{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3" udstødning
  • #1   4. okt 2013 det kan sagtens lade sig gøre at lave så den er lovligt, men du mangler oplysninger om hvilken bil, det skal sidde på.

• #2   4. okt 2013 nissan silvia. Men er der ikke de samme lovkrav til en udstødning på alle biler? smiley

• #3   4. okt 2013 jo da, støj og forurening.

den må ikke støje unødig og imme mere end 3db mere end original, samt der skal jo være kat som på en original, og de kan købes til 3" også, så det bare få en udstødning bygget fra bunden med kat og potte så duer det. og det kan synes og godkendes

• #4   4. okt 2013 Har 3 tomme rustfri på min, og synsmanden kunne bestemt ikke lide den. Der er alle potter som skal være der. Kører normalt med Hks bagpotte men til syn kører jeg med original potte og han ville stadig ikke have det, da den skralder meget når man kører . . Så jeg skifter bare til original inden syn og sætter rustfri på bagefter smiley
    Det er lidt nemmere , men hvis det skal laves i rustfri så husk det ikke er billigt smiley

• #5   4. okt 2013 Hvis udstødningen ikke larmer mere end 3db mere end original, ved stand måling, så kan han ikke kasere den, for der står ingen steder at udstødningen skal være original.

• #6   4. okt 2013 Har en 3" men der er ikke kat på, hvor mange potter skal der være for den er lovlig?

• #7   4. okt 2013 Min larmer nok 30db mere end standart... Ingen probs... Har aldrig haft problemer ved syn pga larm i æ afgang! Men kommer an på humør

På samme måde med k&n eller sænkning

• #8   4. okt 2013 kan ikke sige hvor mange potter, men du kan ikke nøjes med gennemstrømnings potte, du skal have noget med mere dæmpning.

• #9   4. okt 2013 har aldrig haft problemer med min undervogn, men har også papirerne med i tilfælde af de spørg.
    - Når den "skralder" larmer den ekstremt ..
    de 2 synshaller jeg har været i har bestemt ikke ville se min bil med hks potte på, eller mit green filter. .

Kommentér på:
3" udstødning

Annonce