{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

Vurdering af aftenens træf i KBH/Køge {{forumTopicSubject}}

Hvordan syntes folk det gik til aftenens træf ved IKEA Høje Tåstrup og i Køge?

Personligt var det grotesk at folk ikke kan finde ud af at køre ordenligt rundt på parkeringspladsen. Men en ting som overraskede mig ekstremt negativt, var turen til Køge. Folk plejer at køre ordentligt og pænt. Ingen vidste hvor vi skulle hen og dem der vidste det kørte afsted med 180-200 km/t.
Min kammerat var bl.a ved at få kørt fronten af på motorvejen da folk skulle ligge og overhale super retarderet. Og jeg selv måtte holde tungen lige i munden da en Golf 3 fra indersporet trak ud for an mig med 2 meters afstand. Jeg køre 130 han køre måske 90-100 stykker.

Er ikke pivet, men det plejer bare at være en god oplevelse at vende snuden fra Næstved mod KBH for at have hyggelig aften. Men det var bestemt ikke tilfældet.

Udover det forstår jeg ikke valget af sted til race. Men det er igen bare min mening smiley

Ville bare hører om der var andre der opfattede det samme som jeg gjorde.

Ha' en fantastisk aften/nat/weekend allesammen! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af aftenens træf i KBH/Køge
  • #1   10. mar 2012 jeg oplever tit de kører ret rådent fra ikea til fx køge. også derfor jeg aldrig tager motorvejen til køge mere!! holder mig til landevejen..

• #2   10. mar 2012 Lyder som en god idé kender desværre bare ikke vejene derinde omkring smiley syntes bare det er sindssygt ærgerligt fordi at foråret kradser under højre fod.

• #3   10. mar 2012 - på de mennekser der ikke aner at der er andre i trafikken.

• #5   10. mar 2012 Ja sådan har det desværre altid været

• #6   10. mar 2012 Drama.

• #7   10. mar 2012 Ikke de gange jeg har været derinde (besides this time). Men kan godt være det bare er mig..

• #8   10. mar 2012 Daniel D hvad mener du?

• #9   10. mar 2012 Fucking lorte træf 5 biler kørte galt ved motor ned kørsel
    Min bil helt fuck

• #10   10. mar 2012 Hvordan kan man kører galt på en motorvejs til kørsel ?
    og hvis det var andre der kørte galt, hvordan er din bil så "helt fucked" ?

• #11   10. mar 2012 syntes også folk kørte helt hjernedødt. og pisse ærgeligt at politiet kom så hurtigt i køge..

• #12   10. mar 2012 Ja hvad er historien lige bag det uheld der ?

Lige vej, 5 (?) biler i sammenstød nogle hundrede meter før selve nedkørslen. Der må da være en eller flere der sidder med pænt røde ører over de har dummet sig.

• #13   10. mar 2012 Det er bare pinligt at folk kører galt inden de overhoved er kommet på motorvejen.
    det giver jo INGEN mening at bilerne skal tæves 20 meter for så at stå på bremsen for ikke at ramme køen foran osv.
    Og der er bare mange der ikke fatter for 2 kroner blandet, de kører bare som spader....

• #14   10. mar 2012 Ja så det også godt... det så voldsomt ud...

Der var også 4-5 biler der kørte galt nede ved Mac D... der blev en golf 1 cab helt smadret... mega synd...

• #15   10. mar 2012 Anders

Super pæn passat ellers... godt at se den var i god stand... så den både ved ikea og på vej hjem fra køge...

• #16   10. mar 2012 ved mcd ?
    der kørte også en hvid Seat Leon rundt uden bagrude.... var den måske med i mcd uheldet ?
    forstår ikke folk skal køre som super idioter smiley

Men vil sku godt vide hvordan det kunne gå galt lige før motorvejs nedkørslen.

• #17   10. mar 2012 nicklas o : tak for de fine ord,

den golf 1 cab holdte ved siden af mig ved ikea.

• #18   10. mar 2012 Det sku ærgeligt folk ødelægger det for andre... så ikk lige umiddelbart nogen leon der var med i uheldet...

Men cab'en havde ramt en volvo med hængertræk :S... der var self. ikk sket noget med volvoen smiley

• #19   10. mar 2012 var det den grønne gamle volvo ?

