{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

jule træf 2 søndag i advent {{forumTopicSubject}}

hejsa mon ikke det er tid til at få samlet alle oplerne til et lille jule træf og måske årets sidste træffet foregår på parkeringspladsen ved sct mathias centeret i viborg.. der er plads nok over vejer osse oppe på asmildkloster landbrugs skole.

jeg arbejder på om jeg kan få lov til at låne spise salen til varme stue og gløg evt æbleskiver men vil vende tilbage med mere info her i løbet af ugen/weekend

kom frisk håber vi kan få samlet et par stykker eller mere gerne mere end 60.. til jule hygge håber på god opbakning

der forventes at der køres pænt og ordenligt og at man rydder op efter sig selv Smile

glædelig jul mvh Dan aka Thunder87

p´s dagen kan flyttes vis dette skulle være relavant su senest 25 november prisen vil ca være 30kr og alle tyske biler er velkomne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jule træf 2 søndag i advent
  • #1   29. okt 2009 lyder da fornuftigt =)

• #2   29. okt 2009 ja ikke så jo flere der støtter op om det så kan vi fejre julen og komme i god stemning på årest sidste træf.. og det er jo billigt

• #3   9. nov 2009 Hejsa

jeg må desværre meddele at mig og nogle af mine venner er blevet enige om at aflyse træffet 2søndag i advent.. da

der hvor træffet skulle holdes ikke ville låne os pladsen alligevel hvilket vi er ret ærgelige over. men vi arbejder på at finde en plads til næste år. hvor vi kan holde træf.. og helst lovligt..

mvh Dan

• #4   18. nov 2009 hejsa..
    jeg har lige snakket lidt med nogle venner og bekendte..

hvad siger i til at mødes på haverslev med mc D i nordjylland.

og detter er kun for opel da wv har lavet deres eget jule træf kan jeg se..

kom frisk så indvadere vi mac d og shell. håber på god opbakning fra opel folket og håber i vil trosse det danske vinter vejr for en gangs skyld

DER FORVENTES ORDENLIG KØRSEL OG RESPEKT FOR BØRN OG ÆLDRE MENNESKER DA DETTE ER ET OFFENTLIGT STED TAK

Kommentér på:
jule træf 2 søndag i advent

Annonce