{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.548 visninger | Oprettet:

DHB i år kontra sidste år, bedre? {{forumTopicSubject}}

Go aften BG.

Nå hva syns i så om DHB i år? Jeg havde valgt det fra i år, da jeg ik syns sidste år var så fedt som de 2 forgængende år jeg var afsted......... så syns ik jeg ville ta afsted i år.

I havde jo vejret med jer vil jeg sige, men sidste år så jeg alt der var at se på 1 dag og de sidste par år før, var der meget mere ved det.

Men hva mener i? er jeres oplevelse bedre i år kontra sidste år?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DHB i år kontra sidste år, bedre?
  • #1   6. jun 2010 Meget bedre i år end sidste år. Og det var mest pga vejret for der var virkelig pisse koldt sidste år og det tog utrolig meget af stemningen..

• #2   6. jun 2010 Ja det gjorde det sgu, vågnet op hver morn og var halv forkølet :S

Men ja fortryder da nu bagefter at jeg ik tog afsted, men ska helt sikkert afsted sidste år.

Mon ik også mange blev væk sidste år pga politiet?
    Syns heller ik jeg ka se mange NYE biler til DFB? :S eller er det bare mange af de gamle som var udstillet på DFB arenaen?

• #3   6. jun 2010 DHB var verdensklasse i år. lige ud over maden. den bliver dårligere og dårligere.

Mvh luderen fra Team Skræv

• #4   6. jun 2010 dhb var klart bedre i år!! men okay vejret gjorde også lidt ved stemningen.. savnede måske nogle lidt mere overraskende projekter til både dhb og dfb, men det nok bare fordi jeg følger for meget med. synes at dhb 2010 var en klart stor succes

• #5   6. jun 2010 Ja jeg valgte det desværre også fra i år, pga. sidste år var en kæmpe skuffelse, iforhold til de andre år..
    - Men nu når man har set vejret har været så godt osv. så ærger det mig nu også rigtig meget :b

• #6   6. jun 2010 meget bedre i år ,mere styr på tingene og alle bilerne i klasserne

• #7   6. jun 2010 Var ikke med sidste år, men det var rigtig godt i år! Og maden var også okay - shawarmaerne og flæskesteg sandwich - JA TAK!

• #8   6. jun 2010 Vildt.. Synes der plejer at være SÅ meget med DHB her på BG, så man ikke er i tvivl om datoen.. Er det bare mig der ikke har kigget nok herinde, el. har der ikke været så meget af den slags, forhold til sidste år smiley ?

- Ja.. Anede seriøst ikke at det var denne her weekend.. Men havde hverken tid el. råd, så passede fint smiley

• #9   7. jun 2010 Hvis man ser bort fra vejret, så var selve opbygningen bedre og der virkede bare generelt bedre styr på tingende.. thumbs up herfra smiley

• #10   7. jun 2010 Til jer der var der i år...Var der overhovedet nogle bilstereo-opbygninger, eller var det hele udvendig styling?

• #11   7. jun 2010 der holdte en crx i udstillingsområdet med 6 sæt 6,5" og 4stk 12" bas.
    den var jeg inde og sidde i! det var godt for ryg og nakke ;)!

• #12   7. jun 2010 Trinty: OK, men jeg tænker mere på visuelt flotte opbygninger, ikke bare noget der kan spille højt. Altså var der nogle "specielle" ICE projekter?

• #13   7. jun 2010 Har stadig ondt i hovedet fra den crx sad 1 minut inde i den pyhaa gør jeg nok aldrig igen

• #14   7. jun 2010 Synes arrangementet i helheden var nogenlunde. savnede brænderplads om søndagen, samt flere udstillerbiler. Driftbanen ved jeg ikke rigtig havd jeg synes om. 402 meter, er der ikke så meget at sige til,

• Kenneth s
    Kenneth s Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 223
    #15   7. jun 2010 Dhb i år var betydeligt bedre end sidste!!!

Dog kunne jeg godt savne lidt specielle projekter, men vi har krise o,O! så folk havde nok ikke penge til at bygge deres projekter, bankerne vil jo heller ikke låne penge ud til dem hehehe(no offense)

Udstillergaden:
    Det eneste jeg kunne rigtig sætte finger på er udstillergaden i år. Nøj den var kedelig og kort i forhold til sidste år.

Ellers var madboderne skam okay, samt de diverse telte der var stillet op. Bare for at genere. Der var et strippertelt. 100kr for 5-6 forestillinger. dog var scenen lidt for lav, så det skal laves om!

402'eren det var lidt tamt i år med deltagere, men skidt pyt. Der var formidable biler ( her kan især nævnes boblerne og et par amerikanerslæder) btw Respekt til de tøzer! der gav den gas på banen.
    Genial og veludført kommentering i år "gnæk gnæk"

Brænderpladsen var formidabelt! Det var klasse i år med de specielle opbygninger der var med og så et par gale nordmænd.

Drifting så jeg ikke, da det ikke siger mig noget at se biler skride ud. kan man selv gøre om vinteren(Nu får jeg sikkert på puklen ehehe)

DFB: Fine biler i år, intet mindre og lidt specieller lakeringer. God stil

Lige et surt opstød også, HOLD KÆFT HVOR ER MAN træt af sådan nogle partyaber!! der spolerer aften med deres klamme store mobile diskoteker!!!
    3 mobile diskoteker i samme område i metalcampen, Pooooha!! De kunne dog blive enige om hvilken musik i stedet for country, djævletamtam(herved menes techno og remix) og rock på samme tid! og respekter der skal være ro fra omkring kl 02 til kl 7-8stykker. Møgunger-.- Det endte også med at nogle fik konfiskeret deres skrammel! MUHAHAH!!

Bare min mening om Dhb

• #16   7. jun 2010 Syntes også det var godt i år... Selve DHB fejlede ikke noget.
    Som Drifter var det på bænderpladsen jeg fik mest køre tid hehe..

Det drift der var stillet op var VILDT rodet og uorganiseret!
    Jeg har ikke oplevet så mange skuffet køre til DHB før...

Jeg kørte selv PROam og fik lov at køre banen 5 gange inden mine 2 runder der talte. Det er bare ikke godt nok. Fik intet øvet og bag efter det fik vi ikke meget køre tid.
    Søndag fik jeg lov at køre 1 gang så var det slut... Der var det kun PRO der fik køre tid...

Men hvad det er jo SD-serien der står for det og de må stramme op med tidplaner for hvornår man skal køre mm. så man ikke få en sedel i hånden lørdag morgen med tider på som så overhovedet ikke bliver holdt...
    Og hvorfor skal Drifterne bo 1 km væk fra alle andre? Kunne godt tænke mig vi kom lidt tætere på banen også så man ikke skulle køre frem og tilbage for at udstille bilerne... Min mening smiley

Nhå, Men ellers så var resten af DHB sku kanon!... Jeg hyggede mig på brænderpladsen hvor jeg fik brændt alle de dæk af jeg ikke kunne på banen smiley
    Vi ses til næste år smiley

• #17   8. jun 2010 Den der widebody bora vandt

• #18   8. jun 2010 har været med i nu 11 år og må sige det her DHB var bland top 3....... smiley fede fester og live musik, pladsen var bedre opstillet... dog syns jeg campingvognspladsen lå for langt væk igen i år.... ellers et næsten perfekt DHB, kommer igen næste år smiley

Kommentér på:
DHB i år kontra sidste år, bedre?

Annonce