{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træf Slagelse, idag kl 20.15
  • #1   11. feb 2011 Er det ikke bare på Shell ? Der plejer vi da at holde nogle stykker ihvertfald ?

• #2   11. feb 2011 jo det er på shell smiley

• #3   11. feb 2011 og vi siger tak for at ordensmagten nu ved hvor de skal holde lidt ekstra øje i aften smiley

• #4   11. feb 2011 Uuuhh ja hvor er det forfærdeligt, hold nu helt op mand.
    1. siden hvornår er det blevet ulovligt at mødes en gruppe mennesker og snakke om en fælles interesse ?
    2. Shell er det faste mødested for de fleste af os biltossede unge i slagelse og har iøvrigt været det i snart mange år, og ikke på noget tidspunkt har vi haft problemer med politiet, de har sågar været oppe og stå og snakke med flere gange.

Så hvor ligger problemet ?

• #5   11. feb 2011 De små drenge er jo bange for de hvide biler Jakob... Det er nok der den ligger...

• #6   11. feb 2011 jeg kan heller ikk se det stor problemet i det ?

• #7   11. feb 2011 Men hvis vejret holder kigger man jo nok forbi.. Det er jo fredag og vi skal jo have gang i året sæson af hyggelige aftener....

• #8   11. feb 2011 når sådanne emner bliver postet i åbne forummer som her, gør det at de i mange tilfælde holder lidt ekstra øje med folk det pågældene sted.
    Og det er sku nok ikke når i holder på shell de holder øje med jer, men når folk køre videre ud og køre lidt af det dersens streetrace...
    Når politiet ved der bliver gjort ekstra reklame for sådanne træf på steder som her. ved de også der en chance for der kan være mange der møder op.
    dermed er der flere der vil ud og ligge køre lidt træk i deres biler.
    Så pointen var bare at man ikke poster sådanne ting her åbent selv om politiet godt ved man mødes der hver weekend.

Men nu kommer jeg ikke så tit i den del af sjælland, så for min skyld kan der reklameres for det hver fredag, hvis det skulle være..
    Men tænk over det er ikke kun unge fartglade mennesker der kigger med her, men det gør dem der gerne vil have de fartglade mennesker til at stoppe med det de gør hver weekend...

• #9   11. feb 2011 Men hvis vejret ikk er med hos kan man jo bare køre op på centeret

• #10   11. feb 2011 jeg melder fra idag, skal lig ha skruet noget mere på bilen i aften desværre

• #11   11. feb 2011 nå okay nedere smiley

Kommentér på:
Træf Slagelse, idag kl 20.15

Annonce