{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

:: Vi følges til Generalforsamlingen : {{forumTopicSubject}}

Generalforsamling vedr. Bane.

Mandag D. 1 aug. kl. 19.30 er der stiftende generalforsamling i Fuglebjerg hallen.

Vi mødes ved Shell på københavnsvej kl.: 18:00 og kører fra Roskilde kl.: 18:20 til
Adressen: Byagervej 2, 4250 Fuglebjerg.

Fra bilgalleri.dk: ”Vi er nogle fra Næstved, Slagelse og Fuglebjerg der vil tag kampen op mod politikerne...
Grunden til at vi vælger tidspunktet her er at, der for et par weekender siden var 5 ulykker med unge indblandet på EN weekend.. bare for at vælge et eks. så vi synes det er rimelig relevant at vi for lavet en bane så vi kan gøre vejene lidt mere sikre at færdes på.. .. og så er man så småt begyndt at snakke om, om det måske var en idé at lave en bane til de unge her ovre.. til at hjælpe os har vi allieret os med Flemming Jay, måske bedre kendt som ham der arrangere DHB. Han ved hvad der skal til for at få sådan nogle ting på benene, og har også en masse gode kontakter.. formålet med generalforsamlingen er at få MANGE underskrifter, det er en kæmpe hjælp hvis vi kan vise bare 500 underskrifter. Og så er det at få politikerne til at åbne øjnene for os.. de skal se hvor mange unge det egentlig drejer sig om der er for, at der skal laves en bane så det kan blive legalt at køre ræs.
For at støtte os vil, Flemming jay DHB arrangør, Martin Jensen DTC køre, Dansk Metal, indtil videre være til stede i hallen.. til at dække det vil være, TV2 øst og Sjællands-tidende..
Jeg håber rigtig meget på at se rigtig mange mennesker den dag.. for det er vel i vores alles interesse at vi kan få lavet en bane, og få ræs gjort til en legal sport li som alt andet…”

Strækning Rutebeskrivelse. - Tid - Afstand.

Start på Shell, Københavnsvej 0.0 km
1:Efter 80 m Fortsæt ligeud ad Ny Østergade 0:00 0.1 km
2:Efter 0.8 km Kryds rundkørsel Køgevej 0:01 0.9 km
3:Efter 0.6 km Drej til venstre ad Jernbanegade 0:02 1.4 km
4:Efter 310 m Drej til venstre ad Ringstedgade (14) 0:02 1.7 km
5:Efter 25.5 km Kryds rundkørsel Østre Ringvej (14) 0:24 27.2 km
6:Efter 1.4 km Kryds rundkørsel Østre Ringvej (14) 0:25 28.6 km
7:Efter 0.6 km Kryds rundkørsel Østre Ringvej (14) 0:26 29.3 km
8:Efter 2.2 km Kryds rundkørsel Bragesvej (14) 0:28 31.5 km
9:Efter 1.3 km Kør til venstre i rundkørsel Næstvedvej(14) 0:29 32.8 km
10:Efter 5.5 km Drej til højre ad Sandbyvej 0:34 38.2 km
11:Efter 5.3 km Fortsæt ligeud ad Nyvej 0:39 43.5 km
12:Efter 3.1 km Drej til venstre ad Skelbyvej (239) 0:42 46.6 km
13:Efter 1.1 km Drej til højre ad Fuglebjergvej 0:43 47.8 km
14:Efter 0.7 km Fortsæt ligeud ad Rejnstrupvej 0:44 48.5 km
15:Efter 6.6 km Fortsæt ligeud ad Lundevej 0:50 55.1 km
16:Efter 1.6 km Fortsæt ligeud ad Torvet 0:52 56.6 km
17:Efter 100 m Drej til venstre ad Sandvedvej 0:52 56.7 km
18:Efter 430 m Drej til venstre ad Byagervej 0:52 57.2 km
Efter 70 m Slut på Byagervej 0:53 57.2 km


Stribenkbh.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :: Vi følges til Generalforsamlingen :
  • #1   1. aug 2005 Perfekt at se folk fra andre områder støtte op om det på den måde smiley

  • #2   1. aug 2005 argh kbh, fix noget odense, så vil jeg med glæde være med smiley

  • #3   1. aug 2005 hvis der er nogle der fra slagelse der skal der hen kunne vi jo mødes og følges ad

  • #4   1. aug 2005 Lasse-- Er der en der har pisset på din sukker mad eller hva?
    tror du ved lig så godt som jeg at man ikke BARE laver en bane på et industriområde..
    der skal rimelig godkendelser til osv.. ellers havde vi skam gjort det...


  • #5   1. aug 2005 Lasse-- Massere af baner man kan leje sig ind på?? hvor?? og lasse.. vi betaler lig så meget i skat som du gør.. så hvorfor skulle vi ikke ha noget støtte til vores sport?

  • #6   1. aug 2005 fedt og se at der sker noget. jeg har ikke umiddelbart nogen glæde af en bane på sjælland da jeg bor på sydfyn, men jeg bakker også op om ideen da det er et lille skridt på vejen til flere rundt om i landet

  • #8   1. aug 2005 hey vi kikker da oigså lige forbi og støtter den gode sag

  • #9   1. aug 2005 held og lykke, kan ikke lige når og tage turen til kbh. fra århus ....skal også på arb. men håber i kan få trumfet noget igennem og der vil være opbakning.
    især fra de folk der bor i nærheden.


  • #10   1. aug 2005 Jeg kigge med sikkerhed forbi. Skulle meget gerne slæbe to andre gutter med.
    håber virkelig at der er opbakning omkringe dette..

    Komme nok på min cykel, da bilen ikke kører pt, he he, men det gør vel ikke noget.


  • #11   1. aug 2005 Lasse- som siger han er det eneste voksne menneske på bilgalleri....

    Hvem har sagt at staten SKAL betale.. du har jo slet ikke noget indblik i hvad vi har af planer..
    vi vil søge om det, selvfølgelig vil vi det.. men vi kan også sagtens finde ud af noget selv.... du er simpelthen for irriterende at høre på.. det er sådan nogle som dig som ødelægger alt for alle..
    Du siger at alle andre må betale for deres sport....
    Ja, de betaler kontingent.. det kommer vi sgu da også til her.. det er fuld stændig li som alle andre sportsgræne...
    det her er bare lidt sværere at få på benene fordi at vi har sådan nogle som dig.

    Slut


  • #12   2. aug 2005 af Niki

    Fuck det var sku lige før at vi ikke kunne komme, pga det lift vi skulle have fået i starten, ikke holdt.. så vi var total pressede.. Men lige til aller sidst, fandt vi en som også ville dertil, og derved kom vi så afsted og derned, dog 3 kvater var det vist efter det var begyndt..


    Billeder kommer på siden når vi lige har fået dem lavet.. smiley
    -Vi nåede ikke lige at få et billede af folk inde i hallen, men jeg så en som tog noge nbilleder, så hvis han vil sende mig et billede af folk i hallen, kunne det være godt, da vi mangler det til "samlingen" derfra..


    Men Herre fedt at se nogen tage det SÅ seriøst, og virkelig forsøge at gøre noget ved det.. Desværre hørte jeg ikke hvad det endte med, fordi vi var uden for, og på vej ind igen, da alle folk kom ud og det var slut.. smiley



    Niki <--------------


Kommentér på:
:: Vi følges til Generalforsamlingen :

Annonce