{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  striben sjælland
  • #1   1. maj 2010 Så kan du lade vær med at køre og moone 24/7

• #2   1. maj 2010 det var en gut på holmen der blev hevet ind af en sort civil mondeo imens alle vi andre var på vej væk, jeg troede først han ville have fat i mig - GISP!

• #3   1. maj 2010 Altså nu er det jo også fordi panserne absolut ikke har noget fornuftigt at sige.. Men syns virkelig der var meget politi på vejene igår, generelt! I løbet af fredagen, altså om dagen, tror jeg at jeg mødte 3-4 razia'er (el. hvorn det staves smiley ).. Tror virkelig panserne havde en "stop dem med fede biler"- dag..
    Men både i taastrup IKEA og de andre steder, var der virkelig meget politi - det var sku ikke længe man havde fred for dem..

• #4   1. maj 2010 De har jo også sat mandskab af til det hele sommeren smiley

• #5   1. maj 2010 jeg rev bare sutterne rundt og skred da de blå blink viste sig smiley

• #6   1. maj 2010 HaHa Miss Chevy - det er så meget Fast&Furious stil!! hehe.. Men jo gjorde jeg os.. hehe..

Peter nu skal du ikke ødelægge det hele vel - glædede mig lige sådan til sæsonen.. Kan vi ikke sætte lidt gang i de der ungdomshus-nørder, så politiet har noget at lave.. Tsk og der sker heller ikke rigtig noget i bande-miljøet pt... Ih.. De pansere må have beskæftigelse, så vi andre kan være i fred for dem.. øvøv

• #7   1. maj 2010 Hvorfor er det klamt? De gør deres arbejde, det er dig der bryder loven. Ja, typisk indlæg i sådan en tråd her. Lad os alle gå ud og nyde regnvejret smiley

• #8   1. maj 2010 Ja vi kan jo nok ikke komme udenom at de faktisk gør deres arbejde ret godt, siden vi alle syns de er ret irriterende - hehe.. respekt på den konto.. hehe.. smiley

• #10   1. maj 2010 en ikke dum kommentar fra Mr W, det var IKKE SSJ men bare den sædvanlige subkultur igår

men det ændrer ikke på at paderne er nedern smiley

• #11   1. maj 2010 ja for det først har jeg slet ikke gjort en skid da jeg blev stoppet de 3 gange men det må de jo selvom når der ikke er en skid de kan tage en for de har sq bare ondt i røven over vors biler og at vi står og snakker og holder de her træf personligt køre jeg ikke selv race men stadigvæk så bliver det stadig gjort steder hvor familien danmark og andre ikke kommer kørende om aften/nat og hvad jeg har set det gange jeg snart har været derude så er folk jo opmærksomt på hinanden

• #12   1. maj 2010 de stopper os de sataner giver diverse bøder i håbet om vi holder os væk HAHAHAHAHAHAH FUCKHOVDER tro på vi skrider miljøet ligger så dybt i blodet på os så der skal mere til smiley smiler

Kommentér på:
striben sjælland

Annonce