{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.084 visninger | Oprettet:

hyundai i30 chip {{forumTopicSubject}}

Halløj derude

Kan se på Bestchip.DK at der er et hav chips. har en i30 110 heste crdi.
Kan se derinde der findes chips til i30 med 90, 110 og 128hk. Hva er forskellen på chippene?
Grunden til jeg spørg er at der er en som har en til salg til min bil, dog med 90hk. Passer den er det store spørgsmål?

Vh René

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hyundai i30 chip
  • #1   23. aug 2013 Lav nu en tuning ved et anerkendt firma. Bare den hjemmeside der burde få en til at løbe skrigende bort. Siden er jo fyldt med stavefejl og lignende.

• #2   23. aug 2013 Hvem vil du forslå? Eller er der andre hjemmesider du kender til?

• #3   23. aug 2013 De der færdig chips er ikke meget værd, så hellere til en tuner som laver en chip specifikt til din bil/motor..

• #4   23. aug 2013 Som bjørn skriver. Hold dig fra færdiglavede chip bokse osv. Få lavet en obd tuning. Det er en verden til forskel. Prøv at kontakte Landberg.dk dem vil jeg anbefale til diesel tuning.

• #5   23. aug 2013 Lad vær det kan koste dig rigtig rigtig mange penge , der går et par uger så mærker du ikke de ekstra HK , fabrikken kunne nemt havde givet den flere hk hvis det var det de ville , der er en god grund til de ikke udnytte motoren fuldt ud , holdbarhed.
    Hvis du skulle yde 120% hverdag blev du hurtig træt eller opslidt , kan kun sige lad vær og spare din penge og istedet har du en bil der køre hverdag uden at sode til som detsværre kan blive slut resultatet.
    Rigtig tuning , da koster 1 hk ca 1000kr , det med Chiptuning er snyder du din motorstyring og dig selv også.
    Hvis du stadig vil tuner din bil så gør som \\ quattro\\ skriver du må aldrig spare.

• #6   23. aug 2013 Tak for svarene allesammen smiley

Kommentér på:
hyundai i30 chip

Annonce