09 fra 9-17
* Træning
* Qualify til serien
* Kvalifikationsrunder

Program for søndag den 28. juni ´09 fra 9-17
* Træning og Finale SEMIPRO og PRO
* Præsentation af kørere
* Finale PRO - Twin drift
* BONUS: Mega burnout sidst på dagen - så bliver det ikke vildere!

Adressen for arranmenentet er:
TBO Padborg
Thorsvej
6330 Padborg
(link til kort over området: http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_q&hl=da&geocode=&q=padborg&sll=55.936895,11.228027&sspn=6.822839,23.291016&ie=UTF8&ll=54.828214,9.347799&spn=0.001712,0.005686&t=h&z=18)

Prisen er 100 kr for lørdag eller søndag, og 150 kr for hele weekenden. Halv pris for børn under 12 år. Skal siges der tages ikke imod dankort, så husk kontanter.

Se mere på www.SDseries.eu og billeder fra SDseries Round 1 i Middelfart på min hjemmeside smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SDseries Round 3 - Drift i Padborg
Kommentér på:
SDseries Round 3 - Drift i Padborg

Annonce