• #20   10. mar 2012 den der 245 ? med alle klistermærkerne i bagruden

• #21   10. mar 2012 Ahh.. så meget så jeg heller ikk... holdte lige og fodrede ansigtet smiley

• #22   10. mar 2012 Men det var noget stc... men en intercoller gennem for kofangeren ned med vejen

• #23   10. mar 2012 Ved afkørsel var der en eller anden idiot der smarde bremsen i bund hvor vi alle så ryger op i min Bmw er måske død skal lige se på den desværre

• #24   10. mar 2012 Det var okay. Synes bare folks møde at holde på i køge var belastende for dem der gerne ville køre.
    Og alle dem som skal ligge og køre ind og ud fra parkerings området uden noget formål.

• #25   10. mar 2012 Blom : trist smiley men folk sidder jo også og tænker på Fast and the furious med dilleren i hånden, i stedet for at tænke på at køre bil....

Balkan - Lasse H :
    Man kan jo bare starte løb EFTER sidevejen. der er absolut ingen grund til at race forbi den sidevej der.... det giver vel lidt sig selv.
    Men nej, forstår heller ikke hvorfor der skal holde Golf 2'ere osv. langs vejen hvor der køres på.

• #26   10. mar 2012 Lyder som en masse mennesker ikke har holdt ordentlig afstand. Trist.

• #27   10. mar 2012 Der skal i hvertfald mere kontrol på den side vej. Har det bedst selv med højre bane. Så man ikke den første der bliver ramt når der kommer en ud.

• #28   10. mar 2012 Nogle der har filmet i aften? Der evt kan sende mig nogle
    Videoer Via mail?

(mig der kørte i den gamle 740 turbo intercooler der lavede en god brænder)
    vil gerne se videoen smiley
    Mvh Niclas

• #29   10. mar 2012 Og hvad sker der for de folk som bare leger fast and ferius, og det er typisk en eller anden spade med en golf3 med blåt nr plade lys der løber først. stedet for bare at tage det roligt

• #30   10. mar 2012 Golfen kørte direkte op i røven på min kammerats v40, som bankede op i min, hvor efter jeg bankede op i en Audi foran mig. Igen skal folk tænke sig om. Vi sidder nu på
    Slagelse sygehus med mine 3 kammerater i halskrave og på spineboard.

V40 skal have skiftet bagklap, og kofanger, og jeg skal
    Have ny kofanger også.

Ham med Golfen havde totalskadet 3 biler inden for 1 år..

• #31   10. mar 2012 Der var ikke hængertræk på nogen af bilerne.

• #32   10. mar 2012 Men ja, ærgeligt med Golfen. Men vi kunne bare høre en hård acc, og en hård opbremsning..

• #33   10. mar 2012 MKB
    Lyder som vores ulykke os folk køre fuldstændig sindssygt iaften Vi sidder på herlev nu. Fucking lorte aften og panserne gad ik komme ud selv om så mange kneppe biler og 2 af dem var remlige dyre så burde de sku lige komme ud og hjælpe

Men alt i alt en være lorte aften og en død bil smiley

• #34   10. mar 2012 Jeps, det gad de heller ikke her.. Tvivler på den golf kommer på vejen igen. Han havde også købt den idag. Men folk burde bare tænke sig lidt om!

• #35   10. mar 2012 Det os ligemeget det pisser mig bare af de ik gider komme når vi står med 5 biler der skade og har brug for de komme ud og vi taler pænt til dem og de siger hva fanden vi har gang i og ringe til dem hvem skal man ellers ringe til

• #36   10. mar 2012 panserne hva ved at kør mig og 2 and ned i køge der de kom der og plus man få en bød på 1500 for at gi dem fuck fine da de var ved at kør mig ned

• #37   10. mar 2012 Håber bare mine kammerater og andre der er forudlykket idag er okay. Sidder selv med ondt i ryggen og knaldene hovedpine efter sammenstøddet. Også håber vi hans forsikring er mere medgørlig en politiet.

• #38   10. mar 2012 bliver i overrasket over folk kører som idioter når i tager til streetrace? hahaha

• #39   10. mar 2012 siger bare ungdommen idag smiley men er lidt trist det er blevet sådan. for 10 år siden var det helt anderledes der kørte man stille og pænt ud til stederne. dog var der self en enkelt engang imellem som ja skulle køre tosset

• #40   10. mar 2012 passer ikke Mick.... så'n har det været altid. Der er altid nogen der kører stærkt og vildt.

Det er streetrace.... hva havde i regnet med? der er en grund til folk kommer, de vil ha fart og spænding.

