{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Fast and Furious-en fest-et fedt show {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Jeg var til FF i lørdags og jeg havde sgu en fed dag. Jeg blev underholdt fra jeg kom til jeg gik-dejlige piger overalt-fede biler og action ude på drift banen.
Man kunne mærke begejstringen hos ALLE udstillerne og de var mere end villige til at dele deres passion med gæsterne. Det syntes jeg er TOTALT I ORDEN........
Jeg er helt sikker på at der er nogen der fik lyst til at kaste sig ud i noget vildt drift bil eller bygge en cool custom bil efter et besøg ved FF.
Godt gået.......vi ses til næste år.

Mvh Bo V

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fast and Furious-en fest-et fedt show
  • #1   27. apr 2010 så er du en af de få der synes at dette års FF var noget værd. synes det var latterligt kedeligt i år.. og at det var amatør agtig så få udstillere der var tilstede!..

• #2   27. apr 2010 Har lige set klip og kommenteret det,det så skod ud..
    Mvh Danny

• #3   27. apr 2010 Og at kalde et show som dette "fast and furious" er vist en lettere overdrivelse.. Sjovt at se unge mennesker bruge en masse kr på biler de ikke har kontrol over ;o)
    Mvh Danny

• #4   27. apr 2010 Jeg synes også det plejer at være langt federe de andre år de har afholdt det. Det var lille i år, ift. hvad det plejer at være...

Desværre, men det har åbenbart været svært for Michael Morell og co. at få flere udstillere til... Det er nok også for tidligt på året, vinterprojekterne er nok ikke færdige endnu smiley

• #5   27. apr 2010 Jeg synes det var mindst lige så godt som de andre år. Jeg var afsted lørdag og søndag og havde nogle rigtigt fede dage på messen:-)= Hvis man har en sund interesse for biler, styling, tuning, drift osv er F&F da et klart must lige som alle de andre arrangementer for os biltosser.

Fatter simpelthen ikke hvorfor folk er så negative over dette års F&F Carshow? Der er altid plads til forbedringer og nye tiltag/biler ingen tvivl om det..
    Men hvad er alternativet? At der slet ikke er et F&F Carshow, fordi folk mener det mangler fornyelse osv? Folk må jo blive væk, hvis de synes det ikke er noget værd og surmule over livet et andet sted.
    Og ja der var flere gengangere fra forrige år, men nu er Danmark et lille land og samtidig hjælper den såkaldte finanskrise nok heller ikke på folks evne til at bygge nye biler for tiden. Og når det er sagt synes jeg klart der var fint med nye biler jeg ikke havde set før.

Og nej dette er ikke for at starte en stor diskussion, men er sgu da belastende at høre folk brokke sig over F&F samt flere af de andre årlige arrangementer. Skriv dog til arrangørerne og kom med jeres forslag til nye forbedringer og tiltag i stedet for..

Derfor tak for et fedt arrangement til Streetfire.dk

Det var mine syv cent og der kommer ikke flere hehe.

Rune

• #6   27. apr 2010 Det var første gang jeg var der og jeg har ikke noget at klage over hehe. syntes der var fedt show og nogen fede biler. Klart et sted jeg med glæde besøger næste år hehe. og hvis jeg havde en fed bil ville jeg da gerne have været med som udstiller hehe. men pengene er små og evner lige så små så det bliver ikke mig der kommer derned med en fed bil... men man kan skabe en masse ideer sådan et sted

• #7   27. apr 2010 jeg var der alle dage som jeg også var sidste år .. og det eneste jeg syntes der var bedre det var fredag sidste år .. og tilgengæld .. var det bedre lavet søndag med at kun 1. plads kom op med bil

• #8   27. apr 2010 syns godt nok det var elendigt dernede !

• #9   27. apr 2010 Danny m: Hvordan kan du udtale om noget du har set et klip om og ikke selv har været der. er det ikk lidt langt ude??? altså ´jeg spørger bare

• #11   28. apr 2010 Jeg var derovre søndag sammen med tøserne og vi blev skam også underholdt - biler og mænd - helt iorden smiley
    Også en masse god underholdning udenfor i det dejlige vejr, og syns også at udstillerne var rigtig gode til at dele deres passion med publikum. Syns det var et udemærket show søndag og vi havde ihvertfald en skøn dag i bilens tegn.
    Men vi havde heller ikke været der før og forventede egentlig ikke så meget, så vi blev jo ikke skuffet, hvis man kan sige det sådan.

• #12   28. apr 2010 Tjaeh, det er vel samme niveau som Danmarks Hurtigste Børnefødselsdag, bare uden ræs.

Har man set det (og dermed bilerne) før, så er det næppe skide spændende.

• #13   30. apr 2010 Jeg var der også hele weekenden som jeg har været de sidste 3 år.. Klart er der nogle ting som ikke er helt i top.. men nu er det jo heller ik bare lige et knips med fingrene for at stable et så stort arrangement på benene.. Jeg synes sgu de gør et godt stykke arbejde fra streetfire's side.. men ja der var lidt tomt i hallerne i år i forhold til tidligere år.. men jeg hørte flere sige at de gad ik lige komme med bilen i år.. men var kun oppe og kigge... Nu kræver det jo altså at folk gider komme og udstille deres biler for at et show som dette kan blive en rigtig succes.. hvis de "gamle" ikke gider mere og de "nye" ikke har penge til og bygge nyt pga finanskrise osv sker der jo aldrig noget..
    Og vil give de andre ret i at det altså ik nytter bare og brokke sig.. kom med noget konstruktiv kritik og skriv evt direkte til arrangørerne..
    Jeg havde i hvert fald en super weekend.. det giver hvert år blod på tanden til og bygge videre og man glæder sig allerede til næste år fra det øjeblik man kører ud af hallen.. Jeg er i hvert fald på pletten igen til næste år smiley

Kommentér på:
Fast and Furious-en fest-et fedt show

Annonce