{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.558 visninger | Oprettet:

Sikkerhed på Striben. {{forumTopicSubject}}

hvis der skal mere sikkerhed på striben er man nok nødt til at skærpe indsatsen mod dem der ikke har en skid respekt for andre end sig selv. forstået på den måde at hvis man ikke kan styre sine evner bag et rat eller opføre sig som var man gæst i et fremmed land skal man holde sig væk væk fra ræs på striben. de fleste knægte der lige har fået kørekort og som har en køreevne lig nul. (hvilket bliver bekræftes hver weekend i aviserne). De vil jo også gerne vise at de kan køre ræs.
skal de få lov, nej de skal sgu ej. Det jeg vil frem til er at dem der ikke kan håndtere en bil med X antal HK´er må sgu vente indtil de kan. "Opførsel" på striben må jo sige sig selv ang. færden på vejen. Man går sgu da heller ikke ud på banen hvis man er til DTC-løb, og løbet er igang.
"Alkohol" håber jeg slet ikke der er noget der hedder når man kører bil.
og ja der skal mere styr på det, dem der bruger striben hver weekend må jo være med i en opstilling af "Officials" dem der sørger for at alt går efter reglerne, så der ikke bliver kastet mere lys på striben i div. medier.
og for dem der ikke kan respektere disse "Officials" må smutte som en mandel. Og der vil være folk som ikke vil fatte dette, der må dem der er interreseret i en god aften og en god fremtid for striben stå sammen og bakke sine fælleder op, mod dem der bare vil lave lort i den for andre.
Det er tid til at få styr på det der sker på Striben, starterbaby er den eneste der ha taget initiativ til at få lidt styr på det derinde, og det skal hun have stor ros for.
Men der skal mere til end det, vi skal have nogle faste folk som kan vise autoritet, derfor spørger jeg til om der er nogen der vil være med til dette. Opgaven bliver at sørge for at ræset forløber som det skal. 2 biler afsted af gangen, og kun 2. og for dem der ikke fatter det kan de lige så godt lade være at stille op. En anden del af opgaven bliver at sørge får at folk ikke går ud på vejen eller står halvvejs ude på banen når der køres, såvel også at folk ikke kommer cruisende i modsatte retning.
Disse opgaver virker simple, men det er de ikke medmindre at dem der er interreseret i en god aften støtter disse personer der har fået lagt opgaven for sig.
Husk det nu, støt den der prøver at få det hele til at gå godt på striben.
Der opfordres også til at kigge efter "forkert stylet biler" i mængden, ser man en så gør folk og starteren opmærksom på det, da der var nogen der uheldigvis blev pinned i weekenden.
Det er ved at være sommer og vi skal have nogle fede, sikre og uafbrudte aftener.

Sammenhold det skaber en organsation.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikkerhed på Striben.
  • #1   26. mar 2006 Hørt hørt

• #2   26. mar 2006 Forkert stylede biler.. hmm.. Hvad mener du ? smiley

• #3   26. mar 2006 hørt hørt

• #5   26. mar 2006 du har ret i at folk færdes total forkert ude på striben, men jeg synes bare det bliver lidt svært at holde folk i ørene, da de sådan set har ligesåmeget ret til at køre ude på striben, som dig og mig.!
    Jeg synes også det er noget lort at folk ikke kan køre en anden vej retur istedet for at genere dem der skal til at køre bagefter...!

• #6   26. mar 2006 Mr-X, kan det ikke være rimelig ligegyldigt?

• #7   26. mar 2006 tror desværre bare det er svært at få folk til at indse at det er total farligt at stå tæt på bilerne!

tror desværre det først går op for folk hvor farligt det er, når det pludselig går galt!!

men hørt, håber på mere sikkerhed der ude!

• #8   26. mar 2006 ved godt det kommer op hvert år. smiley
    men i år må vi starte tidligt med at få folk sat ind i reglerne så der kan blive mange weekender i løbet af sommeren. he he sad med en ide om at skal have haft kørekort i minimum 2 år, for at kunne komme til. det skulle så være starteren der tjekkede det.
    og som jeg glemte at skrive skal starteren også give dem der kører besked om at man ikke skal køre tilbage samme vej som de kom fra. evt. lige fortælle dem hvordan de kommer tilbage til køen.
    og til hvis der er nogen der flyver efter 2 biler der ræser af sted, så skal de ikke regne med at komme igen. Så har jeg nemlig et par ord jeg gerne vil sige dem.

