{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Striben Kickoff 2004 i aften {{forumTopicSubject}}

Så er det idag vi holder Striben Kickoff 2004

GørDetSelv ligger lokaler til og vil i dagens anledning tilbyde værkstedspladser til uhørt lave priser. Prisen for klub-stribens medlemmer vil være 20 kr. i timen uanset om du skal bruge en lift eller klarer dig uden. (Husk medlemskort).

Dette arrangement er ikke kun for klub-stribens medlemmer, men det er kun medlemmer der får de mange fordele og gode tilbud aftenen igennem. Så fortæl venner og bekendte om arrangementet, og kom og støt Klub-Striben i at få et sted hvor vi kan være i fred i weekenderne.

Der vil i løbet af aftenen blive afholdt konkurrencer med præmier fra vores sponsorer, GDS, Carstyle m.fl..

For at sætte lidt gang i tingene vil der blive disket op med nogle slagtilbud som du vil have svært ved at sige nej til. Lige ledes har vi denne aften sænket prisen på medlemskabet af klubben til 250 kr. Dette er et engangstilbud så det er nu der skal slås til, hvis du ikke allerede er medlem af klub-striben.

Ud over at starte vores 2004 sæson er dette også optakten til et samarbejde med GDS som fremover vil tilbyde attraktive priser til klubbens medlemmer.

Arrangementet løber fra klokken 19 til 23 idag lørdag den 13. marts i lokalerne på

Bådhavnsgade 4,
2450 København SV

MVH
Claus - Klub Striben Crew

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Striben Kickoff 2004 i aften
  • #1   13. mar 2004 Hvad syns folket om vejret? kommer i alligevel ?

Jeg gider godt, men gider ikke stå der alene smiley

• #2   14. mar 2004 Det var meget tamt.... Vi var der i 20 min. så var vi smuttet igen, og det var også ved 20-tiden.... Carstyle stod som sponsor, men ingen hos carstyle i glostrup havde udleveret nogle vare til nogen fra klub-striben, der skal lige siges at det var igår lørdag klokken ca. 13.00 jeg var der og de lukker kl.14.00. Så tamt det var det....

• #3   14. mar 2004 Jeg var der 19:20 ca., og der stod der 50 mennesker fordelt i grupper alt efter hvem de var kommet med, jeg gik derind, var der i max 5 mins og skred igen......kunne dog se at der var biler der ankom da jeg kørte....men kun 5 stks....

Inde på http://need4speed.dk/tagwall/list.asp skriver de at det var vildt og at der var over 600 mennesker.....lyder ikke som om det var samme sted jeg kørte hen......

• #4   15. mar 2004 Vi var nu derude hele aften, og der var en del mennesker! Hallen var til sidste proppet så meget med biler at det var nødvendigt at bruge den anden hal! Folk var der muligvis ikke præcist kl 19, men det kom senere. Vi andre havde det nu meget sjovt, og jeg synes da at fremmødet var ok! Det der er skrevet på need4speed.dk er nok ment ironisk med 600 mennesker.. tvivler på der kan være så mange derude! Men vi havde sgu en hyggelig aften! Og til dem af jer der ikke havde.... har nok været skyld i det selv ved ikke at deltage i hyggen!

• #5   15. mar 2004 Solveig : hvad snakker du om?? claus F, som sidder i bestyrelsen af Klub Striben, var ude og snakke med Joakim hos carstyle og der fik de præmierne udleveret!!
    Det er beklageligt at mange der var forbi GDS ikke troede der var nogle fordi der så tomt ud udefra vejen, men der var rimeligt med mennesker! hallen var fyldt med biler ved 21-tiden!! og det sluttede klokken 23, sååå.... helt dødt var der bestemt ikke!

• #6   15. mar 2004 Det kommer som lidt af en overraskelse at Carstyle ikke skulle have sponsoreret noget, ad jeg har haft en aftale med Joakim om det siden vi planlagde arrangementet og jeg hentede da også nogle fine Momo-gevinster hos dem i lørdags.

Alt i alt synes jeg at det var en fin aften, da der var et flot fremmøde sammenlignet med alt andet vi har holdt og en del af de fremmødte virkede da også som om at de hyggede sig. Det kan selvfølgelig gøres bedre, men da vi aldrig har lavet noget lingende synes jeg godt at vi kan være tilfredse.

Kommentér på:
Striben Kickoff 2004 i aften

Annonce