{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

LeMans-Camps? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til LeMans for første gang.
Har siddet og læst lidt om de forskellige camp: Karting Nord, Expo, Haux Annex og bleu nord.
Har umiddelbart ikke nogen ide om hvad jeg skal vælge.

Nogen der har nogle gode råd, tips og oplevelser fra de forskellige camps?

MVH Lars

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LeMans-Camps?
  • Rasmus O
    Rasmus O Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 3
    #1   18. mar 2012 Karting nord er nok det mest centrale smiley

Men jeg ville klart vælge k rejser og så få en plads i K campen ..
    K rejser er dog lidt dyrere end de andre selvskaber, men stemningen i deres lejre er bare det fedeste.

• #2   18. mar 2012 K-camp... Der er så fine forhold... bad og toiletter er tæt på uanset... og er rene! og foderet er bare i orden smiley

• #3   18. mar 2012 K-camp, er desværre udsolgt

• #4   19. mar 2012 GP tours er også helt iorden, vælg karting nord, det ligger dejlig centralt med brænderplads ude på vejen smiley

• #5   19. mar 2012 drop kcampen. det er så proppet og tætpakket derover. tag hellere krejsers anden camp bousejour. den er pisse fed. rigtig god plads. fin gå afstand til banen. generalt har krejser lavet nogle rigtige gode pakkeløsninger. man kan sagtens spare lidt penge og bo på de camps du nævner. men på krejsers camp er der gode toilet/bad forhold. vildt god mad. vagter 24/7 og fede fester om aftenen. jeg har været afsted på kør selv tur med dem nogle gange og jeg har ikke et eneste kritik punkt.

• #6   19. mar 2012 Vi ligger på beausjour hvert år og skal ligge der igen i år, det er rigtig godt synes jeg, også med bad og toilet. og så har man direkte adgang til en bakke oppe ved porsche kurven, hvor der er masser af plads, og det er super fedt at stå der, og se alle nedbremsninger og overhalinger hen til svinget. og ovre på den anden side kan man se at alle står som sild i en tønde smiley

• #7   22. mar 2012 EXPO det er mest centralt i forholdt til byen osv. Vi skal der ned igen i år!

Kommentér på:
LeMans-Camps?

Annonce