{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

mp
mp
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 41 Svar: 1.038

Holstebro -- {{forumTopicSubject}}

Nogle der var i holstebro her til aften?
Havde fri fra arbejde klokken 23.. men kunne intet sjov i gaden finde? der holdte lidt biler, men intet race (:
kedeligt... nogle der fandt noget sjovt ? :b

Og jer andre, laver i noget sjovt sådan en lørdag aften? (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Holstebro --
  • #1   11. jul 2010 Laver ikk en skid. Har vild hovedpine pga. min åndssvage faldskærm "PIIIIIIIIIIVER".

Ellers har jeg bare skruet på veteranbilen.

• #2   11. jul 2010 faldskærm smiley ?

• #3   11. jul 2010 Haha fladskærm smiley

Der kan du se hvor ondt jeg har i hoved.

• #4   11. jul 2010 Billeder kommer senere (;

• #5   11. jul 2010 Det var sku fjong gong, jeg var den sidste der kørte der fra, har pis ondt i benene nu smiley Haha

• #6   11. jul 2010 Der var da noget race længere ude i byen smiley

• #7   11. jul 2010 Nu kan man ikk rigtig tillade sig og kalde et arrangement for kedeligt når man ikk selv var der ? smiley hehe .. Elelr er det bare mig?

Der var en eller anden ¤#" som råbte at politiet kom, så alle stak ind til byen eller videre ud .. Men nogle a gutterne blev tilbage.. Der kom aldrig nogen hvide biler smiley

Men det var rigtig godt i aften, mega hygge, lækkert vejr og lidt dækrøg og ingen campister .. Vel brugt lørdag smiley !

SK - GLÆDER MIG smiley

• #8   11. jul 2010 Simon - Lige for info skyld, hvor mener du ? Efter det ræs (som vi self ikk står for) eller hvad ? smiley

• #9   11. jul 2010 Jeg var der fra 7-9... og der var det rigtig fint!

Men da jeg kørte lidt rundt klokken 23-24 skete der ikke det store, der var lidt lys kryds race ved Mac D, ellers intet smiley ??

• #10   11. jul 2010 Har SLET ikk styr på tiden i aften smiley haha .. Men vi var da derude i et godt stykke tid, og vi får aldrig klager for at være derude så det bare en skam der ikke er liiidt flere biler til at holde det igang, men der er ikk nogen gruppe i Holstebro der kalder sig noget med "striben" hehe, så tilfreds det var vi sku i aften smiley

Jeg tog et træf med Line i hendes Fiat scinsaicento.... WHATEVER !! smiley hvor jeg havde trailer på,. Den gik så ikke smiley .. Heller ikk bagefter UDEN trailer smiley haha ..

• #11   11. jul 2010 bange for at politiet kom, så folk stikker af??

hvordan tør de så komme?? politiet er da lige overfor alligevel jo. smiley

• #12   11. jul 2010 Men hvorfor stikke af når politiet kommer? det er en alm p-plads?

• #13   11. jul 2010 Ikke selve træffte jeg snakker om, men det der rulle hjul rundt udenfor byen senere som vi ikke snakker om her smiley hehe ..

Håber ikk folk takker nej til at komme pga. vi er 50m fra politi gården da.. Vi har holdt et par træfs nu og der er vel blevet udstedt en enkelt bøde? Der er vel en grund til de ikk viser sig.. De ved hvor de har os men de vælger og snakke med os i stedet for at lukke lortet ned, så vi er egentlig lidt glade for Holstebro politi smiley

Vi fik da ligefrem ros a dem i aften .. Kom lige to skønne politi damer i en Passat og sagde hej da det blev mørkt smiley

• #14   11. jul 2010 TTH
    Jamen i generer jo heller ikke nogle der, da alle alle folk som er i byen, er i den anden ende jo. og ja politiet har også andet og give sig til, og så længe der er orden og det bliver holdt stille og roligt så gør de da ikke noget.

• #15   11. jul 2010 Præcis smiley Men så vidt jeg husker har selv Viborg og Striben Esbjerg haft problemer med politiet til deres arrangementer..
    Tror stadig Viborg har (UDEN OG KRTISERE!) smiley men Striben er jo så vildt organiseret så det kan og vil vi aldrig måle os med hehe.. Der kommer jo heller ikk 3000 mennesker til Holstebro, men vi plejer og ha fuldt hus, så det spiller bare smiley

Og vi har aldrig haft vrøvl med policen til nogen a delene .. Vi står ikk for noget ræs men vi rydder op efter folk for go ordens skyld smiley

• #16   11. jul 2010 Det forresten for længe siden jeg har været i Esbjerg, så ska vist til og kigge forbi igen smiley

• #17   11. jul 2010 nemlig. men du kan jo ikke helt sammenligne med esbjerg, da det jo er noget der er hver fredag,og der kører de jo også tit. så ikke helt det samme. men ja som sagt de kan jo hører ovre fra politigården hvordan det går derovre, så det er jo nemt nok. bare der ikke kommer nogle og ødelægger det, så er det jo godt smiley

• #18   11. jul 2010 Det var vist os det jeg selv sagde ? smiley hehe..
    Men ja lige precise ! Og de har vores numre så hvis det pludselig vælter ind med klager så ringer de bare så vi selv kan rømme stedet.. Det er virkelig lækkert at de er så tolerante, og ikke bare kommer 3 biler og lukker os ned.. Det kan de jo SNILD hvis de gad smiley

Jeg vil sku til og tælle får du, jeg er fucking wasted .. Men nogen ska jo rydde op hehe ..

Cya out there smiley

Kommentér på:
Holstebro --

Annonce