• #12   26. mar 2006 jeg vil sige at der ingen ko på isen er ang. at folk hører efter, så længe at vi står sammen os der er interreseret i at det bliver en fed aften.
    jeg ville personligt ikke lægge mig i lag med 40 mennesker hvor adrenalinen pumper ifølge af de fede biler der er der. he he

• #13   26. mar 2006 Jeg kan kun give dig ret i dine synspunkter. Det er lige før det er mere sikker at befinde sig ved siden af en talibankriger med en 5 kg. C4-sygsæk på, end at være på Striben.
    Desværre tror jeg først at folk forstår alvoren i problemet, når først det er gået galt. Men man har vel lov at håbe på der kommer andre boller på suppen, når der begynder at komme lidt organisering =]

• #14   26. mar 2006 she´s back!!
    hey baby.
    ventede på hvornår du kom.

• #16   26. mar 2006 Jeg kan skaffe "slikkepinde" og gule veste, som skolepatruljen bruger, villle det hjælpe?

Ej lyder jo lidt til at være det vilde vesten. Har ikke haft tid og mulighed til at komme ud på ____ endnu, men vil et andet sted ikke gøre en hel del ?

• #17   26. mar 2006 Det hjælper jo intet at skrive det på BG eller andre steder...der skal HANDLING bag ordene!!
    Det virker som om alle er interesseret i at få styr på tingene på Striben, men ingen tør tage initiativ til at stille sig op og stoppe alle ræs sålænge visse spader ikke fatter at man kører den anden vej tilbage....

• #18   26. mar 2006 problemet er at der nemlig ikke skal ske noget derinde. hvis der gør skal vi nok ikke regne med at få respekt i det danske samfund.
    hvis vi kan præstere at holde en hel sommer uden uheld. ville det hjælpe meget på vores ønske om en bane.

• #19   26. mar 2006 hehe det var en dum ide med det kørekorts halløjsa.
    ville bare lufte den. smiley

• #20   26. mar 2006 baby!

ide* med at chekke kørekort er ingen dårlig ide' men jeg ville nødig være den der står mellem 40 tyrker og forklare dem man ikke må køre på striben uden kort!!

for man kan ikke bestemme over hvad andre gør!!
    især ikke når det heller ikke er lovligt at køre på striben!

• #21   26. mar 2006 og hva sker der med de folk der har dres hunde med uden snor og render rundt?... gider snart ik og se alt det pis derinde med sikkerheden som ingen tager hensyn til,og de stakkels hunde..

• #23   26. mar 2006 Tribeca Security. David H (Lordcrunkenstein) .

jeg syntes sgu det er i orden du tager det op igen, hvis det nu bare kan banke det ind i bare 1 hovede har det jo en virkning. dog ønskes en større virkning men sgu et godt initiativ!!!!!!!!!!!!!!!

Xteme-racing.dk

• #24   26. mar 2006 baby!

tror du man kan få folk til at følge regler en eller anden sidder og laver?

nej det tror jeg desværre ikke, for man kan ikke få nogle til at bestemme et sted hvor det er ulovligt at være, så tror desværre i spilder jeres tid!!

selv om det ville være et hit

• #25   26. mar 2006 jeg har intet imod folk med anden hudfarve, slet ikke, men tror bare det ville blive svært, jeg var til race den ene dag i odense da jeg boede der, så var der en men anden hudfarve som var ved at køre ind i en flok mennesker, og folk gik over til han, om han ikke kunne køre forsigtigt, og det endte desværre i en kæmpe slåskamp!!

derfor min kommentar!

• #26   26. mar 2006 !> Mr-X <!
    hold dig væk fra mit indlæg.
    du irreterrer mig.

• #27   26. mar 2006 Mr.X LUK NU FJABBEN!!! og hold dig fra hans indlæg!

• #28   26. mar 2006 !> Mr-X <!
    Total lack of respect i have for you.
    du sidder og sviner mig til.
    det finder jeg mig ikke i

• #29   26. mar 2006 jeg må sgu holder med Tribeca Security. David H (Lordcrunkenstein) . på den her.........

• #30   26. mar 2006 hallo slap nu af hvad sker der for jer begge 2 ligepludseligt..!

• #31   26. mar 2006 !> Mr-X <!
    skriv en gang til.
    hver gang at der bliver stillet forslag til sikkerheden på striben, skal du blande dig. og så ender det i en diskussion. så det betyder at du skal blande dig udenom tak!!