• #41   10. mar 2012 Syntes det der træf i har gang i er så fucking ukpntrolleret at i ødelægger det for andre som bare gerne vil se en flot bil... Umodne mennesker der tror i har styr på jeres biler ligger og køre ræs, som i ikke engang ved hvordan skal håndteres!!!

Sku sørgeligt at der er så mange tosser bag et rat ... En eller anden dag går det udover en uskyldig fordi i skal ligge og køre ræs, hvor der ikke er kontrolleret forhold!!!!

• #42   10. mar 2012 Jean,

Den tid på måneden igen, øv bøv det er hårdt smiley

• #43   10. mar 2012 Daniel... Ja jeg pisser rødt... Men har intet at gøre med det ... Syntes bare det er til grin det i har gang i, og du kan jo se i ikke har styr på det, siden i køre galt på stribe ...

• #44   10. mar 2012 arrh jean nu tegner du vist dit eget billede af hva der skete.

• #45   10. mar 2012 Ja for hvis det var et lovligt arrangement (som der kun er få af i løbet af et år) kunne man jo ikke køre galt på vejen dertil smiley

Hvis du er så meget imod striben, så lad da være med at læse om emnet, det må da gøre din morgen super trist at du skal være sur over noget du intet har med at gøre smiley

• #46   10. mar 2012 Bob ... Jamen nogle gejler jo hinanden op, så man skal ligge og køre pildråddent!!!... Ved godt det ikke er alle der er sådan .. Men hvis nu det var et arrangement som blev holdt af proff folk, kunne det jo være de kunne blive udelukket dem som ødelægger det for andre

• #47   10. mar 2012 jæz men nu ska du ikke tage tingene ud af kontekst. De kørte galt på motorvejen. Om de har været på striben eller siddet på havnen og spillet banjo kan da være ligegyldigt.

• #48   10. mar 2012 Ukontrolleret er ordet!!!

• #49   10. mar 2012 jeg er helt enig, har altid været for en bane på sjælland. Men der er satme mange der er imod. Det er kegler der ikke vil se en løsning på problemet der er imod.

• #50   10. mar 2012 Ja en bane vil være en god id'e .. Har hørt der kommer en i Jylland, så tror bare man skal kæmpe længe nok

• #51   10. mar 2012 Hvad skete der lige for den patrol der sad fast på græshøjen i køge?! Græsplænen fra fuldstændig smadret bagefter.... næppe noget der giver + i bogen

• #52   10. mar 2012 jeg ku personligt godt tænke mig at vide hva folk sys der er problemet ved at køre i køge?( en ordenlig mening)

og det med folk køre som idioter no de køre til og fra sted, kan jeg jo sån set gi jer ret i, men os der står for det kan jo ikk sidde i hver bil og sige hva de må og ikk må, vi kan kun sige til folk de skal køre ordenligt.

her nå den officielle sæson starter, vil vi arbejde på at måske finde nye veje a køre på, og gå mere op i sikkerhed. men alt info om det kommer til at stå inde på vores side STRIBEN KØBENHAVN.

vh dennis striben kbh

• SlumChef
    SlumChef Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
    #53   10. mar 2012 Synes sku ham i den Patrol, skal tage sig lidt sammen og lade vær med at ødelægge det for os andre. Det gavner ikke noget og smadre en græsplæne fuldstændig for nogen som helst!
    Og det gælder også de andre, som synes det var sjovt og ligge og smadre rundt på den skide græsplæne.

Ellers må ham med den Patrol køre til Jylland hvor den høre til. Bonderøv!

Ellers super fed aften hvad jeg fik set. Og politiet dem kan man kun grine af så længe de bare køre forbi smiley

• #54   10. mar 2012 Jeg synes det er skide godt i Køge, der er ok med parkerings muligheder, hvis man har bare lidt hjerne self... Og så synes jeg ikke sikkerheden på "banen" kunne være bedre et offentligt sted.

• #55   10. mar 2012 Sker

Helt enig, sidste sæson var der også nogle tumper som ødelagde den græs plæne, det blev de ik skide begejstret over , og så plejer der også og blive snakket affald, så flere som smed deres lort ud over det hele .
    Det jo sådan noget som gør det ik bliver til en skid ..

