{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal der til?
  • #3   23. jul 2012 Vil I uddybe ventetid? smiley

  • #5   23. jul 2012 det kan jeg godt følge smiley Hvad jeg har observeret har der været 3 "typer" ventetid (og her må I godt byde ind samt det kan været svært for publikum at vide præcist hvad der sker smiley )

    1. venter på at nogen der skal til/fra skyde banen længere nede af vejen kommer væk
    2. hvis en racer spilder olie eller på anden måde går i stykker på vejen
    3. vi opleverer at der er så meget race tid, at kørerne er nød til at holde pause, dels pga. varme motorer, men også benzin, slid og alm. pause

    den sidste samt at det er de samme biler bliver selvfølgelig løst ved at flere tilmelder sig smiley

    er der noget jeg har overset? smiley


  • #6   23. jul 2012 Og en gammel politi bil. Så man lige kan få lidt a suset smiley

  • #8   23. jul 2012 det kunne også være fedt hvis der var nogle showbiler og nogle gejlet udstiller biler og noget opvisning af en art det vil nok lokke flere til og ja en længere og bedre bane hvor folk faktisk kan se noget der er sku lidt for dårlig forhold for publikum og det er ikke den bedste vej der er valdt der er alt for mange der ikke kan se en skid

    og så lige en ting til.
    konceptet er der ik noget i vejen med men når i nu kun holder det 2 til 3 gange om året hvorfor så ikke prøve at lege jer ind på flyve station værløse for jeg ved at det kun er politiet der bruger den til at træne på så det kunne være en mulighed også for jer det kunne lokke nogle sponsor til.


Kommentér på:
Hvad skal der til?

Annonce