1.112 visninger
|
Oprettet:
Fast and Furious-en fest-et fedt show {{forumTopicSubject}}
Hey alle.
Jeg var til FF i lørdags og jeg havde sgu en fed dag. Jeg blev underholdt fra jeg kom til jeg gik-dejlige piger overalt-fede biler og action ude på drift banen.
Man kunne mærke begejstringen hos ALLE udstillerne og de var mere end villige til at dele deres passion med gæsterne. Det syntes jeg er TOTALT I ORDEN........
Jeg er helt sikker på at der er nogen der fik lyst til at kaste sig ud i noget vildt drift bil eller bygge en cool custom bil efter et besøg ved FF.
Godt gået.......vi ses til næste år.
Mvh Bo V
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 1.120
mar 2006
Følger: 67 Følgere: 81 Biler: 6 Emner: 298 Svar: 6.586
Mvh Danny
mar 2006
Følger: 67 Følgere: 81 Biler: 6 Emner: 298 Svar: 6.586
Mvh Danny
aug 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Biler: 3 Emner: 79 Svar: 1.203
Desværre, men det har åbenbart været svært for Michael Morell og co. at få flere udstillere til... Det er nok også for tidligt på året, vinterprojekterne er nok ikke færdige endnu
sep 2005
Følger: 46 Følgere: 60 Biler: 12 Emner: 379 Svar: 2.863
Fatter simpelthen ikke hvorfor folk er så negative over dette års F&F Carshow? Der er altid plads til forbedringer og nye tiltag/biler ingen tvivl om det..
Men hvad er alternativet? At der slet ikke er et F&F Carshow, fordi folk mener det mangler fornyelse osv? Folk må jo blive væk, hvis de synes det ikke er noget værd og surmule over livet et andet sted.
Og ja der var flere gengangere fra forrige år, men nu er Danmark et lille land og samtidig hjælper den såkaldte finanskrise nok heller ikke på folks evne til at bygge nye biler for tiden. Og når det er sagt synes jeg klart der var fint med nye biler jeg ikke havde set før.
Og nej dette er ikke for at starte en stor diskussion, men er sgu da belastende at høre folk brokke sig over F&F samt flere af de andre årlige arrangementer. Skriv dog til arrangørerne og kom med jeres forslag til nye forbedringer og tiltag i stedet for..
Derfor tak for et fedt arrangement til Streetfire.dk
Det var mine syv cent og der kommer ikke flere hehe.
Rune
okt 2005
Følger: 63 Følgere: 62 Biler: 6 Emner: 120 Svar: 959
mar 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 7 Emner: 18 Svar: 110
jul 2007
Følger: 38 Følgere: 41 Biler: 15 Emner: 161 Svar: 938
okt 2005
Følger: 63 Følgere: 62 Biler: 6 Emner: 120 Svar: 959
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 560
Også en masse god underholdning udenfor i det dejlige vejr, og syns også at udstillerne var rigtig gode til at dele deres passion med publikum. Syns det var et udemærket show søndag og vi havde ihvertfald en skøn dag i bilens tegn.
Men vi havde heller ikke været der før og forventede egentlig ikke så meget, så vi blev jo ikke skuffet, hvis man kan sige det sådan.
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 56 Svar: 4.591
Har man set det (og dermed bilerne) før, så er det næppe skide spændende.
sep 2006
Følger: 150 Følgere: 165 Biler: 5 Emner: 82 Svar: 1.589
Og vil give de andre ret i at det altså ik nytter bare og brokke sig.. kom med noget konstruktiv kritik og skriv evt direkte til arrangørerne..
Jeg havde i hvert fald en super weekend.. det giver hvert år blod på tanden til og bygge videre og man glæder sig allerede til næste år fra det øjeblik man kører ud af hallen.. Jeg er i hvert fald på pletten igen til næste år
Fast and Furious-en fest-et fedt show