{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

ÅBENT HUS - Demon Day 2010. 4. sept. {{forumTopicSubject}}

Demon Day 3. Edition - ÅBENT HUS I FORBINDELSE MED 2 ÅRS FØDSELSDAG
Dato: 4. september 2010
Tidspunkt: 09:00 - 17:00
Sted: Demon-ICE.DK, Slettestrandvej 4, Hjortdal, 9690 Fjerritslev.

Beskrivelse .Lørdag den 4. september i år fra kl. 0900-1700 holder jeg 2. års fødselsdagsfest/åbent hus for mit firma www.demon-ice.dk.

Her vil jeg gerne invitere alle jer godtfolk til Åbent Hus hos mit firma, Demon-Ice, Slettestrandvej 4, Hjortdal, 9690 Fjerritslev.

Der bliver afholdt stylingskonkurrence på dagen, bl. pladsens flotteste bil, 1. 2. og 3. plads, samt flotteste kabine, flotteste ICE samt flotteste motorrum, så der vil være masser at kikke på.

Kom og mød flere af mine professionelle leverandører af udstyr til din bil. Der vil også være super gode tilbud på dagen fra forskellige udstillere samt min egen butik Af udstillere kan bl.a. nævnes . www.ice-shop.dk , www.klarbil.nu (Maguieras), Japanerimport.dk o.m.a.

Der vil kunne købes pølser, brød, øl og vand samt slik til super priser.

Jeg håber du kan komme og udstille din bil denne dag, og har du ingen bil at udstille, håber jeg du kommer en tur og kikker på alle de fede biler der kommer.

Jeg glæder mig meget.

Jeg håber inderligt at vi ses på mit værksted denne dag.

Der kommer en mere detaljeres invitation op lidt senere, det her er så i lige kan få booket dagen allerede nu i god tid.

Med venlig hilsen

Mr. Demon

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ÅBENT HUS - Demon Day 2010. 4. sept.
Kommentér på:
ÅBENT HUS - Demon Day 2010. 4. sept.

Annonce