{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

Dhb 2013, er du utilfreds med forholdene som kører {{forumTopicSubject}}

så er det her du skal tilmelde dig: http://www.facebook.com/home.php#!/groups/397432097010178/

Arrangørene lover og lover og intet sker der, for der er jo ikke nogen der går dem imod, støt op om dette og lad os få dhb til at handle om biler og race som det var før i tiden, med mindre os som er seriøse, siger fra, sker der jo intet og arrangementet vil kun dreje sig om ,patter,stoffer,sprut og ikke det som det burde..
får vi som kørere, ikke ordenlige forhold,bedre sikkerhed, og generelt en bedre behandling, så må vi finde andre arrangementer at deltage i, og så bliver dhb 402 meter og drift sgu en kedelig fornøjelse
Og ja vi kunne bare blive væk til at starte med, men nu er dhb, jo det eneste sted, vi har en chance for at erhverve sig titlen som danmarks hurtigeste bil, er man sportsudøver i andre sportsgrene,bliver man jo heller ikke væk fra dm, men forsøger at få forholdene bedre... der ville blive en skandale uden lige, hvis udøvere i anerkendte sportsgrene,såsom fodbold,dtm,rally osv osv, blev behandlet som os og skulle leve under de forhold som os..
Vi medbringer underholdningen på banerne til dhb, derfor forlanger vi ordenlige forhold og sikkerhed

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dhb 2013, er du utilfreds med forholdene som kører
  • #1   13. jan 2013 Generelt har jeg aldrig forstået blandingen af motorsport og alkohol..
    DHB har altid været et flop i mine øjne, på baggrund af det.

• #2   13. jan 2013 Hvorfor bliver du ved med at spamme.

Nu er det 3 gang du opretter et enme omkring det.

Hvis du blot skriver i et af de gamle, så ser alle det igen. Så drop det spam. Så undgår du flere udstemmer

• #3   13. jan 2013 Den bedste måde at fortælle dem, at det er noget lort de laver, er at blive væk fra DHB

• #4   13. jan 2013 kan heller ikke se ideen i at blive ved med at oprette emner omkring det, hvis man er utilfreds er det vel bare at blive væk, og så er den sgu ikke så meget længere... tvivler nu på at DHB stopper af den grund...

• #5   13. jan 2013 Hvis der er så mange der deler samme holdning hvorfor laver i så ikke jeres eget event med 402 og drift ? så kan i bygge det op som i vel ha det og den målgruppe i søger vil komme jo

• #6   13. jan 2013 Det skifter vel bare betydning til Danmarks Heftigste Brandert..

• #8   13. jan 2013 Jeg har af selv samme grund ikke været til dhb 2 gange.. I 2006 var jeg der men kørte hjem allerede 5 timer efter jeg var kommet,pga det eneste folk gik op i var patter,stoffer og druk.. Jeg havde sku forventet at det handlede mere om biler og ræs en party,patter og flabede prettyboy knægte...

• #9   13. jan 2013 nu er det ikke alle der sidder på bilgalleri døgnet rundt og hver dag. Der er ingen der tvinger jer til at klikke! Moral er godt,dobbelt moral er ikke dobbelt så godt, hvis det var en emne om at få nedsat afgifter,benzin eller lign, så havde i jo ingen problem med det,korrekt??

• #10   13. jan 2013 At sige dhb er et flop er det samme som at sige internettet aldrig bliver til noget. 15,000 mennesker samlet og endnu flere om søndagen er vidst ikke et flop men en vil pengemaskine og god weekend for mange flere en dem der ikke gider.

Jeg har været afsted i 9 år i træk og nu er det slut. Blevet gammel og tager til le Mans i stedet iår.

• #11   13. jan 2013 Det jo ikke alle der kommer til Dhb for at drift og 402 m . Nogen kommer sku for at drikke og hygge sig.

• #12   13. jan 2013 jeg indrømmer gerne at dhb ikke er voldsomt seriøst.. men har været afsted 3 år nu, og i år vil være mit første år som kører..

jeg syntes det er den bedste weekend i året med en masse hygge og biler.. og jo vi plejer da også at få hældt noget ned..
    tror bare man lægger for meget vægt på navnet for alle ved jo det drejer sig om biler druk og damer - det var ihvertfald det jeg kom for første gang

det kan jo være min mening ændrer sig når jeg skal køre i år, hvem ved smiley

MEN ! hvis jeg lige skulle pege på 1 minus.. så er det de ())(#/¤)(¤/#)"))!!)¤# "SIKKERHEDSVAGTER" de fatter ikke en bjælde jo - de minder mest af alt om en flok kommunespassere der skulle have haft en hat med skriften "dum i arbejde" NØJ !

mvh smiley

• #13   13. jan 2013 DHB er jo mere end ræs, det er en jo en festival. Kan ikke forstå hvorfor i har så meget imod sprut og patter?? Dermed ikke sagt at jeg ikke også syntes forholdene i pitten er for dårlige..

• #16   13. jan 2013 Kristian B: hvor ser du at vi har noget imod sprut og patter??? Vi er utilfredse med at det proiriteres højere end selve racet, samt at publikum, efterhånden har bedre forhold end os deltagere

Kommentér på:
Dhb 2013, er du utilfreds med forholdene som kører

Annonce