{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  esbjerg
  • #1   12. apr 2013 Der køres ikke ulovligt race i Esbjerg længere.
    De er ved at lave en bane til det lige uden for Esbjerg så det kan blive lovligt. og Striben har lovet ikke at afholde noget ulovligt.

    Der bliver holdt racedays dernede hen over året hvor man kan komme ned og køre lovligt


  • #2   12. apr 2013 Carsten T

    ja hvis man betaler for at må køre. og betaler for licens og har hjelm på, hver person der sidder i bilen skal os have licens osv.
    - det er den rene penge maskine efter min mening..


  • #3   12. apr 2013 jeg gav 200 sidst og måtte køre i 10 timer, og ja, ta da din hjelm med.. Og det tog 2 min. at få kontrolleret bilen..... Hva piver I over?

  • #4   12. apr 2013 Patrick L

    Du piver simpelthen for meget. Du må da gerne arrangere Raceday fremover og se om du kan gøre det gratis for folk. Det er simple små penge man skal betale for at man får så meget. Tænk på alle de tilskuer der ikke betaler 1kr, udover hvis de vil købe noget som i enhver anden butik. De tager jo ikke entre, du kan jo bare lade være med at køre også spise din madpakke hjemmefra så kommer du heller ikke af med nogle penge for en yderst underholdende dag


  • #5   12. apr 2013 Striben Esbjerg holder da træf på korskroen om fredagen.. Men det er godt nok en omgang sørgelige biler der møder op

  • #6   12. apr 2013 Casper S.

    Som tilskuer? Eller fik du en særlig plads eller noget. Jeg har ikke betalt entre de gange jeg har været der. Det er aldrig blevet opkrævet


  • #7   12. apr 2013 Johnny L:

    Husk på at sommeren ikke helt er her endnu, du må da gerne slæbe din sommerbil frem i det her lortevejr


  • #8   12. apr 2013 I skulle have været i Viborg i sidste uge, damn der var fest! smiley

  • #9   12. apr 2013 jeg piver da overhovedet ikke?
    siger bare jeg ikke gider betale penge for at må give den gas på en lige stræk, og se hvem der har den hurtigste bil? og gider da slet ikke køre med hjelm på inde i bilen. det er jo ikke nürburgringen?

    så hellere køre det gratis og noget sjovere.


  • #10   12. apr 2013 Year Dichael!! smiley
    Det blev til nogle km den dag smiley


  • #11   12. apr 2013 Patrick

    Det er jo så op til dig, dit held og dit kørekort

    Casper S:

    Okay, der har jeg så ikke været inde, men okay en flad 20'er er da heller ikke meget at forlange smiley


  • #12   12. apr 2013 her er lidt info om næste raceday

    profilbillede
  • #13   12. apr 2013 Copycat.. Jae det er jeg udemærket godt klar over.. Men jeg taler også generalt om sidste år.. Desuden.... Det lige meget jeg køber bare en ny, det fuldstændig ligegyldigt...

    Patrick: du skal ille køre med hjelm på nurburgringen.. Og nøøj du er da nærrig


  • #14   12. apr 2013 Man skal ikke skal køre med hjelm på selveste nürburgringen, Men det SKAL man til esbjerg raceway? det høre ikke helt sammen?
    og nej er ikke nærrig overhovede, men ville du feks købe en blueray film til 300kr hvis du vidste du kunne gå hjem og hente den ned på din computer og så har det kostet dig 0 kr?


  • #15   12. apr 2013 Nåååh, ødelægger hjelmen jeres perkerstrithår?????????????

  • #16   12. apr 2013 Ingen arme, ingen kage...

    Så bliv dog hjemme hvis Jeres budget er så stramt...!
    Der er ingen der tvinger Jer til at komme...


  • #17   12. apr 2013 Hehe, man skulle satme tro det her var en tråd på scootergaleri... (ja et L, det er sådan det var stavet oprindeligt hehe) - sådan som de brokker sig over hjelmhår.... Hva Mavtin smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #18   12. apr 2013 Patrick L hvorfor så købe biler når du bare kan stjæle dem ?

  • #19   12. apr 2013 jeg har måske 1mm hår på hovedet. så tror ikke det er hjelmen der trykker? det er nok mere det man SKAL køre med hjelm på inde i bilen? det er jo ikke en knallert eller mc forhelved.
    og så noget helt andet. i min lille honda crx kan mit hoved knap være når jeg sidder inde i den ( fordi den er så lille) så tror ikke engang det er muligt at have en hjelm på inden i den? medmindre man sidder og får skæv nakke ..


  • #20   12. apr 2013 Casper K

    Det er jo os det samme?


  • #21   12. apr 2013 Men kan så fortælle at såden et Arrangement ikke er gratis at afholde det folk tit glemmer er hegn. Toiletter. Skraldespande. Gummiged. Tidstagning. Forsikring og ambulance osv ikke er gratis og striben esbjerg for intet af dette gratis det koster en del at afholde de racedays og der har ikke været et overskud kun underskud indtil videre

  • #22   12. apr 2013 Patrick L - du bliver nok klogere engang

  • #23   14. apr 2013 Har man ikke råd til at betale 200 kr. for 10 timers lovlig ræs på lukket bane, har man nok ikke råd til benzinen, til at køre til Esbjerg alligevel!!
    Jeg forstår simpelthen ikke folk, der på en ene side brokker sig over, at de ikke har et sted at køre, hvor man kan være i fred for politiet, men så på den anden side, ikke *gider* støtte op omkring vores arbejde, for netop at få Danmarks første streetrace bane.
    Striben Esbjerg bruger Grand Opening i påsken og de 4 næste Racedays, til at vægte stemningen for, om vi overhovedet skal fortsætte, med at føre banen ud i livet.
    Det bliver ikke billigere, hverken med løbene på havnen, eller når vi starter ude på banen på Korskro, næste år.
    Som ved alle andre arrangementer, skal love og regler overholdes og det er ikke billigt. Læs bare hvad Marc V remser op.
    Det er netop disse regler, der bestemmer, at der skal køres med forsikring og styrthjelm.
    Hvor tror man, pengene kommer fra?
    Der er kun brugerne til at betale gildet. Kommunen giver os lov til at bruge Molevej, men alt andet, er noget vi / I selv skal finansiere.
    Vi giver street racere i hele Danmark en enestående chance, for at kunne køre lovligt på lukket bane og når det hele er klappet og klaret, vil Striben Esbjergs fremgangsmåde, stå model for andre baner, rundt omkring i landet.
    I er altså selv med til at bestemme, hvor gode vilkår, street racerne skal have i DK!!



Kommentér på:
esbjerg

Annonce