{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Racersæson 2012 {{forumTopicSubject}}

Hej gutter & gutinder.

Tjek mit ny oprettet album ud, der får i et indblik i hvad jeg har brugt min sæson på !

Jeg kørte to mesterskaber hjem. Det ene var Danmarks mester i Hill climb og det andet var en 2. plads i Danmarks mesterskabet i baneløb. !

Hvad har i brugt jeres sæson på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Racersæson 2012
  • #1   22. dec 2012 da der ikke har været noget mesterskab i drift har jeg ingen resultater der fra, men har da fået lært min bil ret godt at kende synes jeg smiley

• #2   22. dec 2012 Ja det ærgerligt der ikke er det. men det skulle vidst gerne være på vej, hvad jeg har hørt om smiley
    Men cool nok, det med at få kørt så meget som muligt så man lære den bedre og bedre at kende, det var enlig mit eneste mål, så kun bonus med en masse pokalerne oven i smiley

• #3   22. dec 2012 ja det er da ikke dumt med nogle pokaler, jeg var også selv ret så tæt på pokal til DHB/IDS med i 4. plads i semipro/street klassen smiley
    Ja der kommer en pro-serie til næste år som følger DTC og Legend car smiley

• #4   22. dec 2012 Okaay, fedt smiley !
    Mente nok der kom noget, men det nice de har lavet det smiley

overvejer selv for sjov at stille op til DHB, hvis de har en 200 meters, det ved jeg så ikke lige om de laver smiley men kunne være sjovt at prøve..

• #5   22. dec 2012 der er kun 402 meter, men ved ikke om der er mellemtider smiley
    skal den ikke bare rykkes sidelæns? smiley det er ihvertfald ikke sådan lige set før smiley

• #6   22. dec 2012 Jaa mener nemlig også kun der er den 402 meter, mega træls !! smiley
    haha aaarg, det kan de sgu ikke holde til smiley

• #7   22. dec 2012 jeg syntes nok jeg havde set dit ansigt før, hvor dig og din familie lige ryddede skamlen til præmiefest på Fjelsted kro smiley stort tillykke

• #8   22. dec 2012 Lige præcis ! Mange tak smiley hehe

• #9   22. dec 2012 Okaay lyder super fedt, tillykke med sejren smiley
    Og tak ! smiley

• #10   22. dec 2012 Så lidt. Jaa der er ikke noget bedre smiley

• #11   22. dec 2012 Jaa det skal nok blive godt. Håber på at kunne køre så mange løb som muligt, meeeen det koster jo desværre. Så ikke sikkert smiley de eneste løb der ligger sikkert er Århus og Kbh løbet smiley
    Uh jaa den må sgu nok kunne nå op forrest i feltet smiley

• #12   22. dec 2012 Okaay, vi starter allerede i april og slutter i oktober smiley men vores er dog ikke hver weekend, kun en gang om måneden cirka smiley
    Okaay, fedt nok!!
    Ej, det for dårligt af dig!! Der er super hyggeligt derinde, ligesom Kbh smiley

• #13   22. dec 2012 Når okay, ja det kræver jo lige et kørekort smiley
    Jamen det vil jeg da se om jeg ik lige kan komme forbi smiley
    Amen så det jo endnu dårligere af dig smiley så der ik andet for du må komme og se det der, jeg vandt en pokal, eller en platte der for hurtigste bil med tromlebremser smiley hehe. Og var tæt på at nuppe 3. Pladsen i Kbh, men min bil gik selvfølgelig i stykker til sidst, super ærgerligt. Men det jo en del af spillet smiley

• #14   23. dec 2012 Nej det ikke sjovt når sådan noget sker smiley men de heldigvis ikke så dyre at finde reservedele til sådan nogle som i køre i?:)
    Vi har jo som sagt tre biler at holde kørende, og set ikke billigt nej, så løbene bliver nok desværre cuttet lidt ned næste år. Men sån er det desværre smiley min bror har ikke været så heldig med sin racerbil i år, den har gået i stykker hver gang, så den har snart kostet os en hel bondegård :s

• #15   23. dec 2012 Nåårh okaay smiley kender ik så meget til Peugeot smiley
    Jaa, det sgu ærgerligt for ham, at han ikke har gennemført et eneste løb i år :s det ik nemt at få de gamle biler til holde når de bliver presset med så mange heste smiley hehe.

• #16   23. dec 2012 Hehe nej ikke lige til race smiley men de blev faktisk bygget med utrolig mange heste til at slå rekorder osv dengang, der kunne de ha op til 200 hk smiley
    Men nu håber vi på den er klar !
    Okaay, den ser meget fed ud smiley

• #17   23. dec 2012 Jaa vi krydser fingre for det nok skal gå godt! smiley
    Jaa det vil jeg godt tro, det gjorde min mg også, indtil vi blev tvunget til at skiftet udstødning for de at de klamme regler siger den larmede for meget smiley øv!

• #18   23. dec 2012 Min racersæson sluttede 8 september. Og hele karrieren er nok slut... Debut i minirally i Gråsten. Var foran med 20 sek. Ligger med brækket nakke , ryg og ben og arme. Brormand samme skader med mistet ben oveni!

Og vores nybyggede bil havde ekstrastærk bur. Ekstra beskyttelse i sæder.. Vi er glade for vi lever!