• #56   10. mar 2012 Næste gang, sig ud til alle om hvor vi kører hen og så lad dem der vil køre åndssvagt, køre først og så kommer vi andre 15 minutter efter smiley

• ELSNER .
    ELSNER . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 11 Følgere: 9 Svar: 60
    #57   10. mar 2012 jeg var kun ved ikea, og synes fandme at folk kørte som tosser. synes også at det er vildt at folk ikke gider give plads eller rykke sig når man kommer ned imod de bagerste rækker.

jeg er stoppet med at tage til køge. folk kører fuldstændig retarderet på vej derhen og det er jeg sgu blevet træt af. folk tænker sig heller ikke om i køge, parkerer alle mulige latterlige steder, smadrer græsplænen, lavet donuts i gruset så alle der har parkeret der, får sten og alt muligt lort på deres biler. folk vader bare over vejen lige inden de starer et ræs og folk venter ikke til bilerne er kørt forbi. synes også altid at der har været problemer med dem der kører motorcykel i køge.
    Der skal heller ikke meget til for politiet at lukke hele lortet af i køge. jeg synes helt klart at de fedeste steder har været Amager og holmen.

• #58   10. mar 2012 Syntes køge er et ag de bedste steder at være .. God mulig hed fuor at alle kan se hvad der sker på det meste af banen.... Dov burde der først blive startet efter side vejen . Og så burde tosser som ham i patrolen holde jeg langt væk .. Den græsplæne har være et problem i mange år fatter ikke folk ikke fatter at den ikke skal smadres hvert år hvorfor ! Ham i Volvoen fed brænder nede på banen . Men fandme ikke særlig smart at lave en oppe ved tanken når politiet holder lidt der fra og man så blokere vejen så andre ikke kunne komme væk... tåstrup.

• #59   10. mar 2012 andreas v: folk køre nå de selv vil. det jo ikk noget vi styre.

• #60   10. mar 2012 Med hensyn til den sidevej, ville det smarteste da være at parkere 2 biler der blokerer, så folk ikke blæser ud foran folk?

Hvad synes i?

• #61   10. mar 2012 til uheldet i tåstrup forstår jeg godt politiet de ikke gider at komme... de kender udemærket grunden til det er gået galt. det er bare avelige at en tåbe skal være skyld i 5 smadret biler.. det er denne type mennesker der ødelægger det for alle andre...
    .. skal også siges at der var rigtig mange frem mødte i aftes det var godt at se alle de mennesker.. men folk skal sku tænke sig om når de køre inde ved ikea ... og ved ikke hvor mange der har prøvet og vente med at køre der fra som nogle af de sidste...DET LIGNER EN STOR SKRALLESPAND ,,,, så ryd dov op efter jer selv... så ku det også ske af vi slap for politiet ved ikea hvis folk ryder op og ikke køre som galninge..

ellers en fed aften

• #62   10. mar 2012 Sl4sgo: lavede en på vejen ved tanken ja, og politiet var helt nede ved plænen som blev ødelagt, havde en til at holde øje med dem så de ikk kom, og undskyld hvis jeg blokerede vejen, var ikk meningen, der var heller ikk nole bag mig da jeg startede , flyttede mig da jeg kunne se der var noget smiley

• #63   10. mar 2012 Jeg var ikke indblandet i noget uheld med min gamle grønne Volvo. Heldigvis. Håber alle er okay!

• #64   10. mar 2012 Men mon ik folk har fået kørt tosset nok lige de næste par uger, folk har vel forårs kuller smiley

• #65   10. mar 2012 Sl4Sg0 S

til uheldet i tåstrup forstår jeg godt politiet de ikke gider at komme... de kender udemærket grunden til det er gået galt

hva fanden er det for noget lort at skrive! du da godt nok langt ude nå man kan sys det, squda så ligemeget hva grunden er, så skal de passe deres job, om det har noget med striben at gøre eller ej.

• #66   10. mar 2012 Det med det uheld tæt ved nedkørselsen det startet lige bag mig ham der lå bag mig ligger alt for tæt på mig da jeg så bremser ned p.g.a kø der høre jeg bare ham bag mig bremse hård uden at ramme mig men det gjorde de 5 andre ikke og BANG sagde det!!!! Er bare glad for han ikke ramte min Mercedes

• #67   10. mar 2012 lyder som om der er kommet en del rookies iår..
    køre selv kvikt engang i mellem men på vej til striben ja så holder jeg den omkring 130-140max. nå så mange folk samles omkring race ja så gælder at køre pænt indtil man holder ved startlinien

• #68   10. mar 2012 1: mht. til at køre i Køge, så synes jeg, at det er et godt sted konstra fx. greve og brøndby.
    Årsag til dette er at vejen er sgu bredere og bedre overblik på evt. at der skulle komme modkørende op for enden.

det med at folk køre ud fra sidevej er jo et generelt problem - sidste weekend synes folk i brøndby at de skulle køre samt være modkørende når der skulle ræs igang. men Benjamin har en go point med at sætte 2 biler i køge.

