{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DHB 2010
  • #1   26. maj 2010 Synes der er nok indlæg omking dette, samt dhb har en hjemmeside og en email der og så må benyttes :).
    Ulovlige biler, jamen få styr på dín pis pot af en bil..

• #2   26. maj 2010 Hvad tror du politiet gør ved ulovlige biler, nok det de plejer at gøre, nemlig at give dig bøder for alt hvad der er i vejen med den.

• #3   26. maj 2010 martin og morten.

stiller et simpelt spørgsmål og besvare det kan i ikke engang. hold venligst jeres lort ude af forumet da jeg ikk kan bruge det til noget.

og morten. hvem siger vi snakker om min bil ?

• #4   26. maj 2010 Jeg svarede sgu da på dit spørgsmål.

• #5   26. maj 2010 Jeg tror de inviterer dem i de ulovlige biler med ud og bowle, tror du ikke??

• #6   26. maj 2010 ja det gjorde du. men det ved jeg da godt ? jeg tænkte mere på om de ER der ved indgangen eller hva?

• #7   26. maj 2010 Mikkel hvad tror du selv de gør ved ulovlige biler??
    Og siger bare hvorfor kan de folk med uloblige biler ikke få styr på deres lorte biler??.
    de er skyld i at forsikringer osv er så meget efter alle..

• #8   26. maj 2010 ja de er

• #9   26. maj 2010 Peter L

tak for svaret.

alle jer andre i kan pisse ved en sten.

• #10   26. maj 2010 Mikkel L >> Du kunne også prøve at tale ordentligt lille dreng.

• #11   26. maj 2010 Thomas *LPhoto* - måske en fanfare fra Vandel flyveplads og helt ned i synshallen smiley

• #12   26. maj 2010 Sidste år havde de stor succes med at stå ved indgangen, så mon ikke de også står der igen i år.

• #13   26. maj 2010 du spørger jo selv dumt.. hvad gør politiet ved ulovlige biler!!! ja hvad dælen tror du?? lad mig hører nu du spørger så dumt!!..

• #14   26. maj 2010 Christian K
    okay. tak

martin: okay store dreng ?

Morten: ja du tænker garanteret på biler med som ikke er registreret med motor som ligger i osv. Jeg tænker på for brede dæk osv. SMÅTING. og ville bare høre om de var der eller ej. undskyld hvis man formulerede spørgsmålet forkert Hr. betjent

• #15   26. maj 2010 ALT de kan finde ved bilen får du en bøde for, også småting...

og du skal holde på en parkeringsplads.

• #16   26. maj 2010 Hvorfor svarer i ikke bare på mandens spørgsmål istedet for det pis der? Han spørg om i ved om politiet vil stå og tjekke og IKKE om de giver bøder hvis ens bil er ulovlig. self vil de give bøder hvis de er der men spørgsmålet er ikke om de vil give bøder....

• #17   26. maj 2010 Som nicolai k - GSX ! skriver så giver det bøde for alt ulovligt ved bilen.. og hr betjent er jeg nu ikke.. har bare alt mit på det rene hvad biler angår..

• #18   26. maj 2010 Såså hellige morten.

Politiet står med garanti ved indgangen.
    Sidste år blev jeg snuppet i slusen, pga nummerplader.
    De kiggede i mit motorrum, efter blå siliconeslager og crome. Da intet af dette var monteret, slap jeg. smiley

Håber ikke på at blive holdt ind iår igen.
    Men som det mindste, bør folk rejse deres nummerplade op, så den kan ses, det er ihverfald sikre 500kr i bøde smiley

• #19   26. maj 2010 så man er hellig fordi man ikke har noget ulovligt/ uregistreret på sine biler?.

• #20   26. maj 2010 Morten >> Nææ ikke nødvendigvis hellig, men derfor kan man godt være en lille smule dum at høre på alligevel.

• #21   26. maj 2010 Martin E: det er rigtigt :).. og øgr det gerne når der komme dumme indlæg med dumme spørgsmål :).. for at holde den på samme stadige LOL..

• #22   26. maj 2010 Du burde i det mindste holde din mening for dig selv.

• #23   26. maj 2010 Nope, det er postet i et åbent medie!!..