• #19   23. dec 2012 Jaa det super træls!

Kristian - det jeg satme ked af at høre !! Det lyder som et meget voldsomt uheld, så ja kan høre i har været heldige på et punkt ! Øv smiley
    Håber i kommer jer så godt som overhovedet muligt!!

Skræmmende at tænke på, hvad der kan ske. Og især i en bil som vores, hvor rammen er bygget i træ og åben, men kun en bøjle til at tag det værste!
    Men det jo desværre en del af det som kan ske ved motorsport!

• #20   23. dec 2012 Jaa, min far har kørt galt i den, han ramte en kæmpe kampe sten, hvor hele fronten blev trykket helt op, der skete heldigvis ikke det vilde med ham, kun nogle trykker ribben og vores gode ven Jacob som kørte sidste år i min brors bil, han kørte også frontalt ind i en beton klods, kan i finde på youtube. Det crazy!
    Så jeg tager den også forholdsvis stille og roligt, den er skræmmende at køre i sådan en bil med intet hjælp i !
    Men puha, sindsygt det med Kristian! Så selv med egne øjne hvordan sådan et uheld ser ud, da vi kørte i Århus i år, det forfærdeligt sådan noget.

• #21   23. dec 2012 Ja du har jo dit fang sand.... På banen. Og generelt er sikkerheden på bane heldigvis højere.... Men Hill climp har du samme betingelser som os. Jeg har været official på munkebjergs i 3 el 4 år nu. Der har vi også ulykker hvert år. Men aldrig nogle grimme...! Et år dog. En åben buggati lagde sig på hovedet lige efter viadukten. Men han kunne selv kravle ud!

Uheldet har fået mig til at pointere overfor mine racer venner. HUSK nu den forbandede farlig sport forsikring!!!!!

• #22   23. dec 2012 Ha ha... Kan godt lide billedet hvor du holder med bagenden i kørselsretningen... Så sidder man bare og bander smiley

• #23   23. dec 2012 Jaa, baneløb er også mere mig smiley men hill climb giver lidt mere erfaring, at man kommer til at lære sin bil på en helt anden måde. men det er sgu en farlig sport !!

her kan man se min brors bil blive smadret, på dette tidspunkt var det Jørgen Wittings bil, men kørt af Jacob.. http://www.youtube.com/watch?v=gqF0E3oRDcc
    Det små ikke "lille" uheld men gjorde alligevel at den dag i dag køre Jacob ikke race mere, man bliver sgu skræmt af sådan noget, efter min far kørte galt den gang, blev han også skræmt og køre den dag i dag kun to løb om året, da lysten måske er forsvundet lidt på grund af dette.

ved ikke om i kan se dette billede, http://www.vildmedfoto.dk/?page_id=12799 men ellers køre længere ned i bunden, der ser i en rød bil på en falck bil, der kan i fornemme hvor smadret den er, en speciel alfa til cirka 8 mio, totalskadet, jeg så det med egne øjne da han kørte galt, det vildeste jeg nogensinde havde set!

• #24   23. dec 2012 haha ja kristian, og det værste var at der var vi kun lige kørt ud af banen og skulle køre en rundte for så at stille op til start, men det kom så meget bag på mig hvor glat det var, det var hjernedødt !! smiley kunne overhovedet ikke stå fast, snurrede sgu et par ture den dag. smiley

• #25   23. dec 2012 Jaa det sgu lidt vildt hvad der kan ske !! og ja, hvor meget folk bliver skræmt over det! pyha, håber det sgu ikke for min værste fjende at køre galt, det ikke sjovt!

• #26   23. dec 2012 På den anden side. Vi vælger selv vores sport, og vi kender risikoen. Det er jo ikke for sjovt at du svejser bur i, og kører med hjelm... Og nu vi snakker bil...
    I Vejle var der tidligere en herre på nok tæt på70 år gammel. Kørende i en fabriksbygget buggati baneracer. Den var forsikret til 20 mil. Han var bosiddende i Belgien . Han var dansker, og så sagde han til mig da vi stod og snakkede. Jeg har en mere derhjemme. Men den ører jeg kun alm i. Ikke race. Flot. Der findes 5 stk i hele verden. Han ejer de 2 og bruger den ene til race. Jeg spurgte ham også om ikke han tænkte på der kunne ske en skade.. Hvis man tænker sådan skal man blive hjemme var svaret!

• #27   23. dec 2012 Ja lige præcis. man ved hvad man går indtil og ved hvad der kan ske !
    men tror alligevel ikke helt man ved det, før der sker noget slemt for en..

• #28   9. jan 2013 Mine resultater for 2012:

1. plads Danmarksmesterskab Hill Climb
    2. plads Danmarksmesterskab Baneløb
    Udgik Ring Knutstorp, Sverige 2012
    1. plads Fynske Bakkeløb 2012
    2. plads Jyllandsringen 2012
    Udgik - Copenhagen Historic Grand Prix 2012
    1. plads hurtigste bil med tromlebremser Classic Race Aarhus 2012
    3. plads Baneløb Padborg Park 2012
    Udgik - Ring Djursland 2012
    2. plads Rally Sprint Padborg Park 2012
    2. plads Baneløb Padborg Park 2012