2: Øv hvor er jeg træt af at høre om hvor godt det var i "gamle dage" - hvis det var så pisse godt hvorfor kommer der så ikke noget konstruktiv dialog med jer gamle ?
    Og hvor er jeg træt af at høre I ikke gider komme fordi der ikke er ordnede forhold - jamen så få da selv fingeren ud og kom igang !!!

forøvrigt synes jeg også at huske en historie om en massivt uheld på bryggen fra de gamle dage ...

Jeg er helt enig i, at der er nogle idioter som ikke har nogen sans for logik (fx kører efter dem der ræser samt helt op i røven på dem) . Men hvor er det ærgeligt at der ikke bliver fokuseret på dem som godt kan "opføre sig ordentligt"

Vi kan ikke lege betjente overfor hinanden og ekskludere folk men man kan jo komme med venligt råd om at det måske ikke er for smart det personen laver - skideballer hører ingen steder hjemme.

Jeg var ude og kører aftentur igår så kan ikke udtale mig om udflugten igår ...

God lørdag (og evt. kom til Hide'n'Seek idag )

• #69   10. mar 2012 Hehe Pingo - er det dig der har startet hele balladen smiley

• #70   10. mar 2012 Dennis J, så må man videodokumentere det og sende det til politiet så det er de rigtige der får bøderne.

• #71   10. mar 2012 Fået en "ide" .. fang de drengerøve på video .. de skulle jo åbenbart ikke have fået det kørekort .. de fatter jo ikke en skid ser det ud til .. hva fanden i hele hule helvede giver dem ret til at sætte andre folks liv på spil.. hvis de skal køre ræs må de sku finde en lukket bane.. sku have en ordentlig gennemgang af politiet .. klip i kortet .. beslaglæggelse af bil .. og self en bøde der siger spar2 .. tak fordi jeg måtte trolle lidt smiley .. kan bare ikke ha at folk der kører sådan kan slippe afsted med det .. skide sjovt sikkert indtil en bliver slået ihjel ..

• #72   10. mar 2012 kenneth h:
    vi søger ikk folk der hader striben, det er et spørgsmål om hva folks mening er om igår.
    så find en andet tråd til det der tak.

• #73   10. mar 2012 Sgu ærgerligt folk skal ødelægge hinandens biler, når de er kommet for at kigge / køre ræs.

• #74   10. mar 2012 det er skam ikke striben jeg hader .. det er folk der ikke KAN køre bil ... der kører somom de TROR de kan

• #75   10. mar 2012 nemlig .. hvis man kom for at kigge på flotte biler .. og så får sin bil smadret fordi en eller anden 18årig dreng tror han kan køre .. det er skam det ENESTE jeg ikke bryder mig om .. for der er sku da ikke noget bedre end at stirre blindt på biler der er klargjort helt i top .. alt i udstyr ..

• #76   10. mar 2012 du er da godt nok fordomsfuld det da helt vildt

• #77   10. mar 2012 hvad mener du med fordomsfuld ? .. at sige det var en 18årig var en generalisering af personer der tror de kan køre bil .. det kan ligeså godt være en 25årig såvel som en 30 årig .. men det ændrer ikke på at færdselsreglerne er der for at blive fulgt, at køre rådent i trafikken = at sætte andre folks liv på spil, hvilket er uacceptabelt . HVIS man skal ud og køre ræs . så kan man i det mindste vente til man er på destinationen af det planlagte område, hvorpå lovovertrædelsen ( hvis der ikke er givet tilladelse ) skal finde sted ik? .. som du sikkert læste ovenover så var det folks biler der blev smadret FØR de overhovedet var ankommet, på grund af ræs fra enten dem selv, eller folk der kørte foran dem .. syntes du det er fair ? .. altså hvis det nu var DIN bil der blev smadret fordi folk skulle spille smarte ? smiley .

• #78   10. mar 2012 kenneth for fanden.... "må de sgu finde en lukket bane" Hva faen tror du folk har råbt og skreget efter i 10år??

