{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Esbjerg igår? {{forumTopicSubject}}

for enden af banen igår stod der en folk og målte fart med en scanner. og der holdte en turan det lignede cevil politiet for så en senere med politi jakke der stod ved den touran men de kørte da ræs i mens de stod og filmede var det politiet eller havde nogle bare en måler med? for de stod da sammen med en fra crew?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Esbjerg igår?
  • #1   18. jun 2011 Det var politiet - og hvorfor skulle de ikke stå sammen med nogen fra crew?

  • #2   18. jun 2011 syntes bare det var mærkeligt at de lod folk køre selv om der stod en fra crew ved politiet imens de målte og blev ved med at sende folk af sted der kørte ræs :S

  • #3   18. jun 2011 Ham der stod der fra crew, var ikke hurtig nok til at sige det vider? ( politiet sagde han var ved at pisse i bukserne).'
    Men ellers kørte folk også fint der ned af, men der var dog nogle der ikke var klar over det.
    Den hurtigeste var vist en skyline, der blev taget med 123 km't.
    Stod dernede en del af tiden, og de var stort set kun ude efter fart syndere.


  • #4   18. jun 2011 Der er nok en del bøder og klip på vej smiley

  • #6   18. jun 2011 troede ellers der var styr på sådanne ting.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #7   18. jun 2011 Kim A hvordan skal man holde styr på hvad politiet laver ?

  • #8   18. jun 2011 Vil da mene af der er stillet crew op der nede netop for af dette ikke skal ske, men fejl kan jo ske.

  • #9   18. jun 2011 Han fik at vide han ik måt sige noget i radioen smiley

  • #10   18. jun 2011 kan det komme som nogen overraskelse at de var der igår,når nu politiet har være et ude og sige at de vil til at gå efter dem som køre forstærkt, efter alle de ulykker der var i pinsen med dødlige udgang

  • #11   18. jun 2011 Det er også sket i københavn hvor politiet har taget telefon fra en crew person der stod vagt så han ikke kunne ringe til de andre og sige de kom.

    Det lyder til at der sker mange ting ovre i esbjerg. Det ikke så lang tid siden politiet har ståët og filmet dem der kørte.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #12   18. jun 2011 Hartmann selvfølgelig skulle han fortælle det videre.

    Mente mere at Crew jo ikke kan forhindre politiet i at dukke op og gøre deres arbejde.

    Men lyder underligt at Crew vidste politiet var til stede og ikke advare folk om det.
    Men var der ikke selv og vil hellere høre det fra nogen der var der evt. nogen fra Crew !


  • #13   18. jun 2011 nogge : det var i hedensted de gjorde det ..... nu skal folk lige huske på det er ulovlig det der sker .. og jeg kan derved ik se hvordan det kan blive cruw problem . det er jo på eget ansvar når man køre trode jeg som man viste ..... cruw er der til og få det til og glide og holde øje med politi men det hare heller ik nemt vis politi tager radio , så han ik kan melde vider . vel . en anden ting er så at cruw er der sådan set frivilligt så kan jo ikke stilles til ansvar for hvad i laver

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #14   18. jun 2011 Kimze om i er der frivilligt eller af tvang ændre da ingenting.
    Men man går jo ud fra i er der som du selv skriver for at advare og stoppe folk i at køre hvis politiet er på vej.
    Men selvfølgeligt kan i ikke forhindre politiets arbejde. Og ja folk ved vel at de selv må stå til regnskab for deres handlinger.

    Men hvordan kan det være at fordi de tog hans radio at i ikke fik øje på dem ?


  • #15   18. jun 2011 Træls det også går sådan i Esbjerg - men det ku jo heller ikke blive ved - desværre !!

  • #16   18. jun 2011 Syndes det var meget underholdene at stå nede i enden ved betjenten og se den ene efter den anden blive taget.
    Og ham fra crewet var rimlig passiv. Men det var jo også hans første vagt.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #17   18. jun 2011 Hellige Christian. Som aldrig har kørt race på offentlig vej.

    Bliver det aldrig trættende at komme med din latterlige kommentare.


