Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DBH 2012 Vinder
  • #1   4. jun 2012 arrh pis er søgefunktionen gået i stykker igen?

• #2   4. jun 2012 Nej. - Men hvis du kan finde indlægget hvor svaret står i, kan du så ikke bare linke det i stedet for at svare på den facon dér.....?

• #3   4. jun 2012 der var ingen samlet vinder i år

• #4   4. jun 2012 så vidt jeg kan finde i forum blev der ikke nogen overall vinder da de ikke ku holde styr på det. og superfinalen aldrig blev afholdt..

så der er kun enkelte vindere i nogle klasser vist nok....

• #5   4. jun 2012 Bagermesteren .: tak for et seriøst svar.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.623
    #6   4. jun 2012 Hehe ja der er mange indlæg med spørgsmålet, men jeg har heller ikke set svaret på dhb endnu, har hørt det skulle være en bobble der tog dfb titlen, men udover det ja ;D
    Men svaret kan vidst næsten være lige meget, banen var vidst noget værre lort, værre end sidste år, så resultaterne er nok ik super fede smiley

• #7   5. jun 2012 hvad vil folk dog til DHB?? banen er elendig. crew uforskammet dumme, damerne er småfede, ikke styr over noget, speekeren aner ikke hva bil der kører på banen. osv... jeg forstår det ikke..

• #8   5. jun 2012 Bobbel ? i går var der snakke om en Seat Leon...

• #9   5. jun 2012 som der vandt dfb altså

• #10   5. jun 2012 nej det er kraft edme ringe at selv på v-max side er der ingen info, selv her 2 dage efter !! har hørt at det var en supra der vandt dfb.
    rød e46 fra tyskland, vandt drift , og der er tilsyneladen ingen der ved hvem der er danmarks hurtigstebil !

• #12   5. jun 2012 Ja det hele var sku lidt noget rod, der var ikke altid styr over tingene, lidt bedre planlægning næste år ville gøre underværker. Og der må da være nogen som har den hurtigste tid i de forskellige klasser? nu så jeg ikke så meget drag-race så lidt svært at følge med i, jeg opholdt mig mest ved drift banerne. og i drift var der vel ikke nogen egentlig vinder? eller er det mig der er galt på den. Og så lige til DFB hvis det var den sorte/mørke bobbel der vandt så var der da mange biler som dommerne havde overset. for der var da mange andre der var meget mere gennemført og mega fede.!

• #13   5. jun 2012 Hahaha.... fuck hvor er det da bare gået i vasken for dem.... virkeligt imponerende...

• #14   5. jun 2012 Sjovt nok med de pokaler, for sidste år da jeg havde vundet min klasse i drifting, der fik jeg at vide jeg sku køre ned på 402 starten og få overrakt.
    Der var der bare intet at komme efter smiley
    Da jeg så hørte om de havde glemt det eller hvordan, fik jeg bare at vide at jeg ski bare komme igen næste år, så fik alle en pokal smiley

• #15   5. jun 2012 ja men så har dem der har holdt dhb vel også sparet 10000kr til vinderen af dhb? lige ned i overskudskassen må man sige?!?! mega dårligt.

• #16   5. jun 2012 Tiderne fra 402m banen kan ses her: http://www.nitroz.se/motorny/resultat/viewlist.asp?id=2012/dhb_2012.txt&year=2012#toppen

• #17   5. jun 2012 det er kun kval tider, resultatet er ikke lagt op endnu....

• #18   5. jun 2012 Så tag et kig igen, alle finaletiderne er der under hver klasse smiley

• #19   5. jun 2012 Rigtig med underklasserne, med DHB (super finalen) er helt forkert......

• #20   5. jun 2012 Jeg vandt Danmarks hurtigeste gadebil med min skyline, fik en pokal og 10.000 med hjem
    Frank jørgensen vandt overall og klasse i sin unlimited dragster, fik en pokal og 10.000 med hjem
    Outlaw 4x4 til michael i sin 1100 hk gollf 2
    Outlaw fwd til Lasse nielsen i sin uno..

Resten har jeg ikke styr på..