Spasserne tror bare man kan slå hårdt ned på "streetracerne" istedet for at se på langsigtede løsninger. Hvis det ikke skal være på gader så skal der være et alternativ.

Forbud mod alt løser ingen problemer. Det er symptom behandling istedet for at se på hvorfor der er et behov for gaderæs og så møde det behov.

De har da næsten fattet det i jylland, nu får de en bane. = )

• #79   10. mar 2012 er skam fuldt FOR at folk skulle have en lukket bane .. nedlagt landingsbane eller noget .. ville spare samfundet SÅ mange penge .. + at dem der kører ræs der.. behøvede ikke koncentrere sig om andet end det at køre bil .. som sikkert også ville medbringe færre uheld.
    og ja kan godt være at det koster at lave sådan en bane til de fartglade.. men modregner de mon de omkostninger der er på udrykninger, politi, sygehusbesøg osv .. som der er ved "streetracing" .. og det er jo ikke kun dem der kører ræs der kommer til skade, er jo også uskyldige bi passerende.

Men som sagt inden flere folk brokker sig over min attitude, jeg er IKKE imod ræs så længe det er på lukket bane..og kan som sagt slet ikke se hvorfor de folk ikke skulle have en lukket bane .. væk fra byen, ud på lars tyndskids marker, et eller andet bare ikke i trafikken.

• #80   10. mar 2012 "spasserne" var ikke møntet på nogen her, bare lige for oplysningens skyld. = )

• #81   11. mar 2012 som alle så rigtig skriver så køre en del som kæmpe idioter, jeg ventet selv med at køre fra ikea som en af de sidste af netop samme årsag (og ja der er mega meget skald, ryd dog op), jeg vil da ikke ha ødelagt min bil fordi en skal være skal spille "smart" i sin vold tunet gamle lorte golf, jeg er ved ikea for at se på lækre bilen og på striben for at se ræs og når man skal fra ikea til striben så KØR DA FOR SATAN ORDENLIGT.. tænk engang hvis du hamre ind en en familiebil fordi du lige skulle være "smart" på vej der til.... 100% jeg har da også kørt rådnet og køre da heller ikke altid kun 110kmt. men kan ikke forstå folk ikke lige tænker sig om de vil vel heller ikke ha ødelagt deres biler

• #82   11. mar 2012 og ang. ulykken kan jeg kun sige at det ikke kommer bag på mig sådan som folk køre... og kan også godt forstå politiet ikke gider bruge tid på det (folk der køre der ved det kan ske).... trist for folk helt sikkert, men så vent lidt med at køre som der er blevet skrevet så lad tosserne køre først og vi andre kan trille dertil sikkert og roligt uden at ha brian/ali et og to helt oppe bagi.
    Ang. køge så kan folk vel tænke sig til at firmaet der ejer den græsplæne ikke synes det er så fedt den bliver brugt som p plads eller bliver pløjet op af en tosse i en 4x4er som tydeligvis ikke kan køre bil... trist folk skal spille så smarte og ikke kan tænke selv ... håber virkelig det kun er en dårlig opstart og ikke er sådan det kommer til at være hver weekend

• #83   11. mar 2012 Var det egentlig i sidste eller forrige sæson vi nogle gange blev sendt afsteming grupper på 10-15 biler ??

• #84   11. mar 2012 Godt man er fra Aalborg og vi næsten er 100% sikre på at få en lovlig bane nu hvor der er så mange problemer på djævleøen ;-)...

• #85   11. mar 2012 det lyder som en kanon ide hvis du spørg mig, tror desværre bare ikke folk ville indrette sig efter det... her i DK lever man efter MIG MIG MIG også mig... nederen men sådan er det desværre

• #86   11. mar 2012 Dem som vurdere hvor vi skal køre hen,ku i stedet for at råbe hvor vi kører hen , så folk kommer væltende ned til deres biler og flyver afsted med hovederne oppe i røven. Begynde og gå hen til hver 10-15 bil og sige stille og roligt vi køre til Køge etc, og så stille et par ved mcD til og lukke folk ud så vi ikke har det problem med at folk kører 100 ned gennem parkeringspladsen smiley det ku være et forslag synes jeg da det jo gik helt galt i fredags. Og det tror jeg kommer til og betyde to ting :
    1 mere politi
    2 folk gider ik komme

Kommentér på:
Vurdering af aftenens træf i KBH/Køge

Annonce