{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Bjørn  I
Bjørn I
Tilmeldt:
23. sep 2005
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13

Århus Motorsport - møde Prismet? {{forumTopicSubject}}

Hej

Det er ærgeligt at der ikke er nogen som har hår nok på brystet til at mødes ved Prismet i aften. Jeg ville ellers gerne, hvis vi kunne snakke lidt sammen om, hvordan vi i medierne kan få profileret jeres problemer - det vil sige en manglende bane til gaderace. Plus vi kunne snakke lidt om det kommende træf den 5 november.

Så er der nogen som er friske på at mødes kl. cirka 20.00 ved Prismet?

Med venlig hilsen

Bjørn Ibsen
Koordinator for Århus Motorsport
www.aarhus-motorsport.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Århus Motorsport - møde Prismet?
  • #1   21. okt 2005 Jeg er klar!!!

    Men kan først være derinde kl. 21.30. Da jeg skal på arbejde...


  • #2   21. okt 2005 da jeg var ved prismet i sidste weekend om fredagen... ammen jeg håber sku ikke i vil have fat i medierne... Hvis de kommer derud og ser nogen personers opførsel kan i glemme alt op en bane... Undskyld og det er ikke racistisk ment men mange af anden oprindelse end dansk kørte i deres bimmere og driftede blandt bilerne og kastede den rundt 1 - 2 meter fra andre biler... ved ikke om nogen af dem er herinde... men i er jo ikke schumacher!

  • #3   21. okt 2005 Jeg var også dernede sidste fredag...

    Det var vildt nok, som de kørte...


  • #4   21. okt 2005 så dumt at få fat i medierne for spiller de så ikke op for kameraerne og gør det samme igen igen?

  • Bjørn  I
    Bjørn I Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
    #5   21. okt 2005 Men hvis I læser mit indlæg, så står der jo bare at vi skal snakke om, hvordan vi profilerer gaderace i medierne. Jeg har da ikke tænkt mig at slæbe medierne derned i aften.

    Bjørn


Kommentér på:
Århus Motorsport - møde Prismet?

Annonce