{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Striben kbh. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg var for første gang med til træf og med på striben kbh. Og jeg må indrømme jeg syns det er virkelig dårligt.
Mødestedet er så mørkt man ikke kan se noget som helst og race stedet er disideret sindsygt med al den trafik der er og super dårlige parkerings muligheder.

Jeg er normalt kun vant til Aalborg og der kører det meget bedre selvom de siger du skulle være bedre herovre.

Må indrømme jeg troede der var meget mere styr på det herovre.

Undskyls det sure opstød.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Striben kbh.
  • #1   1. apr 2011 Kan kun give dig ret. Siden folk flygtede fra Smedelandet af en ukendt årsag, så blev det sgu noget skod. Især i Greve...

• #2   1. apr 2011 Sådan bliver det altid hvis vi ik kan køre hvor der ikke er politi...

• #3   1. apr 2011 SSJ er heller ikke startet op endnu. Det er dem der har styr på det, det andet er jo bare et gale-ræs, hvor folk kører og gør som der passer dem. Giv det lid tid endnu, indtil SSJ starter op igen, så er der andre boller på suppen smiley

Men synes også Smedeland var mest badboy at ræse smiley folk var komplet ligeglad med om de fik bøder osv, folk kørte bare alligevel :O) der var godt nok gang i den dengang.

• #5   1. apr 2011 Kørte folk ikke bare hjem omkring Kl 2200 ?

• #7   1. apr 2011 Var der politi ved Ikea ?

• #8   1. apr 2011 sker der noget imorgen ved ikea ?

• #10   1. apr 2011 *440hk Galant VR4 *>
    De lavede chikaner i vejen på smedeland, lige på det stykke hvor man har rigtig fart på. Derfor blir der ikke kørt der mere.

• #11   1. apr 2011 Der er ALT for langt til det lille lort af et bump. Man plejer at vende/bremse inden da, medmindre man er totalt psyko og bare vil komme op på 200. Der er præcis en halv kilometer.
    Kampen er også forlængst overstået når det bump dukker op...

• #12   1. apr 2011 Der er sgu da ingen, som har brug for 0,5 km for at finde ud af hvis bil er hurtigst...

• #13   2. apr 2011 politiet kom inde på holmen af den simple årsag at der stod en eller anden tosse og lyste en bus chauffør i hovedet med en laser og så ringede han og anmeldte det :S
    '
    det er virkelig lavsigt

• #14   2. apr 2011 /~Hauerslev~\ = : så også det med laseren, det var sgu ik helt gennemtænkt..!!

men hvorfor er det lige folk bare køre hjem efter det første sted, vi burde jo alle køre videre, og kan da også komme på andre steder, der er bedre at køre og mindre politi...

• #15   2. apr 2011 Mark J : men det er nu heller ik den bedste dag at komme til kbh striben på pga regn og det ik er startet ordentligt op endnu osv....
    men ved heller ik hvad der sker i år :s
    der var meget bedre styr over det sidste år, og der kørte folk også videre til andre steder istedet for bare at køre hjem kl22..!!

• #16   2. apr 2011 Politet kommer præcis kl 22 for det kan de udskrive bøder på 500 kr.- for overtrædelse af færselsloven 4stk1 Indkørselsforbud ved skilt c21 ej respekteret. eller det er hvertfald det der står på den lille lap papir jeg har i hånden :d

• #17   2. apr 2011 Quote:
    politiet kom inde på holmen af den simple årsag at der stod en eller anden tosse og lyste en bus chauffør i hovedet med en laser og så ringede han og anmeldte det....

Det er vel løgn! Sådan nogle små ting kan på sigt ødelægge meget for rigtig mange....

De laser er noget de slår meget ned på for tiden, der er lige en der har fået en dom for at blinde en pilot.....

Og hvis nu de bussemænd begynder at lege politibetjente og hyler op hver gang de ser lidt race ....

Det er så vigtigt at vi ikke genere folk, og specielt folk der er organiseret og har radio....
    Drengen må jo være idiot......!

• #18   2. apr 2011 Mads H
    Så du fik en bøde.....

Kunne de også skrive en bøde hvis de par skilte blev væk....

• #19   2. apr 2011 Det var så latterlig med den laser ! Den skulle stilles op i røven på den idiot der brugte den ! Det var 100% der for de kom smiley der er bare nogle der skal ødelægge det for alle os andre smiley og ja det er ikke det bedste sted at køre smiley

Hvis ham med laseren læser med så tak spasser smiley

• #20   2. apr 2011 Mads... Hvis du kørte forbi skiltet 21:59, så er deres bøde i princippet ugyldig. Så de dig passere skiltet efter kl.22?

• #21   2. apr 2011 hvofor kom i så ik til køge det bliver kørt til ca kl 00 og det regnede kun lidt i køge og det var flok ligeglad med og men ved next at politiet kom inde på holmen ca 20min efter man er kom det ud smiley og så er det jo bare at kør til køge hvis man vil kør

• #22   2. apr 2011 nemlig ja. jeg er sku da ligeglad hvodan de gør og var de gør jylland og det var ik nå"privat race" i køge alle var velkommer og noger gang hjep det os at man tænk bare lidt selv og ang det med ssj så kal det os var crew nok til at kun hol race og vejer til det da der er koldt om nat og hvis du ellers har spørmål så sys jeg at du sku ta kontag til end _ GetWell_=S-SJ.DK= _ eller ===Machinechamp=== =s-sj.dk= ! her ind og ellers kan du lav en profil på www. s-sj.dk

• #23   2. apr 2011 *440hk Galant VR4 *:

Hvad snakker du om???

Der står det er forbudt at være på grunden efter kl 22:00, hvis du ikke har noget ærinde der inde. Så er det sgu da bedøvende lige meget om du kører der ind kl. 20:00. Du skal bare være væk der fra kl 22:00.

• #24   2. apr 2011 Olsen...
    Man får bøde for at ikke respektere tavlen. Ikke at man kører rundt på en grund. Det er det §4 stk 1 i færdselsloven går ud på.
    Jeg kan sgu desværre ikke huske, hvad for et skilt står der præcist, men hvis det er "Indkørsel forbud", eller "Indkørsel forbudt for motorkøretøjer", så gælder tavlen fra kl.22. Dvs. at man må ikke køre FORBI skiltet efter kl.22, medmindre man har et ærinde. Men skiltet forbyder ikke kørsel på området. Det er ligesom for enden af en ensrettet vej - der står indkørsel forbudt, men man må sgu da gerne køre rundt på vejen, bare man ikke kommer fra den forkerte side.
    Men står der skilt "Kørsel forbudt i begge retninger", så er den mere kompliceret.
    Han skrev bare at betjenten skrev tavlen "Indkørsel forbudt"...

• #25   2. apr 2011 Det er bare Mads H, der er helt væk smiley Tag ud og kig på skiltet en gang til smiley

• #26   2. apr 2011 Ok, pis... Han skrev faktisk C21... Og det skilt hedder "Kørsel forbudt i begge retninger" og ikke "Indkørsel forbudt". Så hvis den står der, så er den god nok, desværre...:)

• #27   2. apr 2011 Det var godt :O)

• #28   2. apr 2011 Det var sku sjovt nede i køge selvom der ikk var så mange smiley !!!

Kommentér på:
Striben kbh.

Annonce