1.892 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Fast & Furious 6 i Drive-In Bio Fast & Furious 6 i Drive-In Bio

Super fedt arrangement som de er i gang med at arrangere ude i Drive-In Bio Lynge. Er der nogen herinde som planlægger at lægge vejen forbi for at se den nye Fast & Furious 6?

Nogen der ved noget med fælleskørsel dertil, evt. hvor man kunne mødes inden og køre samlet til Lynge?

http://www.bilmesser.dk/Fast-&-Furious-Pre-release-event-Drive-in-Bio-Lynge-2013.php

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fast & Furious 6 i Drive-In Bio
  • #1   12. apr 2013 Vi kommer 4 gutter smiley bor dog stortalent ved siden af

• #2   12. apr 2013 Hvor bor du MMøller - "stortalent"?? Hvor fanden ligger det....?? ;o)

• #5   12. apr 2013 Sku halv dyrt hvis man kun er en el. 2 i bilen og det stinker sku at sidde på bagsædet i drive in bioen.....

• #6   12. apr 2013 Andreas - som de også skriver så kan man sætte sig uden for så man ikke nødvendigvis skal være 3,4 eller 5 i bilen smiley Vi tager havestole med og slår lejr smiley Syntes nu ikke prisen fejler noget hvis man tænker på normalpriserne for premierefilm i Drive-In.

• #7   12. apr 2013 Andreas det jo også forpremiere smiley
    men det er da småpebret men en oplevelse der helt sikkert er sjovere end biffen smiley

• #8   12. apr 2013 Det er alt for dyrt, man gider da ikke sidde 5 i bilen, og det er også lidt nederen at skulle side uden for mht. lyd osv. smiley Synd det bliver ødelagt at den måde at prissætte det på, det er ellers et mega fedt arrangement!

• #9   12. apr 2013 vi kommer også et par biler

• #10   12. apr 2013 Synes det er et fedt arrangement, men kan slet ikke forstå ideen med Drive In Bio. Hvis det havde været halv pris, så ok. Men det er jo lige så dyrt som almindelig bio. Der er kun 2 pladser i bilen, som giver et fornuftigt udsyn. Lyden er jo ikke det vilde, med mindre man har et vildt surround system i bilen, og så kan der vel ikke sendes andet end stereo via radioen alligevel.

Alle faciliteter skal man færdes udenfor, for at komme i nærheden af. Toilet, kiosk o.s.v... Hvad med regnvejr? Aflyser de så og refundere, eller skal man så glo igennem en våd forrude?

Det eneste fede ved det er, at man ikke sidder i samme lokale som andre mennesker end sine venner, hvis der er nogle der har behov for at tale sammen under filmen. Og så kan man selv skrue op og ned for lyden.

Personligt er jeg glad for god billedkvalitet og lyd, som er med til at gøre det til en fed oplevelse at se film.

Nu har jeg ikke selv prøvet det endnu, så ville da være lækkert hvis nogle kunne fortælle hvad der er så fedt ved det.

• #11   12. apr 2013 Thomas
    Jeg har heller ikke prøvet det, men det er vel det samme som at sige hvorfor camping når der findes hoteller?
    Det hygge smiley

• #12   12. apr 2013 Thomas, jeg synes du skal prøve at give det en chance. Der er bare en helt speciel stemning ved at være i drive-in, som du ikke får i en normal biograf. Der er kort sagt en anden oplevelse. smiley F.eks. om sommeren, kan du ikke tage en lille grill med og lave aftensmad i en normal biograf. Drive-in er bare hygge! smiley

Selvfølgelig er det lidt surt hvis det regner, men den risiko er værd at løbe, og i øvrigt kan man jo lige tjekke vejrudsigten og kigge ud af vinduet inden man tager afsted. smiley

• #13   12. apr 2013 Ja, men jeg har sgu lidt langt til Lynge. Men ville nok vælge at se en komedie, da det ikke kræver så meget af lyd forholdene. Jeg kan sagtens følge med i at det er hyggeligt. Men nu er jeg typen der vil se filmen, og ikke lave alt muligt andet...

• #14   12. apr 2013 jeg kører fra haderslev derop ad i løbet af dagen.
    Jeg håber godtnok at vejret holder...
    Er der nogen der skal den vej også? man kunne jo mødes på vejen

• #15   12. apr 2013 Syntes det er sjovt der findes så mange negative mennesker - i stedet for at give det en chance inden man maler fanden på væggen så er det sku da bare at støtte op om sådan et arrangement og håbe på de får lavet noget fedt!

Man skal også lige huske at det ikke kun er filmene men hele setuppet med driftshow, carwash, træfområde, specielle showbiler der vil være udstillet, konkurrencer og det hele også viser de først Fast & Furious 5 og bagefter den nye 6'er så jeg vil da sige man får temmelig meget for pengene.

• #16   12. apr 2013 Frk_Skyliner

Hvis det er mig du hentyder til, så skrev jeg jo direkte at det var et fedt arrangement, men at jeg bare ikke kan forstå hvad der skulle være så fedt ved Drive In Bio. Det er da et fint koncept, men synes bare det går ud overkvaliteten på filmen. That´s it. Kunne sgu godt find på at komme alligevel, men det ville være for resten af arrangementet. smiley

• #17   12. apr 2013 Thomas - det er tydeligt at høre du ikke har været i Drive-In Bio så for det er en hel fantastisk oplevelse og ikke mindst stemningen der er. smiley Jeg syntes faktisk at kvaliteten af lyden er super god - jeg kan i hvert fald ikke høre forskel. Jeg kommer både for filmen men også for den fantastiske stemning jeg ved der altid er. smiley

• #18   12. apr 2013 Jo, men du får sgu ikke den samme Surround lyd, eller 3D oplevelse for den sags skyld. Jeg kan sagtens se hyggen i det, men tror stadig at selve filmoplevelsen er bedre i en rigtig biograf.
    Og jeg kan sagtens være med til at mødes en masse biler, grille, snakke, hygge og sparke dæk. Men jeg har sgu ikke behov eller lyst til alle de ting når jeg skal se film. Men ingen tvivl om at jeg skal prøve det en dag når jeg er i området alligevel. smiley

• #19   21. apr 2013 Hmm
    Synes måske også at det er lidt smådyrt
    Da jeg kun er mig selv,
    Medmindre der er en der vil købe passager sædet
    i min Supra for en aften smiley

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #20   2. maj 2013 @jap spec. det ville være en blæret ting at gøre, prøv at smæk et opslag op inde på bilgalleris facebookside smiley

Kommentér på:
Fast & Furious 6 i Drive-In Bio

Annonce