{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Station 2 Afstemning !
  • #1   6. okt 2009 NU TAGER I JER FANDEME SAMMEN OG SØGER I FORUMMET FØRST INDEN DER BLIVER OPRETTET FLERE EMNER OMKRING DEN LORTE BANE!!!!!!!!!

  • #2   6. okt 2009 ZZZzzzZZZzzzZZZzzz

  • #3   6. okt 2009 nu holder det fandme op..!!!

  • #4   6. okt 2009 Der er så mange lukkede baner, hvorfor bruger ikke dem?


  • #5   6. okt 2009 i ku os bare tage at læse overskriften først før i kommer ind og piver !

  • #6   6. okt 2009 Der er så mange lukkede baner, hvorfor bruger ikke dem?

  • #7   6. okt 2009 SUK, nu har der bare været 1000 indlæg med den skide bane...
    Hvad helvede skal i med den, når i ikke engang benytter de baner/lovlige race der allerede er ?


  • #8   6. okt 2009 hvor på sjælland er der baner vi må bruge som vi vil hver weekend/hverdag?

  • #9   6. okt 2009 Jamen hvad skal i med en bane hver weekend, når i ikke engang deltager de gange der er lovlig race.

  • #10   6. okt 2009 Og nej, i får ALDRIG en bane i bare kan bruge hverdag som det passer jer...

    Det er ikke bare lige sådan og få godkendelser til og larme når man har lyst.
    Selv de racer baner der er nu, har problemmer med naboer, og overholde støjgrændser...


  • #11   6. okt 2009 kan ikk svare på andres vegne , men for mit vedkommen er det for at komme ud til noget ligne striben , men hvor vi kan være i fred. skide hyggeligt , men det bliver altid ødelagt

  • #12   6. okt 2009 Du kunne starte med og melde dig ind i div klubber, der arrangere race, og støtte op om dem, istedet for pive her på BG....

    Nu er det blevet en modedille og råbe efter en bane, men garantert ikke mange der faktisk støtter op om det aktivt, ved og melde sig ind i klubber der arrangere lovlig race på allerede lukkede baner....


  • #13   6. okt 2009 Ødelagt ?, jamen dog, politi gør deres arbejde.
    Start nu med og støt de klubber der allerede kæmper for noget race...

    Faktisk er det ikke bare lige og få lov til og arrangere race, der er noget der hedder bekendtgøresle 827, som skal opfyldes, det er der PT ret få klubber i DK der har....

    Og ret sikker på hverken striben esbjerg eller andre, har denne godkendelse..


  • #14   6. okt 2009 igen , arrangere et race , hvorfor skal det arrangeres. hvorfor ka man ikk bare få et sted hvor der ikk skal arrangeres alt muligt for at køre race?

  • #15   6. okt 2009 Hader også bare hver gang jeg lige tager ud en weekend aften for at plyndre folks hjem og voldtage deres børn når politiet så kommer for at stoppe det.

    Jeg vil have et sted hvor jeg kan plyndre, voldtage og brænde folks huse af uden politiet kommer og blander sig!


  • #16   6. okt 2009 Jamen du kan da ikke bare lige lave et race, der er masser sikkerheds ting der skal opfyldes...



  • #17   6. okt 2009 Nicklas ^CPH CRUISERS^ .

    Af en simpel grund:

    Det kan i ikke styre, det ender med alkohol, skader og død.

    Hvis man vil dyrke en sport seriøst, så må man også gøre det ordentligt og indfinde sig under de forhold der nu engang er.

    det er MEGET naivt at tro at der NOGENSINDE kommer en bane hvor man bare kan gøre som det passer en, når det passer en.

    Jeg synes det er fint at politiet gør deres arbejde og rykker striben eller andre steder rundt.

    Meld jer ind i seriøse klubber og deltag og støt op om de officielle godkendte arrangementer der er, så kommer der også flere af dem!



  • #18   6. okt 2009 Jesper S - PRÆCIS!

  • #19   6. okt 2009 "Det kan i ikke styre, det ender med alkohol, skader og død."

    Og her tænker jeg på publikum, det er skræmmende og se hvor tæt de står på striben f.eks. det er under de første 25m af starten bilen kan skride ud og den opnår en hastighed på over 50km/t på 25m!!

    Husk på at hvis du rammer en person med 50km/t, så er det nærmest den sikre død.. og det bliver nok ikke bedre af at pløje gennem 40 personer..

    Og NEJ, du når IKKE at bremse, det hele sker på under et sekundt!

    Hvorfor tror du at sikkerheden er så skarp på DHB.. det kan godt være at det ligner en fest, men tro mig, der ER sikkerheden i højsædet, og der er stadig plads til forbedringer.


