{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.011 visninger | Oprettet:

Vandel72 2
Vandel72 2
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 3

Lovlig ræs på Vandel Park {{forumTopicSubject}}

Lovlig ræs på Vandel Park

1. maj, 15. maj og 30. maj fra kl. 09:00-18:00
-402 meter, trackbane, driftbane og 1. runde af DM i Drift
Den 1. maj går det løs for alvor. Vandel722 indbyder publikum og kørere til årets første store event. Her vil der være 402 meter bane med tidtagning, trackbane, driftbane og selvfølgelig drift konkurrence.

Scandinavian Drift vil afholde 1. runde i serien om Danmarksmesteren i Drift 2010.
www.worksmag.eu vil følge med hele sæsonen 2010 og selvfølgelig forsøge at spotte de mest specielle drag/track/drift og gadebiler ved Vandel722 arrangementerne. Har du en speciel performance orienteret bil så send endelig en mail til cmp@worksmag.eu

402 meter med tidtagning
Her er der ingen klasser, det er alle mod alle. Du finder den/de du vil køre mod i lineup hvorefter vi får jer sendt af sted. Husk styrthjelm. Er din bil uden plader skal du have kørehandsker og køredragt på.

Tilmelding og flere oplysninger på www.vandel722.dk

Trackbane og Driftbane
Til de kører der gerne vil køre trackbane eller blot træne drifting er der lavet en bane separat til dette formål.

Tilmelding og flere oplysninger på www.vandel722.dk

Drifting Konkurrrence
Drifting konkurrence Der vil både være konkurrence såvel som træning for alle interesserede kører. I år er der igen mulighed at deltage i serien som PRO, PROam eller Rookie.

Tilmelding og flere oplysninger på www.sdseries.eu

Forplejning
Der vil være mulighed for at købe mad og drikkevarer på stedet.

Publikum og Priser
-Entre pris 50 kr.
-Børn under 12 år gratis ifølge en voksen.

Der tages kun mod kontanter. Der kan ikke betales med kreditkort eller lignende på dagen

Der er adgang for publikum inden for afmærket område. Det er af sikkerhedsmæssige årsager vi afgrænser visse områder.

Live Streaming
Som de eneste i Europa viser www.worksmag.eu live streaming af Formula Drift mesterskabet i Long Beach, USA. Hele weekenden kan i følge med LIVE inde under video sektionen.

med venlig hilsen

Vandel722

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lovlig ræs på Vandel Park
  • #2   10. apr 2010 Vil se om jeg ikke kan komme forbi og filme med helt nyt prof kamera smiley

• Vandel72 2
    Vandel72 2 Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 3
    #3   10. apr 2010 Captain Slow

Som du kan læse er det i samarbejde med Førdselssikkerhedsudvalget.

Alt det lovmæssige er en del af det at arrangere sådanne tiltag. Men det kan oplyses at der er fod på alt det sikkerhedsmæssige.

Der er ingen klasser det står der i indlæget lige under 402 meter "der er ingen klasser" så der har du svaret.

Håber det var svar på dine spørgsmål.

Vandel722

• #4   10. apr 2010 Er ikke klar den 1 maj for mangler dele til min nye motor. men 15 og den 30 der skulle jeg gerne være klar

• #6   10. apr 2010 Captain Slow: hvad bil kommer du i siden du spørger om det?
    Der er selvfølgelig det beredskab på plads som loven siger!

• #8   10. apr 2010 Nu går jeg ud fra du har en interesse i at komme siden du spørger ind til beredskabet? Eller har jeg misforstået noget? Er det din bil du er bange for?

Og svare så igen, der er det beredskab tilstede som loven forlanger.

Der er slet ikke noget at skjule, hvorfor skulle der være det?

Har du måske noget at skjule siden du skriver det er ligegyldigt hvad bil du kommer i?

Og hvad definere du som fornuftig af bilens sikkerhedsmæssige stand?

• #10   10. apr 2010 Jamen endelig skriver du noget jeg kan forholde mig til smiley

Jeg går ud fra når du spørg ind til beredskabet at du måske ville komme med noget spændende?

Der vil være rigeligt brandsluknings udstyr tilstede ved banen til en eller flere bilbrande. Og selvfølgelig ambulance med læge.

Jeps har set det reglement der er lavet, men kan ikke se begrundelsen for hvorfor vi skal bruge det. Dette race er for alle som vil køre lovligt race.

Nu er det helt frivilligt hvem du vil stille op imod, der er ingen form for tvang hvem du skal køre imod. Og selvfølgelig er der en teknisk kontrol om bilen kan styre og bremse. Det står også på hjemmesiden hvis du har kigget der.

Hvad bil kommer du i?

Kommentér på:
Lovlig ræs på Vandel Park

Annonce