{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

F&F + DFB {{forumTopicSubject}}

Hey...

Jeg har regnet med at jeg skal ha min nye bil med til de her shows iår...

Men når man tilmelder sig DFB, er man så direkte med i runden nede på vandel? eller er der nogle indledende runder inden man skal "bestå" eller hvordan forgår det? smiley

og jeg kan ikke lige finde nogle om deltagelse inde på F&F hjemmeside, nogle der ved om det kommer snart eller kender lidt til det?

Tænker lidt, når man tilmelder sig som Deltager, så får man vel en plads/stand hvor man kan vise sin bil frem på, men er det som reglt alene? eller står man sammen med biler fra end mærke eller hvordan forgår det? og må man udsmykke standen som man vil? inden for det område man har

Er ny inden for den her verden, så lyder måske dum smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F&F + DFB
  • #1   4. jan 2011 Det er helt ok at stille de spørgsmål.

Når du tilmelder dig DFB er du med i showet på vandel. Der er ikke nogle indledende runder der skal beståes. Du betaler 450 kr (Plejer det at koste). Det gælger for indgang til dig og et crew medlem. Du får så tilegnet en plads oppe i DFB området hvor du skal have bilen stående.

F&F har vidst ikke deres tilmelding oppe endnu.

Til dfb står din bil sammen med de andre. Hvis du skal have en masse op omkring bilen skal du kontakte DFB crewet i god tid og spørge om lov.
    Det samme gælder F&F... Her er der dog konkurrence i den fedeste stand.

Har prøvet det et par gange.... Hygge

Hilsen

Klaus Gejl
    klaus@gejl.dk

Kommentér på:
F&F + DFB

Annonce