  • #20   6. okt 2009 har jo eller ikk sagt noget om at forholdne ikk skal være i orden , og hvor mange ulykker er der sket på striben de forskellige steder .. fortæl mig lige det .

  • #21   6. okt 2009 Nicklas ^CPH CRUISERS^ .

    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=518626

    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=99946

    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=573918

    Der er flere eksempler derude..

    Det er kun et spørgsmål om tid før en eller anden pløjer 25 publikumer ned...

    "har jo eller ikk sagt noget om at forholdne ikk skal være i "

    Men hvis de skal være det, så er det jo at det kræver nøje planlægning, tilladelser osv, det skal arrangeres ordentligt.. og så hænger det du skriver ikke sammen med det du tidligere skriver:

    "igen , arrangere et race , hvorfor skal det arrangeres. hvorfor ka man ikk bare få et sted hvor der ikk skal arrangeres alt muligt for at køre race?"



  • #22   6. okt 2009 hold da kæft hvor i piver, i kører jo slet ikke selv 402mtr
    .
    jeg har selv været aktiv til diverse lovlige arangemanger de sidste 10år, men kommer sku også til de ulovlige striber.

    om der kommer en bane eller ej vil tiden jo vise, jeg tror det ikke selv og har aldrig troet på at det ville blive aktuelt.

    ja der er godt nok mange tråde omkring det emne, og det kunne da være dejligt hvis man lige gad og søge lidt før man opretter en ny tråd om det samme emne.

    men hvis man er imod det projekt så kan man da bare holde sin røv ude af de tråde der vedrører en lovlig stribe.


  • #23   6. okt 2009 Brian - jeg tror bestemt ikke der er nogen der er "imod" noget projekt. Men at der er nogen der har noget imod folk kun vil sidde på deres flade og sige "gi' mig gi' mig gi' mig" er jeg ikke i tvivl om.

    Gør en indsats, så skal det nok komme.

    Kan ikke se nogen der har noget imod "lovlige" baner - men kan se enkelte der er mere realistiske i deres ideer end andre.


  • #25   6. okt 2009 Brian H: Der er ingen der har noget imod en bane, men det er naivt og tro man bare får en bane man kan hygge sig på, når man har lyst...

    Ved du hvad bekendtgøresle 827 er ?


  • #27   6. okt 2009 K-FINN:
    nej det gør jeg ikke og er da også ret ligeglad med hvad den indeholder.

    hvad angår de lovlige race så er der jo ca 300km tur retur til de races og det kunne da være fedt hvis vi kunne få en bane som ligger mere centralt.



  • #28   6. okt 2009 HOV HOV , du er jo aldrig hjemme smiley

  • #30   6. okt 2009 "K-FINN:
    nej det gør jeg ikke og er da også ret ligeglad med hvad den indeholder"

    Derfor i aldrig får en bane og køre på smiley

    Jamen brian: vil du have baner mange steder i DK.
    Er du klar over hvor svært det er, bare holde de baner kørende der allerede er ?
    Og du er vel ikke så naiv og tro, at der bare kommer en bane hvor alle kan køre race, UDEN sikkerheden skal være iorden ?...


  • #31   6. okt 2009 Der køres race i holeby/køge/vandel/hobro/sindal, allingeåbro/thisted
    Det er faktisk ret godt spredt rundt i landet


  • #32   6. okt 2009 puuhh det fungere i sverige for fanden da så må man bøje reglerne lidt. og nej vi støtter ikke op om de lovlige race (201-402meter) fordi politiet står der alligevel både til dhb og det hele så det er da klart. så det sku nemmere og mere "sikker" ikke at blive taget når det er ulovligt.

    og den / de baner er en mangel og ind til da er striben den eneste udvej.
    ud over at køre til sverige hvor de har fattet noget.


  • #33   7. okt 2009 K L

    rolig nu lille dreng...


  • #34   7. okt 2009 Ja, pis med danmark... De vil hellere have 3000 unge mennesker mere i byen hver weekend, og fylde sig med stoffer, det må også være bedre...

    Og det med larm, er da nogen pladder at sige.. Der er 5000 steder at bygge en bane på både sjælland og fyn og jylland..


  • #35   7. okt 2009 "Og det med larm, er da nogen pladder at sige.. Der er 5000 steder at bygge en bane på både sjælland og fyn og jylland.."

    Nej det er der faktisk ikke, der stille HØJE krav til støj, de har problemer på padborg park f.eks. og den ligger fandme øde, men der er ALTID en eller anden gård i nærheden der klager.


  • #36   7. okt 2009 Jesper S - Der ligger sgu da også huse lige op og ned af Padborg Park... Og mon ikk det er cross banen der er mest brok over...

  • #37   7. okt 2009 Det er faktisk selve bil banen der er brok over, desværre.

Kommentér på:
Station 2 Afstemning !

Annonce