• #32   26. mar 2006 men hvis nu der er nogle der gerne vil gøre noget, så lad dog dem gøre det, i stedet for at dumpe deres forslag hver gang.....

• #33   27. mar 2006 hørt.. venter os altid med at køre ud til de er kørt forbi. også skulle man vente med at sætte næste løb igang til de andre er kommet tilbage igen. det andet er for usikkert.!

• #34   27. mar 2006 Hvorfor skal du blande dig i noget, der overhovedet ikke vedrører dig, MrX!!
    Det her omhandler Striben i Kbh, så kan virkelig ikke se hvad det rager dig?! Lad os for helvede selv finde en løsning, hvis vi har brug for gode råd er der mange andre vi kan spørge end lige dig, så fat det dog!!

• #35   27. mar 2006 Hvis folk mødte op de steder sms-tjenesten foreslog, ville mange af de personer/biler der laver kaos, ikke møde op. Grunden til at der kommer flere og flere af den slags, er samme grund som ved JVC da Striben kørte fast der....
    Mød op hvor sms-tjenesten foreslår smiley

• #36   27. mar 2006 jeg synes det ville være en god ide at lave nogle flyers...
    hvis det er kan jeg hjælpe med at få lavet dem skal bare vide helt hvad der skal stå og hvor stort den flyer skal være...

• #37   27. mar 2006 StarterBaby: Har ansøgt dig om venskabp på BG.. Vil gerne snakke et par seriøse ord med dig og de andre der gerne ønsker striben seriøst.. fordi mig og et par gutter vil gerne hjælpe til.. vi står i forevejen for sms servicen!

• #38   28. mar 2006 !> Street-X <!
    synes det er utroligt at du gider svare på tiltale. Man skulle næsten tro du nød den opmærksomhed du fik. har ikke set nogen gode gennembrydende ideér fra dig. har ikke hørt på andet end at det er ååhh så godt det du laver. Og forresten bedes du lade være med at rende rundt og lege "wannabe" Admins. hvis jeg har sat det her indlæg det forkerte sted tror jeg admins havde flyttet det. Hvem siger at dem der kun lige vil læse om træfs, gider og rode de andre forummer igennem for at finde noget som er en oplysning lige netop for dem!!
    Hvis det var så godt det der Mega Meet (whatever) sidste år som du siger, tror jeg ikke folk skal regne med det helt store i år. Da jeg tror du har brugt for meget tid at rette i mine og andres indlæg. Istedet for planlægning af "dine" ting.
    Med Venlig Hilsen . Lennox Reaper. David H (Lordcrunkenstein) .

• #39   28. mar 2006 Utroligt at nogen personer ikke fatter, når de skal lukke røven!! Du skader mere end du gavner, men det er du åbenbart for dum til at fatte, sørgeligt!

• #40   28. mar 2006 Hvis vi skal ignorere dig/jer (skizofren??), betyder det at i/du skal droppe alle indlæg i emner, såsom Striben Kbh!!

Så er vi ude over det "problem" smiley

• #41   28. mar 2006 Hej Danny

• #42   29. mar 2006 Street-X--> hvis du bare holdte dig uden for de indlæg der omhandler striben i kbh, så ville der ikke være bare halvt så mange "tilsvininger" af dig!!

og ang. du skriver at du ikke spammer... prøv at kigge denne tråd igennem!! du/i har skrevet 29 indlæg... altså over halvdelen!!! i en tråd der omhandler striben i kbh!

• #43   29. mar 2006 rettelse... ikke helt halvdelen, fik kigget forkert på oversigten!! men du spammer sq trådende med alle dine mega-meets og dine beskyldninger og at folk sviner dig til

• #44   29. mar 2006 ved godt det er en minefelt jeg går ud i Jeg har været formand i striben- esbjerg vi lavede et regelsæt prøv lige at kikke på det. Det virkede faktisk rigtig godt på nær oprytning kun et høfligt foreslag håber at det virker ovre ved jer også

• #45   29. mar 2006 John N -> Det er også et forslag, som nemt kan komme på tale =]

• #46   29. mar 2006 John N: Lige nøjagtig sådan noget Striben mangler smiley

• #47   30. mar 2006 hej men gør nu ikke den samme fejl som os kør ræs og oprytning hver for sig eks ( ikke de samme folk)

Kommentér på:
Sikkerhed på Striben.

Annonce