{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Gumball 3000 New York - Toronto {{forumTopicSubject}}

Af ren og skær nysgerrighed, er der nogen her fra galleriet tilfældigvis der er i USA / Canada og skal se Gumball 3000?

Det er nu på fredag med start i New York fredag morgen, et kort stop i Niagara Falls of få noget at spise og bagefter til Toronto og vise biler frem.

http://www.gumball3000.com/history/2012

Bagefter er der fest hos Maison Mercer med fed house musik:

http://www.maisonmercer.com/fl_index.html#/events

Skulle nogen være klar, så skriv en besked!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gumball 3000 New York - Toronto
  • #1   22. maj 2012 Det kunne være sjovt at køre ned og se det, men jeg gider ikke sidde i kø hele vejen til L.A. Det er Memorial Day weekend, så mange er på vejene. Det kunne ellers være sjovt at se hele det cirkus når nu de slutter relativt tæt på hvor jeg bor.

Det er dog mit mål at deltage mindst en gang smiley

• #2   22. maj 2012 Er det ikke rocker dyrt at deltage?

• #3   22. maj 2012 230klik for en bil med to vip personer..

• #4   22. maj 2012 MAds H + benzinoooo smiley

• #5   22. maj 2012 Martin N

Plus bøder og evt. fængselsstraffe... Plus evt totalskadet bil smiley

Carsten

Du skulle tage ud og se bilerne og evt feste med dem. Har været med i 2005 som ubetalende stalker indtil budapest og så dem også 2010 da de var i DK, og det har altid været en uforglemmelig oplevelse. Endte faktisk også med at være højestebydende på Xzbits Gallardo i 2006 da den har på auktion i Wien. 550.000 kr, men de ville have 700.000 kr. Set i bakspejlet var det sku meget heldigt da jeg knapt nok kunne betale banklånet dengang smiley

• #6   23. maj 2012 Ja, det er uden tvivl en oplevelse at være tæt på det vanvittige show.

Haha, ja, jeg kan lige forestille mig samtalen, når man ringer til banken og siger at man kom til at købe en Lamborghini, og gerne lige vil have den finansieret smiley

Men 700k i 2006 var ellers ikke galt. Den lokale Lamborghini forhandler tager omkring 500k for en 2006 med lavt km tal i dag.

• #7   23. maj 2012 Ja det var 120.000 dollars dengang, og så havde den jo en vis værdi fordi xzibit have kørt i den i Gumball. Så jeg ved ikke hvad jeg tænkte dengang, men havde faktisk lavet alle beregninger og havde købt den for de 550.000. Først senere fandt jeg ud af at der er noget der hedder forsiking osv, og selv i Tyskland skulle jeg nok have sluppet 20.000 på fars navn smiley halvårligt.

http://www.ridejones.com/the-xzibit-adidas-gumball-car-for-sale/

• #8   23. maj 2012 Endda en dansker på gumball "forsiden":

http://www.gumball3000.com/blog/lets-get-this-rally-started-1

• #9   24. maj 2012 Cool at der er en dansk Lamborghini på forsiden!

Jeg ved ikke hvad forsikringen koster i Tyskland, men ja, helt billigt er det nok ikke. Her i USA kan man forsikre biler som "weekendbiler", hvilket gør dem meget billigere i forsikring.

Jeg giver ca. 5.000 kr. helårligt med fuld forsikring for Corvette'en, men den koster dog også en del mindre at købe end en Gallardo. Som "weekendbil" skal jeg give omkring 4.000 kr. så forskellen er ikke så stor på den, men forskellen er sikkert stor på en Lambo eller Ferrari.

• #10   25. maj 2012 Forsikringer er meget billige i tyskland, MEN kun for dem der ikke laver skader. Så som 25 årig kan du godt slippe af med ca 7000 kr for en ny porsche 911 turbo. Det synes jeg er meget fair. Almindelige biler koster en 3-400 Euro med fuldkasko vejhjælp osv (hvis du er nede på 35% af den oprindelige præmie = 5-6 års skadefri kørsel). Men som alt, så svinger priserne jo fra forsikring til forsikring smiley

I Canada tilgengæld er det det rene vanvid! Jeg har været ved nogen brookers og fået "tilbud" på 4-6000 dollar for bilforsikring og ca 3000 dollar for motorcykel.... Havde jeg vist det i forvejen havde jeg fragtet min bil og mc herover for det år jeg skal være her, det ville kostet ca 2500 dollars tur retur smiley

Så jeg har valgt det forkerte land, næste gang kommer jeg også til californien, billige bil, bedre vejr, og generelt tror jeg alt er bedre og billige i forhold til hvor jeg er nu (selv Danmark er billigere hvad dagligdags ting angår end Canada smiley ).

Når men har lige fået biletten for i morgen aften, så vender nok tilbage lørdag med forhåbentlig masser gode billeder af biler og babes smiley

• #11   25. maj 2012 Ja, smid endelig en masse billeder!

Kommentér på:
Gumball 3000 New York - Toronto

Annonce