• #21   5. jun 2012 tillykke med den titel smiley

• #22   5. jun 2012 daniel V
    jo drift havde ikke bare en vinder , det var EM i drift . så ham tyskeren i den røde e46 vandt

• #23   5. jun 2012 Ja men var det ikke bare 2. runde af EM? selve finalen er vel ikke blevet afholdt endnu. nå det var ham der vandt. det burde sku ha været team black smoke der løb med sejren. han kan satme svinge en bil rundt med en helvedes masse røg.

• #24   5. jun 2012 gik ud fra at det var selve em afslutning ,men det er jeg ikke sikker på . ja blak smoke burde ha vundet ,men de lorte dommer var blinde og fejl dømte ,
    " bsr og tyskeren kørte sammen i første gennem løb og lage begge gassen og kørte bare lige ud. de regnede begge helt sikkert med at det ga omløb ,men da dommeren ikke så sammen stødet blev der dømt fordel til tyskeren selv om han osse rettede op " det er hvad bsr selv skriver på deres hjemme side. men de er sku så flinke så de er bare glad for at deres nye opsætning spillede så godt at han skrev , bilen køre så godt at jeg kunne ha ringet til min mor under løbet.

• #25   5. jun 2012 Efter hvad jeg har læst skulle de være 2. runde ihvertfald. men kan sku ik finde noget om nogen finale som sådan, kun lige noget med en finale på Nurgburgring i tyskland til august vist nok. ja det gjorde de godtnok, men da de så spurgte publikum om hvem der var bedst af Mercedesen og den han kørte mod var der ingen tvivl om at TBS har en masse fans!! smiley han kører satme oss godt.Jamen for faen de dommere skal sku da ha øjnene åbne.! det sku da det de er der for.! var det de 2 der næsten kun lige ramte hinanden? eller var det nogen andre... satme ik nemt at holde styr på alle de biler smiley men fedt show uanset hvad.

• #26   5. jun 2012 ja vi kunne godt se at de stoppede ,men kunne ikke se om de ramte eller ej ,men de snittede osse kun henanden ,men nok til at de begge kunne mærke det og begge stoppede , og så er der jo ingen af dem der burde ha fået point, men ja de var begge skide dygtige og værdi vinder ,men syntes at bsr er for seje .

• #27   5. jun 2012 Nu skal i huske på vi fik point og blev bedømt på 3 seperate ting i gennemkørslerne.
    Først og fremmest farten rundt i highspeed svinget til at starte med.
    Derefter køre stilen, og så vinklen.
    Derudover blev der også taget i betragtning om bilen havde 600hk men kun brugte halvdelen eller om det var en bil med 200hk der kørte ligeså godt, så fik 200hk bilen en fordel.

• #28   5. jun 2012 en blå bobbel vandt dfb.

402 meter var der kun vindere i de enkelte klasser og ikke nogen vinder i superfinalen da den aldrig blev kørt fordi de ikek havde styr på en skid 2tal latterligt!!

• #29   5. jun 2012 Team kallberg racing.
    De havde da styr på hvem der skulle køre,
    de var bare for sent på den ganske som sædvanlig, og der er kun tilladelse til at køre indtil kl 16.
    Jeg nåede at køre 1 gang i superfinalen, der var den over 4. men jeg var også en af de sidste der kørte, så opgav de at køre det pga tiden.

Men der kan ikke bebrejdes arrangørerne,at tiden gik, kun alle de amatører der tror de stadig kan snyde til dhb..
    Folk kom jo kraftedme til line up i finalen med ændrede biler
    Der holdt en med mickey thomsen slicks i gadebilsklassen, klar til at køre, indtil officials fik smidt ham ud..
    Kæmpe skulderklap for reglerne bliver fulgt og opretholdt..

• #30   5. jun 2012 og vel ca 100 ekstra deltager i alt lige fre BMW 324d og vitoer der kørte engang så var de billige biletter hjemme

• #31   5. jun 2012 Ja.. Men det gav kun mindre køretid til alle, og de skal da også have lov til at deltage.
    Det gjorde ikke at tiden gik, inden finalerne kunne komme igang,.

Kommentér på:
DBH 2012 Vinder

Annonce