• #24   26. maj 2010 Går stærkt ud fra at man får en bøde for hver ting som ikke er i orden på bilen + en syns indkaldelse smiley

Så tror garanteret de er der igen for at tjekke folks biler som sidste år, de har jo åbenbart ikke andet at give sig til ;P

• #25   26. maj 2010 Morten- når du åbenbart SKAl disse folk der spørger pænt om noget kan man altid godt svare pænt, især hvis fyren aldrig har været til DHB!!!! Desuden, hvis du skal gøre dig selv så hellig, overlegen eller hva fanden du end vil kalde det, så tag lige og find ordbogen frem makker.... Bare for at "pille" dig lidt ned af den ting du åbenbart sidder på som gør du føler dig vigtigere end andre- stadige staves nu godt nok kun stadie og har altid gjort det i den danske ordbog og har altid gjort det...

• #26   26. maj 2010 Politiet samt SKAT står ved indgangen igen i år. Det kan i roligt regne med, da de havde så stor "gevinst" med dette sidste år. Og ja, brede fælge, eftermonteret xenon, tonede ruder i forreste ruder, manglende forsikring/kørekort osv osv..

• #27   26. maj 2010 Janni E: gør mig ikke vigtigere. men i, derimod gør mig det, fordi i absolut skal skrive noget til mig i dette indlæg LOL.. så mange tak herfra..

og endnu engang spørger jeg hvad tror du selv politiet gør når de tager dig i en ulovlig bil ved dhb ingangen?..

• #28   26. maj 2010 Morten. Det er korrekt, men det gavner ikke emnet, og det er kun til gene.

Men Politiet, skat og synsfolk står der som sidste år.

Sidste år stod der en med "forstand" på biler. Selvom jeg havde lidt en anden opfattelse.

Fordi bilen er ulovlig, indkalder de den ikke nødvendigvis til syn.

• #29   26. maj 2010 jeg svarer på spørgsmålet og giver min mening til indlægget, da dette er et offentligt forum.. og kan se at ca 50% af i andre ikke har noget med indlægget at gøre.. hmm..

• #30   26. maj 2010 Renè M: ja det er korrekt, og JO spørger kun manden om hvad han selv tror politiet gør ved ulovlige biler?.

• #31   26. maj 2010 Morten: LOL sys bare du er seriøst for dum at høre på!!! skal du være så negativ så sæt dig hen i et hjørne og se om det hjælper at sidde og surmule for du skriver seriøst som om du er en lille forkælet snot unge!

• #32   26. maj 2010 Janni E: LOL du er for grineren.. har du egentlig bidraget med noget til dette emne? elelr er du bare en sørgelig Cult pige fra DHB??

• #33   26. maj 2010 har skam en fin holdning til emnet- men sys der er SØDE fyre der har svaret trådstarteren fint på tingene- om jeg er en fyr der udforsker det homoseksuelle tja hvis du vil leve i den tro, ellers kan min bil nu tjekkes ud på Motorbabes.dk- eller til dem der var til f og f så tvivler sku på jeg er en fyr smiley
    Sys bare Morten er for latterlig at høre på med hans mening når han disser andre sån... men hvis alle de andre svar ikke er gode nok til din smag jamen så kan jeg da også godt svare....

Jo Politiet er der altid, både ved indgangen og vejen dertil- de tager alt og alle der har bare den mindste ulovlighed på bilen der resulterer i en bøde.... Desuden kan jeg ikke se nogen grund til der står så meget på min profil da bilen på motorbabes taler for sig selv, eller min profil på Fb for dem der kender mig.....

• #34   26. maj 2010 jeg siger tak for alle svarene smiley

Og ja morten. jeg ved sku da godt at de vil tjekke osv hvis de nu står der. men ikke hvad. måden du sidder med en attitude der er til at brække sig over, det er nok det der gør janni irreteret ?

og jeg svarer dig dumt igen fordi du heller ikk ligefrem svarer særlig pænt.

Måden jeg stillede spørgsmålet på var formuleret forkert.
    Meningen med spørgsmålet er; hvis der nu er noget ulovlig ved din bil, bliver man så kaldt til syn eller får man bare en bøde. så tag det helt rolig morten og kom ned på jorden igen ?

Kommentér på:
DHB 2010

Annonce