{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vmax tour hos carlab = LORT
  • #1   16. maj 2011 HØRT !!!

  • #2   16. maj 2011 Sådan er tunere bare.......

  • #4   16. maj 2011 præcis... den slags træf er for scooterdrenge der lige er blevet 18 og fået deres første bil af deres forældre...

  • #6   16. maj 2011 hartmann.. sidste år måske.. tror alle der har en bil hvor de har bare lidt dele i som IKKE kommer fra t-hansen vælger at holde træf selv end komme til xmax møjtræf


  • #7   16. maj 2011 Magen til ringe parkeringsforhold skal man lede længe efter. Lidt synd med vejret.

  • sten m
    sten m Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 1
    #8   19. maj 2011 Som om din bil er et vidunder, men så må du jo holde dig væk fra sådanne arrangementer hvis det ikk lige tænder dig, for vi andre havde det sku meget hyggeligt,,,,

  • Line Holm P
    Line Holm P Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Svar: 2
    #9   19. maj 2011 Oh my god, magen til emsig stodder skal man da lede længe efter.

    Jeg citerer vmax: "Vi vil selvfølgelig også meget gerne have, at du tager din bil med, så vi - og alle andre - kan tjekke den ud. Alle er velkomne - uanset mærke og model" -

    Hvad sker der med dit udtryk: "indavlede mennesker" - Forstår egentlig ikke helt, hvor du har den overbevisning fra - Og jeg vil egentlig også gerne vide, hvilke "latterlige biler" du mener?

    Men din Golf 3 er også meget speciel, du har helt ret - Sådan éen har jeg ALDRIG nogensinde set før.... og flotte fælge... eller bare latterlige ;o)


  • #10   19. maj 2011 V-max arrangementer er 9 ud af 10 gange = LORT !

    DHB blev ødelagt for flere år siden , nu handler det konstant om druk og damer i stedet for motor og ræs .
    For , let's face it , det sælger jo bedre !


  • Line Holm P
    Line Holm P Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   19. maj 2011 Det kan selvfølgelig godt være jeg spørger dumt nu...

    Men hvad forventer man til Vmax tour?
    Jeg fik da hvad jeg forventede...


Kommentér på:
Vmax tour hos carlab = LORT

Annonce