Striben Kickoff 2004 i aften {{forumTopicSubject}}
Så er det idag vi holder Striben Kickoff 2004
GørDetSelv ligger lokaler til og vil i dagens anledning tilbyde værkstedspladser til uhørt lave priser. Prisen for klub-stribens medlemmer vil være 20 kr. i timen uanset om du skal bruge en lift eller klarer dig uden. (Husk medlemskort).
Dette arrangement er ikke kun for klub-stribens medlemmer, men det er kun medlemmer der får de mange fordele og gode tilbud aftenen igennem. Så fortæl venner og bekendte om arrangementet, og kom og støt Klub-Striben i at få et sted hvor vi kan være i fred i weekenderne.
Der vil i løbet af aftenen blive afholdt konkurrencer med præmier fra vores sponsorer, GDS, Carstyle m.fl..
For at sætte lidt gang i tingene vil der blive disket op med nogle slagtilbud som du vil have svært ved at sige nej til. Lige ledes har vi denne aften sænket prisen på medlemskabet af klubben til 250 kr. Dette er et engangstilbud så det er nu der skal slås til, hvis du ikke allerede er medlem af klub-striben.
Ud over at starte vores 2004 sæson er dette også optakten til et samarbejde med GDS som fremover vil tilbyde attraktive priser til klubbens medlemmer.
Arrangementet løber fra klokken 19 til 23 idag lørdag den 13. marts i lokalerne på
Bådhavnsgade 4,
2450 København SV
MVH
Claus - Klub Striben Crew
jun 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 176 Svar: 1.894
Jeg gider godt, men gider ikke stå der alene
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 41
jun 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 176 Svar: 1.894
Inde på http://need4speed.dk/tagwall/list.asp skriver de at det var vildt og at der var over 600 mennesker.....lyder ikke som om det var samme sted jeg kørte hen......
aug 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 78
jun 2003
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 52
Det er beklageligt at mange der var forbi GDS ikke troede der var nogle fordi der så tomt ud udefra vejen, men der var rimeligt med mennesker! hallen var fyldt med biler ved 21-tiden!! og det sluttede klokken 23, sååå.... helt dødt var der bestemt ikke!
jun 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 1.439
Alt i alt synes jeg at det var en fin aften, da der var et flot fremmøde sammenlignet med alt andet vi har holdt og en del af de fremmødte virkede da også som om at de hyggede sig. Det kan selvfølgelig gøres bedre, men da vi aldrig har lavet noget lingende synes jeg godt at vi kan være tilfredse.
Striben Kickoff 2004 i aften