{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

DHB 2013 {{forumTopicSubject}}

Hey bg.

Nu er der jo ik fandens lang tid til dhb og har mega optur !! Det er første gang jeg skal derover... Men skal have bestilt billetter har hørt at man kan bestille en dansk metal billet, er der nogen der kan sende mig et link ??? Og hvornår regner i selv med at bestille billetter ??:) tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DHB 2013
  • #1   5. mar 2013 dansk metal så skal du være medlem af dansk metal

• #2   5. mar 2013 Kun hvis du er medlem af dansk metal, eller dansk elforbund kan du købe de billetter. Hvor du gør det ved jeg ikke desværre.

• #3   5. mar 2013 køber i indgangen så jeg sikker på godt vejre. (køre ikke der over fro at fryse og blive våd.

• #4   5. mar 2013 Nogle gode steder at bo derover, ved rambøldal camping eller hva det hedder i vandel sku være noget møj mvh.

• #5   5. mar 2013 Fuck vejr og vind.
    Jeg har købt VIP billet så snart de kom til salg.
    Jeg er er der hvert år uanset vejret. smiley
    Jeg er Dansk metal medlem. Men synes deres "billet" er noget træls. Man kan ikke ligge ved siden af ens bil f.eks.. hvilket gør at jeg har droppet at bruge deres billet.

Google dansk metal DHB. så burde du finde svaret.

• #6   5. mar 2013 rex.
    lalandia evt. er bestemt en god ide. fred og ro. badeland. køkken og alt muligt. + du slipper for en klaprene golf 2 der skal på begrænseren hellenatten. og en masse hæj musik fra alle retninger...
    måske man sku overveje det

• #7   5. mar 2013 Sø-Propel Ketil havde jeg også overvejet, drikker ikke alligevel da jeg kommer for at se biler og er for nærig til at betale taxa. Så er det en oplagt mulighed, ville være lækkert hvis der var noget mere lokalt ala gå afstand hvad ved jeg. Har kun været der sidste år. Fandme ærligt det sku være så koldt men var sku fedt alligevel smiley

• #8   8. mar 2013 Tak for svarene! Og håber da helt vildt og tror på at vejret bliver meget bedre i år, men Nicolai l hvorfor må man ik ligge ved siden af sin egen bil ??? Det er da fuckt og jeg er medlem af dansk metal arbejder som mekaniker lærling på vw og Audi smiley men hvis der skal en VIP billet til at man kan ligge ved siden af sin egen bil så bliver det sku den billet !!;)

• #9   8. mar 2013 Tak for svarene! Og håber da helt vildt og tror på at vejret bliver meget bedre i år, men Nicolai l hvorfor må man ik ligge ved siden af sin egen bil ??? Det er da fuckt og jeg er medlem af dansk metal arbejder som mekaniker lærling på vw og Audi smiley men hvis der skal en VIP billet til at man kan ligge ved siden af sin egen bil så bliver det sku den billet !!;)

Kommentér på:
DHB 2013

Annonce