{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rover 620ti
  • #1   7. aug 2013 Se mere under min profil

• #2   7. aug 2013 jeg tror du skal starte med at få lavet topstykke og toppakning inden du kommer alt for langt, det holder jo ikke engang til de 200 standart hk

• #3   7. aug 2013 Nu er den med spær standart og jeg ved godt at alle siger det ikke holder vis man aldrig skifter olie på motor/gear så gå det i stykker rover er lige så holdbar som en Opel kaddet 1,4 i med efter monteret turbo og compressor og 1000hk det er noget pjat at rover ikke holder nu laver jeg ikke hjulspind i 1 gear med motor helt ude i begrænsneren FOR SÅ HOLDER DET IKKE men vis man er sød ved tingene og vis man passer og plejer det lidt ligesom KONEN du ved så køre det det er ikke personligt mod dig men alle siger at rover ikke holder så lidt sjovt skal der skrives her motoren er stærk gearkasse ikke men uden hjulspind og lidt god olie i ny og næ så virker det lige så godt som alle dem der har 600 hk og altid ligger og roder fordi der heletiden er noget i stykker :))))))

• #4   7. aug 2013 men fakta er at de blæser toppakningen hele tiden, så kan du montere den forstærkede model toppakning, så holder den til de 200hk og derefter snupper de så toppen i stedet, det har intet med hjulspind og service at gøre.

• #5   7. aug 2013 Oki jeg har læst på rigtige mange uk hjemmesider om alt om bilen men den top pakning du fortæller om fortæller alle tuner om i uk at det er først efter 270hk det bliver et problem samtidig at bunden ikke kan holde altså plejstænger osv ikke noget som helst om toppen det er nemt at hæve den i tryk men ikke nemt at få tændingen med da den er styret af ecu med vackum/blæs vis det tryk bliver for højt køre den af hå til pga full Cut og tændingen men får man det med holder det lige så godt som andet men nok køre jeg med meget højt tryk men voldtaget det ikke men jeg tror nu nok det skal holde men ja alle siger det kan en rover ikke men nu må vi se :)))

• #6   7. aug 2013 Men har lade mig fortælle at man selv kan lode en modstand/lus i et sted i ecuen er der nogen der ved noget om det?????

• #7   7. aug 2013 så har du ikke læst ret godt på nettet prøv at google rover 620ti toppakning så skal du se.
    der er en her
    http://www.dba.dk/rover-620-ti-benzin-aarg/id-1002327847/

http://dindebat.dk/trafik-transport/422122-lige-et-hej-og-et-rover-spoergsmaal.html

• #8   7. aug 2013 Det er fint du finder en bil til salg hvor den er røget men der kan sku være mange oversager til den er gået den kan være kørt varm den kan være dårlig det andet link er der en der siger det er noget der kastes til Højer og venstre men oki jeg skrev nu også at jeg Google uk sider da bilen er der fra og mange rover klubber og ikke mindst dele at købe der er jeg ikke stødt på det andet en vis man vil på den anden side af 270hk skal man til at kikke på det her på bg under rover link/kommentar er jeg heller ikke stød på det andet en gearkasse er det svage led og at motoren faktisk er ok stærk til de heste men vi må da se om det holder der er over hovedet ikke en mislyd fra motor/gear/turbo ingen vand/olie brug men indtil da så får den lov at køre og få mappet den ind på rullefelt gør jeg også lige så vis toppen/toppakningen eller andet smadre så fik du ret men tryk/skrig fra turbo/og fiiiiift fra blowoff det skal den HAVE men tak for tippet;))

Kommentér på:
Rover 620ti

Annonce