  • #18   18. jun 2011 Nu var jeg der ikke selv, men synes det er fedt nok at flere har set politiet, og vælger ikke at give beskeden videre.
    Man må gå udfra at de folk der kigger på, synes det er fedt - alligevel står de og piller spæk, når deres advarsler kunne gavne andre. Thumbs up for et godt community lyder det til...


  • #19   18. jun 2011 Han må sq da nosse sig sammen og sige det! Politiet kan ikke ''forbyde'' ham at stoppe de andre......

  • #20   18. jun 2011 sjovt nok stod crew med walkie i hånden da jeg kom der ned og da nr 2 bil blev stoppet der kaldte han også op til de andre crews at der var police der nede.
    så jeg tror sku ikke de har haft tagen den walkie.
    men selv om de viste det oppe ved start så blev der stadig sendt biler afsted,det er sku et nogo.

    att Christian
    du er da en af de sidste der skal komme med sådanne kommentar, du har da selv været en ivrig streetracer.



  • #21   18. jun 2011 frivillig crew eller ej er fløjtende ligegyldigt.

    striben esbjerg kæmper for at få korskro racevay op at stå og de får de sku ikke med den indstilling.

    men hvis ikke dem der er der som crew har nosser i bukserne så burde de ikke melde sig, for så er det jo falsk sikkerhed.

    esbjerg har jo altid pralet med at de havde styr på sagerne modsat vejle/hedensted, men det ser da så ud til at det er over de dage hvis de nogensinde har været der.

    faktisk så vil man jo være bedre stillet uden de crews når der alligevel ikke bliver advaret, for som skrevet er det jo bare falsk sikkerhed.

    selv formanden kom med den største løgn, det var noget mellem ole og jimmy noget jeg ikke vil kommentere her på åben forum, men jeg er sikker på at formand morten ved hvad jeg hentyder til.

    jeg græder ikke over spildt mælk for man kender jo den risiko der ved at køre streetrace, og det er nu også definitivt slut for mit vedkommende.

    for eftertiden bliver det kuntil de lovlige arengemanger jeg kører, og kan da kun advare andre om at køre streetrace.

    STØT hellere op om de lovlige arengemanger.


  • #22   18. jun 2011 Syndes bar det er forkert at der er op til flere der når at miste kortet. før racet bliver stoppet..

    Men hvorfor sender i også 1 nybegynder til at holde vagt i enden..
    Ha var jo næsten ved at skide i bukserne..

    Da jeg spurte ham om, hvorfor han ikke stoppet racet.. vidste han ikke hva han skulle sige...

    Brian...
    Surt du desværre også røg i fælden..
    Men se det på den lyse side.. du tog supraen ;o)

    Og ja jeg ha også kørt meget streetrace.. Men er stort set stoppet med det. da der snart er så mange lovlige løb rundt omkring i landet... at det er sjovere og billigere at deltage i dem.


  • #23   18. jun 2011 det er ihvertfald billigere smiley
    ja hvad skal man med en supra når man kan få en mr2 hehe


  • #24   19. jun 2011 amen gider næsten ikke kommentere den aften!!!

    jeg er så skuffet over det der skete dernede, og så de prøver beskyye hinanden fordi de fuckede i det!
    jeg tror de skal være glade for min bror og brian var der til få mit temperament lidt ned, for ellers havde de nok fået det af mærke i deres sære og kønne hoveder.

    jeg er os færdig med køre dernede, desværre. for det har sgu været sjovt og godt indtil nu. Men fredags var lige i overkanten af hvad der må ske selvom jeg heldigvis ikk selv nåede at køre... HELDIGVIS!!!

    Men som brian siger og christian siger, så må vi jo til støtte op om lovlig ræs i stedet... For det andet er for dyrt i længden..

    (brian, syns det fedt de supraer for tæv konstant af den stakkels mr2) hehe


  • #25   19. jun 2011 casper .
    vil gerne lige sige jeg ik har noegt med cruw og gøre , jeg snakker med dem men er ik en del a det mere der nede .... ... kommer kun der nede for at få en go snak ik andet


Kommentér på:
Esbjerg igår?

Annonce