{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Er denne turbo noget værd? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg skal have en ny lader på den kære Passat jeg tøffer rundt i. Jeg ville gerne opgradere den lidt nu hvor den alligevel skal skiftes, men er sq for nærig til at gi 10k for en lader, det er sq for mange penge når man kan få ret mange kinamodeller for den pris.

Er der nogle som kender til denne her:
http://www.qualitec.dk/p/479/turbo-225hk-k04-015-upgrade

Noget værd eller?

Mvh.
Christian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er denne turbo noget værd?
  • #1   8. sep 2013 En ting du skal huske, er selvfølgelig at når du putter upgrade turbo på, skal den også rulles ind, altså chippes igen.
    - De skriver den er ligeså god kvalitet som en original som jeg forstår det.

• #2   8. sep 2013 du skal lige huske at smide en 3-4000 for at få den rullet ind... Mange glemmer det, men mange motorproblemer til følge, eller bare en motor der er totalt død

• #3   8. sep 2013 og det er en kopiturbo ikke en KKK/Borgwarner. Så du skal nok ikke regne med den holder lige så længe som den nuværende har holdt

• #4   8. sep 2013 Du kan købe en 190hks org kkk ladder på ebay, til 5700kr alt passer lige over smiley ellers har jeg en org fin std ladder. Du kan købe billigt. Men ville aldrig sætte en kopi/ Kina ladder på!

• #5   9. sep 2013 Hej BG.

Sælger mange turbolader til orginal biler hvor turboen er stået af. De virker fint og der er garanti på dem. De er lige kommet på lager igen så der er dag til dag levering på dem.

Og så de skriver skal den justeres på rullefelt efterfølgende. Det kan vi også hjælpe med, evt. give et tilbud på en samlet løsning.

Er der nogle der har spørgsmål er i meget velkommen til at ringe eller skrive.

Venlig hilsen
    Anders
    Qualitec.dk

• #6   9. sep 2013 Som jeg skrev Anders, så skal man nok ikke regne med den holder lige så længe som en original KKK/Borgwarner turbo. Den er et "billigt" alternativ, men for mig vil det være et sted jeg aldrig ville spare igen. Jeg har utrolig rige erfaringer med kopi/kina ladere som de også kaldes.

• #7   10. sep 2013 Ved godt den skal køres ind efter det, ville bare høre om nogle havde erfaringer med den turbo og om den var noget værd i det hele taget eller om man skal sparer op til en ægte KKK/borg warner upgrade turbo?

Jubidition: Jeg kører max 5000 kilometer om året, det er bare for at have noget legetøj og lidt sjovt at køre rundt i. Så ingen håb om den skal holde ligeså længe som std. som har kørt de 365.000 nu og ikke kan mere smiley

• #8   10. sep 2013 Hvis du kun kører 5000 km om året hvorfor så spare? Hvorfor ikke i stedet vente og spare sammen til noget endnu større så du kan få flere hk ud af det end det der knald. Du vil stå og skulle have dyser som minimum for at kunne udnytte den større turbo

Kommentér på:
Er denne turbo noget værd?

Annonce